Nah, hij wilt gewoon alles doen om de 3 punten te pakken. Het is wel te begrijpen imo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Teuring....en dan dat interview zonder enige schaamte.
Mooie UI jochiequote:
Valt niet te begrijpen. Heeft niks met voetbal te maken wat hij doet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nah, hij wilt gewoon alles doen om de 3 punten te pakken. Het is wel te begrijpen imo.
Complete middenvelder. Jammer van z'n inaccurate passing... Maar dat komt wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Valt niet te begrijpen. Heeft niks met voetbal te maken wat hij doet.
Tja, de meeste noemen het onsportief, en sommige noemen het slim. Waarschijnlijk hadden ze de tegenstander ook wel een goal terug gegeven als deze goal had geteld. Kan me nog herinneren dat Verthongen van 60 de bal erin schoot terwijl hij hem eigenlijk terug wilde geven aan de keeper. Toen hadden ze de tegenstander ook door de verdediging laten lopen om een goal te maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Valt niet te begrijpen. Heeft niks met voetbal te maken wat hij doet.
Je kan beter met het CL voorbeeld van Luiz Adriano komen ipv belofte teams.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, de meeste noemen het onsportief, en sommige noemen het slim. Waarschijnlijk hadden ze de tegenstander ook wel een goal terug gegeven als deze goal had geteld. Kan me nog herinneren dat Verthongen van 60 de bal erin schoot terwijl hij hem eigenlijk terug wilde geven aan de keeper. Toen hadden ze de tegenstander ook door de verdediging laten lopen om een goal te maken.
We krijgen inderdaad ook zonder Mathijsen weer veel te veel kools tegen. Als Nelom zo ongelooflijk slecht blijft spelen mag BMI wel weer naar lb van mij, in het belang van het team.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Er zijn altijd alternatieven. Desnoods Sleegers, Noorse Iniesta, Goossens.. van Immers heb ik anderhalf jaar gekloot gezien. Dan wordt een, redelijk spelende, Mathijsen naar de bank gegooid maar ome Lex mag blijven aanmodderen. Onbegrijpelijk.
Ook wel fatoe dat Mathijssen naar de bank gaat als hij eindelijk goed speelt lol.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Er zijn altijd alternatieven. Desnoods Sleegers, Noorse Iniesta, Goossens.. van Immers heb ik anderhalf jaar gekloot gezien. Dan wordt een, redelijk spelende, Mathijsen naar de bank gegooid maar ome Lex mag blijven aanmodderen. Onbegrijpelijk.
Goed en altijd. Alleen passing is niet altijd accuraat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:40 schreef GwaiLow het volgende:
Leroy was gewoon wat gefrustreerd. Hoe doet hij het eigenlijk bij Norwich? Speelt hij altijd/goed? Volgens mij had hij liever naar een grote club gewild.
Vind je dat hij in dit Oranje een basis speler zou moeten zijn? Voor op de WK bijvoorbeeld?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Goed en altijd. Alleen passing is niet altijd accuraat.
Doe dat Fer-geneuzel even lekker in een ander topic.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind je dat hij in dit Oranje een basis speler zou moeten zijn? Voor op de WK bijvoorbeeld?
Ook een ex-feyenoord speler.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe dat Fer-geneuzel even lekker in een ander topic.
Feyenoord heeft godverdomme verloren van Heracles-thuis en jullie gaan discussiëren of een ex-Twente speler in Oranje moet
Ik ben een Fer en Guzman liefhebber, maar ik moet accepteren dat Strootman en De Jong in de basis moeten staan op het WK.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind je dat hij in dit Oranje een basis speler zou moeten zijn? Voor op de WK bijvoorbeeld?
Het is 'm gegund maar ik geloof niet dat een trainerswissel veel verschil gaat maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef Slobeend het volgende:
Van mij mag Van Gastel het binnenkort al overnemen, maar sowieso aan het eind van het seizoen. Volgens mij ligt 'ie een stuk beter in de groep (zie bijv. het vieren van de goal van JP met JP) en kent de kwaliteiten van de jonge spelers beter.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En tja, Feyenoord heeft thuis van Heracles verloren. Maar zo gek is dat toch ook weer niet?
Gozer, kijk eens naar de individuele kwaliteiten van de spelers.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:03 schreef eight het volgende:
[..]
Het is 'm gegund maar ik geloof niet dat een trainerswissel veel verschil gaat maken.
Feijenoord komt gewoon geld tekort om mee te kunnen strijden.
Varner is een geldwolf, en ik zie liever Achahbar de kans krijgen dan Bellamy, ook denk ik niet dat Bellamy naar Feyenoord komt lol.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:08 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Misschien kunnen we contact leggen met Leo? Die heeft een flink netwerk aan talentvolle spelers.
Anders nog Vagner Love of Bellamy proberen.
Ik mag hopen dat dit een grap isquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gozer, kijk eens naar de individuele kwaliteiten van de spelers.
BMI en De Vrij spelen gewoon foutloos tegen Portugal, Duitsland, Italië.
Martins Indi had Balo gewoon in z'n snoepzak.
En dan heb je Pelle die ineens een kwaliteit spits is geworden.
Janmaat, redelijk goed.
Clasie, redelijk goed.
Schaken, redelijk goed.
Boetius, potentiële absolute topper.
Kongolo potentiële absolute topper.
Vilhena, potentiële absolute topper.
En de rest is beter dan de gemiddelde eredivisie speler.
Dus kwaliteit is er, geld is dus niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |