ben ik niet al te lang geleden nog langsgereden. Waarom is hij dicht?quote:

De ring A10 bij Amsterdam Noord is dicht bij Volendam wegens stormschade.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben ik niet al te lang geleden nog langsgereden. Waarom is hij dicht?

Typisch iets voor 'het buitenland' om geen alarm af te geven en dat er tientallen mensen om het leven komen door een storm die qua kracht niet per se zwaarder is als deze.... Hier rond Amsterdam waait (waaide? Het lijkt nu op te klaren) het gewoon extreem hard. Als stevige bomen in de stad wonden omgeblazen en zelfs losliggende bakstenen heen en weer worden geslingerd is het toch logisch om een alarm af te geven.....quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Breekfast het volgende:
Typisch Nederlands weer, breaking news als het eens wat harder waait dan normaal

Hoorn. Ziet er best vet uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef Eenskijken het volgende:
Holy shit
Bomen spectaculair uit grond getild door stormwind in Hoorn
[ afbeelding ]

Lullig voor de mensen bij wie dat wel zo is.
 Lullig voor de mensen bij wie dat wel zo is.

Wow, mooi gezicht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef Eenskijken het volgende:
Holy shit
[ afbeelding ]

Zo!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef Eenskijken het volgende:
Holy shit
[ afbeelding ]

Leuk tapijtjequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef Eenskijken het volgende:
Holy shit
[ afbeelding ]

Idd, gelukkig woon ik op 10 minuten fietsen van de Uni. Maar als je vandaag tentamens hebt en je moet met de NS was het idd kansloos geweest.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben ik even blij dat er vandaag geen tentamen gepland stond.Lullig voor de mensen bij wie dat wel zo is.

Ik moet morgen wel een uur met de trein. Hopelijk dan geen problemen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:55 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, gelukkig woon ik op 10 minuten fietsen van de Uni. Maar als je vandaag tentamens hebt en je moet met de NS was het idd kansloos geweest.

quote:De storm bereikt nu bij vlagen een orkaankracht. Op Vlieland wordt een windsnelheid van 141 km/uur gemeten, dat is tegen windkracht 12!

Niet met deze trein in elk gevalquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet morgen wel een uur met de trein. Hopelijk dan geen problemen.

Herfstig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef Apostrof het volgende:
Berichtgeving komt allemaal uit Holland, zitten natuurlijk alle journalisten, zit nu in de trein naar Groningen, hoe is het daar?

Groningen ligt nu in Duitsland.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef Apostrof het volgende:
Berichtgeving komt allemaal uit Holland, zitten natuurlijk alle journalisten, zit nu in de trein naar Groningen, hoe is het daar?

quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Niet met deze trein in elk geval
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn opmerking vind je smerig of die van Strawberry?
Je discussieert als een klein kindquote:

141 km per uurquote:

Ik kijk 't ook vanaf binnen allemaal lekker aan. Er vliegt hier ook allemaal zand, stukjes steen en glas rond van bouwwerkzaamheden, (vanaf balkons) mee getilde kratten bier en dergelijke.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dan wil je toch je huis uit, niet, met een rij half losse bomen er voor.

Jah,quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:01 schreef xzaz het volgende:
Amsterdam moet altijd weer aandacht trekken.

202 km/h dankzij een windhoos die over meetapparatuur ging op Vlieland, 5 november 1948quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:02 schreef eight het volgende:
[..]
141 km per uur
Wat is eigenlijk het record in Nederland?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |