Welk alarm is er dan voor een rokende puinhoop? Code rood is kennelijk alles wat tussen een beetje overlast zit en totale chaos.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik zei het al, niks mis met een weerswaarschuwing, ik heb "moeite" met de manier waarop de huidige hitserige media ermee omgaat en de gevolgen daarvan. Code Rood is Code Rood, niks mis mee, maar de media brengen het (het liefst continue en de hele dag) alsof Nederland aan het eind van de middag waarschijnlijk één rokende puinhoop zal zijn.
Het luchtalarm.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:35 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Welk alarm is er dan voor een rokende puinhoop? Code rood is kennelijk alles wat tussen een beetje overlast zit en totale chaos.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:57 schreef Hi_flyer het volgende:
Je ziet gewoon de debilisering van deze maatschappij in zulke reportages.
Lief meisje is dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:48 schreef Jian het volgende:
Onze verslaggever in IJmuiden; "Oh, havenmeester ik zie daar een schip binnenkomen, gaat dat wel goed?" "Ja hoor, mevrouw, dat gaat helemaal goed" "shit ......."
Weeralarm geeft enkel aan dat er mogelijk levensbedreigende situaties ontstaan. En dat is vandaag zeker het geval.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:35 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Welk alarm is er dan voor een rokende puinhoop? Code rood is kennelijk alles wat tussen een beetje overlast zit en totale chaos.
Het hoogtepunt moet dan ook nog komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:34 schreef Skv het volgende:
Ik vind het wel meevallen tot nu toe. Het waait aardig ja, er zijn wat takken van bomen gevallen, maar dat is het ook wel.
Dat zei ik gister ook tegen haarquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het hoogtepunt moet dan ook nog komen
Mensen lezen gewoon nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen haar
Dit soort lompe zinnetjes helpen ook niet echt mee:
"In Vlissingen is een windstoot gemeten van 30,2 meter per seconde, dat is 108,7 kilometer per uur en komt neer op windkracht 11."
Nu gaat iedereen roepen windkracht 11 omgwtf! terwijl het om een windstoot gaat.
Maar dat is Telegraaf TV.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb niks tegen het concept weeralarm, best handig als je net je was buiten wilde hangen of een monumentaal raam open wilde zetten. Wat me wel stoort is dat als ik nieuws wil kijken ik te zien krijg dat er aan de kust een bloempot is omgewaaid.
Ofquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:34 schreef Kopiko het volgende:
Vanavond ongetwijfeld tafelheer in DWDD:
[ afbeelding ]
Het gaat nu inderdaad wat harder.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Windkracht 10 nu langs de kust
[ afbeelding ]
Langs de kust gaat het al behoorlijk hard en de verwachting is dat de storm nog aanzwelt terwijl hij langzaam langs de kust naar het noordoosten trekt.
quote:PRIO 1 8034 8012 0290 VOERTUIG TE WATER (caravan,personenauto) DUYVIS MACHINEFABRIEK SCHIPPERSLAAN 15 KOOG AAN DE ZAAN
Ik woon op een zolderverdieping, het joeg echt hard om het huis heen. Alleen zit ik nu op mijn werk en is vriendinlief thuis. Nog geen panische berichten ontvangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |