Nah, hij wilt gewoon alles doen om de 3 punten te pakken. Het is wel te begrijpen imo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Teuring....en dan dat interview zonder enige schaamte.
Mooie UI jochiequote:
Valt niet te begrijpen. Heeft niks met voetbal te maken wat hij doet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nah, hij wilt gewoon alles doen om de 3 punten te pakken. Het is wel te begrijpen imo.
Complete middenvelder. Jammer van z'n inaccurate passing... Maar dat komt wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Valt niet te begrijpen. Heeft niks met voetbal te maken wat hij doet.
Tja, de meeste noemen het onsportief, en sommige noemen het slim. Waarschijnlijk hadden ze de tegenstander ook wel een goal terug gegeven als deze goal had geteld. Kan me nog herinneren dat Verthongen van 60 de bal erin schoot terwijl hij hem eigenlijk terug wilde geven aan de keeper. Toen hadden ze de tegenstander ook door de verdediging laten lopen om een goal te maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Valt niet te begrijpen. Heeft niks met voetbal te maken wat hij doet.
Je kan beter met het CL voorbeeld van Luiz Adriano komen ipv belofte teams.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, de meeste noemen het onsportief, en sommige noemen het slim. Waarschijnlijk hadden ze de tegenstander ook wel een goal terug gegeven als deze goal had geteld. Kan me nog herinneren dat Verthongen van 60 de bal erin schoot terwijl hij hem eigenlijk terug wilde geven aan de keeper. Toen hadden ze de tegenstander ook door de verdediging laten lopen om een goal te maken.
We krijgen inderdaad ook zonder Mathijsen weer veel te veel kools tegen. Als Nelom zo ongelooflijk slecht blijft spelen mag BMI wel weer naar lb van mij, in het belang van het team.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Er zijn altijd alternatieven. Desnoods Sleegers, Noorse Iniesta, Goossens.. van Immers heb ik anderhalf jaar gekloot gezien. Dan wordt een, redelijk spelende, Mathijsen naar de bank gegooid maar ome Lex mag blijven aanmodderen. Onbegrijpelijk.
Ook wel fatoe dat Mathijssen naar de bank gaat als hij eindelijk goed speelt lol.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Er zijn altijd alternatieven. Desnoods Sleegers, Noorse Iniesta, Goossens.. van Immers heb ik anderhalf jaar gekloot gezien. Dan wordt een, redelijk spelende, Mathijsen naar de bank gegooid maar ome Lex mag blijven aanmodderen. Onbegrijpelijk.
Goed en altijd. Alleen passing is niet altijd accuraat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:40 schreef GwaiLow het volgende:
Leroy was gewoon wat gefrustreerd. Hoe doet hij het eigenlijk bij Norwich? Speelt hij altijd/goed? Volgens mij had hij liever naar een grote club gewild.
Vind je dat hij in dit Oranje een basis speler zou moeten zijn? Voor op de WK bijvoorbeeld?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Goed en altijd. Alleen passing is niet altijd accuraat.
Doe dat Fer-geneuzel even lekker in een ander topic.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind je dat hij in dit Oranje een basis speler zou moeten zijn? Voor op de WK bijvoorbeeld?
Ook een ex-feyenoord speler.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe dat Fer-geneuzel even lekker in een ander topic.
Feyenoord heeft godverdomme verloren van Heracles-thuis en jullie gaan discussiëren of een ex-Twente speler in Oranje moet
Ik ben een Fer en Guzman liefhebber, maar ik moet accepteren dat Strootman en De Jong in de basis moeten staan op het WK.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind je dat hij in dit Oranje een basis speler zou moeten zijn? Voor op de WK bijvoorbeeld?
Het is 'm gegund maar ik geloof niet dat een trainerswissel veel verschil gaat maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef Slobeend het volgende:
Van mij mag Van Gastel het binnenkort al overnemen, maar sowieso aan het eind van het seizoen. Volgens mij ligt 'ie een stuk beter in de groep (zie bijv. het vieren van de goal van JP met JP) en kent de kwaliteiten van de jonge spelers beter.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En tja, Feyenoord heeft thuis van Heracles verloren. Maar zo gek is dat toch ook weer niet?
Gozer, kijk eens naar de individuele kwaliteiten van de spelers.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:03 schreef eight het volgende:
[..]
Het is 'm gegund maar ik geloof niet dat een trainerswissel veel verschil gaat maken.
Feijenoord komt gewoon geld tekort om mee te kunnen strijden.
Varner is een geldwolf, en ik zie liever Achahbar de kans krijgen dan Bellamy, ook denk ik niet dat Bellamy naar Feyenoord komt lol.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:08 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Misschien kunnen we contact leggen met Leo? Die heeft een flink netwerk aan talentvolle spelers.
Anders nog Vagner Love of Bellamy proberen.
Ik mag hopen dat dit een grap isquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gozer, kijk eens naar de individuele kwaliteiten van de spelers.
BMI en De Vrij spelen gewoon foutloos tegen Portugal, Duitsland, Italië.
Martins Indi had Balo gewoon in z'n snoepzak.
En dan heb je Pelle die ineens een kwaliteit spits is geworden.
Janmaat, redelijk goed.
Clasie, redelijk goed.
Schaken, redelijk goed.
Boetius, potentiële absolute topper.
Kongolo potentiële absolute topper.
Vilhena, potentiële absolute topper.
En de rest is beter dan de gemiddelde eredivisie speler.
Dus kwaliteit is er, geld is dus niet nodig.
Is gewoon allemaal juist wat ik zeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
Retry, gooi jezelf eens voor een trein ofzo. Zijn wij van dat vermoeiende geblaat af.
Wel grappig dat ik niet inhoudelijk gecounterd word hier, altijd schreeuwen mensen "ONZIN ONZIN" terwijl ik gewoon juistheden neerzet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:53 schreef heiden6 het volgende:
Je kraamt gewoon continu onzin uit en je schrijft irritant, RR.
Juist ja... Stiekem lees je ze 2 keer door.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:01 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om met jou discussie te voeren en al je onzin te weerleggen, sterker nog, ik lees je posts meestal niet eens meer.![]()
Van mij hoef je hier niet weg hoor, maar missen zou ik je zeker niet.
Bij jong Noorwegen kon hij het wel, en hij had echt 2 wedstrijden rechtsback gespeeld ofzo...quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
We verliezen van Heracles met onwaarschijnlijk slecht voetbal maar gelukkig bespreken we hier alweer de absolute topper Kongolo, die dit al vier jaar op rij heeft laten zien in de Kuip. Tja, zonder Elabdellaoui, die in z'n jaar hier bagger speelde, was het inderdaad kansloos. Je had die gast meteen een dik contract moeten aanbieden na zijn baggeroptredens.
ophemelen van jeugdspelers en eigenlijk elke speler die niet speelt is makkelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bij jong Noorwegen kon hij het wel, en hij had echt 2 wedstrijden rechtsback gespeeld ofzo...
Kon hij het niveau niet aan?
Tuurlijk wel.
Hoe moeten spelers zoals hij en Kongolo zich laten zien als ze 3 halve kansen daarvoor van Koeman krijgen...
En Doei.
Alsof de rechtsbackpositie prioriteit heeft op dit moment.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bij jong Noorwegen kon hij het wel, en hij had echt 2 wedstrijden rechtsback gespeeld ofzo...
Kon hij het niveau niet aan?
Tuurlijk wel.
Hoe moeten spelers zoals hij en Kongolo zich laten zien als ze 3 halve kansen daarvoor van Koeman krijgen...
En Doei.
Persoonlijk zou ik ook voor de variant Armenteros gaan. Voetballend hoeven we er niet veel slechter van te worden, alleen wie gaat er in godsnaam scoren..?quote:Everse: 'Met Armenteros in de spits meer voetballen'
Feyenoord moet de komende duels spelen met Samuel Armenteros in de spits. Dat is volgens Jan Everse de enige optie die trainer Ronald Koeman heeft. De Rotterdammers kunnen voor een nog onbepaalde tijd niet beschikken over Graziano Pellè, die in de verloren wedstrijd tegen Heracles Almelo een rode kaart opliep.
Volgens de oud-speler van Feyenoord zou de keuze om Armenteros in de punt van de aanval te posteren nog best goed kunnen uitpakken. 'Hij is overigens ook gewoon een spits, hoewel hij nu aan de zijkant speelt. Maar toen ze hem haalden begreep ik het niet. Ik dacht: is dat een vervanger voor Pellè? Want als je hem aan de zijkant neerzet is het een overbodige aankoop. Hij zou nu in het centrum een meerwaarde kunnen zijn. Dan moet je ook meer gaan voetballen, want met Pellè in de spits is het wel heel eenzijdig. Misschien dat ze nu leuker gaan voetballen. Ik denk wel dat ze beter kunnen,' zegt Everse in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.
De voormalig trainer van Sparta benadrukt dat het spel van Feyenoord niet om naar huis te schrijven is. Volgens hem hoeft de ploeg niet afhankelijk te zijn van Pellè. 'Hij scoort heel veel, maar er zijn ook andere spelers die kunnen scoren. Alleen met de manier waarop Feyenoord voetbalt komt er niemand anders in scoringspositie. Dat is juist het probleem. De aanvalsopzet van Feyenoord is zo simpel. Andere clubs gaan dan ook door krijgen wat het is. Je moet er meer variatie in brengen, maar dat zie ik niet gebeuren.'
Pellè is sinds een aantal weken de nieuwe aanvoerder van Feyenoord, maar dat vindt Everse geen verstandige keuze. 'Dat begrijp ik niet, want ik zie veel frustratie bij hem. Hij is geen speler die zijn ploeggenoten een aai over de bol geeft of goed coacht. Het is een redelijk egoïstische spits. Je kunt hem niet vergelijken met types als Israël, Jansen en Van Hanegem toentertijd. Dat waren aanvoerders en die hielpen spelers in een wedstrijd. Ik zie hem ook heel vaak negatief reageren als spelers hem over het hoofd zien. Dat vind ik een slechte zaak,' aldus Everse.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)meer-voetballen.html
Lexie Immersquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik ook voor de variant Armenteros gaan. Voetballend hoeven we er niet veel slechter van te worden, alleen wie gaat er in godsnaam scoren..?
"Het is allemaal de schuld van Immersquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Immers eindelijk op de bank?
Die gast kan alleen maar ballen veroveren en ze dan gelijk weer verliezen
Best vermoeiend, ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Het is allemaal de schuld van Immers"
Daarom. Zo makkelijk altijd om een zondebok uit te kiezen en alles op hem af te schuiven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Best vermoeiend, ja.
Hele elftal speelt ruk. Vooral verdedigend is het drie keer niks. Zal goed zijn als er een nieuwe keeper komt.
Was helemaal niet te zwak volgens Koeman. Hij heeft hem van rechtsbuiten rechtsback gemaakt, maar hij moest terug naar City. Koeman wilde hem graag houden als back-up voor Janmaat hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:02 schreef RetRy32 het volgende:
Weten jullie Ellabdellaoui nog.
"te zwak" volgens Koeman.
Is nu de rechtsback voor Noorwegen geworden, en heeft een basisplek in de Bundesliga.
Lol.
Die jongen was binnen no-time verliefd op Feyenoord, we konden hem zo signen...
Hopelijk raakt hij daar wel ietsquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:37 schreef Anosmos het volgende:
Armenteros spitsje, dikke prima. Heb er goede hoop in.
Wat een onzin.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:03 schreef eight het volgende:
[..]
Feijenoord komt gewoon geld tekort om mee te kunnen strijden.
Ga nu maar weer fan zijn van Ryan Babel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik niet inhoudelijk gecounterd word hier, altijd schreeuwen mensen "ONZIN ONZIN" terwijl ik gewoon juistheden neerzet.
Ik verwacht wat zinnige discussies ok, anders kan je beter niks zeggen.
En dat irritant schrijven is een gewoonte geworden, ik kan ook wel normaal maar nee.
Voor wie? Bakkal gaat ons ook niet redden hoor. Vilhena speelt net zo slecht. Boëtius bakt er niks van. Armenteros ook niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Immers eindelijk op de bank?
Die gast kan alleen maar ballen veroveren en ze dan gelijk weer verliezen
Die heb ik ook een hoop foute pases zien geven hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:14 schreef H.FR het volgende:
Clasie was de enige met een voldoende, een ruime ook nog.
Wel een paar, maar hij had nog veel meer balveroveringen en ook de nodige goede en gevaarlijke passes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Die heb ik ook een hoop foute pases zien geven hoor.
20 secondenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel een paar, maar hij had nog veel meer balveroveringen en ook de nodige goede en gevaarlijke passes.
Maargoed, als Pellè die bal na 5 (?) minuten gewoon breed geeft is er niets aan de hand
Precies, was volgens mij na 2 minuten al, was al heel snel in ieder geval.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:17 schreef H.FR het volgende:
Maargoed, als Pellè die bal na 5 (?) minuten gewoon breed geeft is er niets aan de hand
Fan zijn van Babel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga nu maar weer fan zijn van Ryan Babel.
Ja, dit klopt inderdaad precies.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:19 schreef Luni het volgende:
Laten we wel wel zijn, 1e helft spelen ze vrij redelijk en moet je er gewoon weer 3x scoren, maar valt hij aan de andere kant. Dan maak je de gelijkmaker en starten ze de 2e helft vrij aardig, waarna de Heracles 1-2 maakt. Toen werd het allemaal heel geforceerd en gejaagd, en heb je ook helemaal niks meer gecreëerd.
Hij is fan van Babel, maar wel een Feyenoorder. En Achahbar is een topspits, daarom zit hij op de tribune bij Bielefeld.quote:
Achahbar is zeer getalenteerd, alleen zijn mentaliteit is om te huilen. Hij is een beetje een type Armenteros volgens mij, en moet zich op de zijkanten richten als hangende buitenspeler, vind ik. Of als 2e spits in een 4-4-2.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is fan van Babel, maar wel een Feyenoorder. En Achahbar is een topspits, daarom zit hij op de tribune bij Bielefeld.
Die gozer heeft al aardig wat assistjes toch? Ik vind het echt prima gaan, zolang Schaken er maar in komt na 70 minuten ofzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Everse heeft wel een punt vind ik. Armenteros halen voor de vleugel is gewoon totaal niet rendabel, en dat blijkt. Het is gewoon een spits en dat merk je, want in de kleine ruimte is hij vrij sterk, draait goed weg, houdt ballen vast. Alleen op rechtsbuiten heb je daar helemaal niets aan...
Ligt eraan hoe je het invult. Feyenoord heeft in het verleden wel vaker met 1 diepe en 1 hangende buitenspeler gespeeld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Everse heeft wel een punt vind ik. Armenteros halen voor de vleugel is gewoon totaal niet rendabel, en dat blijkt. Het is gewoon een spits en dat merk je, want in de kleine ruimte is hij vrij sterk, draait goed weg, houdt ballen vast. Alleen op rechtsbuiten heb je daar helemaal niets aan...
Jawel, maar af en toe een goede voorzet geven kan ik ook wel. Er is geen constante stroom van acties, dreiging, man voorbij. Dat moet gewoon op rechtsbuiten. In de spits zal hij, verwacht ik, ineens echt een stuk beter voetballen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gozer heeft al aardig wat assistjes toch? Ik vind het echt prima gaan, zolang Schaken er maar in komt na 70 minuten ofzo.
We hebben het over Feyenoord, daar spelen geen complete aanvallers.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Jawel, maar af en toe een goede voorzet geven kan ik ook wel. Er is geen constante stroom van acties, dreiging, man voorbij. Dat moet gewoon op rechtsbuiten. In de spits zal hij, verwacht ik, ineens echt een stuk beter voetballen.
Dat kan, maar Armenteros heeft gewoon moeite met die rol. Het is gewoon een spits.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het invult. Feyenoord heeft in het verleden wel vaker met 1 diepe en 1 hangende buitenspeler gespeeld.
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hebben het over Feyenoord, daar spelen geen complete aanvallers.
Janmaat en Schaken voelen elkaar ook wel erg goed aan dan. Ik denk wel dat Armenteros het goed gaat doen in de spits trouwens, verliest op fysiek vrijwel geen duel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:48 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het altijd wel knap hoe Armenteros met een man in z'n rug gemakkelijk een balletje kan vasthouden en wegdraaien. Ik ben dan ook wel benieuwd hoe hij daar invulling gaat geven als hij in de spits speelt. Een echte buitenspeler is het gewoon niet en dat zie je terug in zijn spel. Ook de samenwerking met Janmaat is een stuk minder met Armenteros dan met Schaken.
Precies.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:48 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het altijd wel knap hoe Armenteros met een man in z'n rug gemakkelijk een balletje kan vasthouden en wegdraaien. Ik ben dan ook wel benieuwd hoe hij daar invulling gaat geven als hij in de spits speelt. Een echte buitenspeler is het gewoon niet en dat zie je terug in zijn spel. Ook de samenwerking met Janmaat is een stuk minder met Armenteros dan met Schaken.
Omdat Bakkal een goede speler is die je voor 3 ton in het seizoen er prima bij kan hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:49 schreef Luni het volgende:
Ik zou hem wel eens op 10 willen zien, en daarom snap ik ook niet waarom ze Bakal gehaald hebben.
Hopelijk wordt hij nog fit voor het eind van het seizoen danquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat Bakkal een goede speler is die je voor 3 ton in het seizoen er prima bij kan hebben.
Ik kan dat niet beoordelen op basis van die 20 minuten gisteren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk wordt hij nog fit voor het eind van het seizoen dan
Hij probeerde een keer te springen en een sprintje te trekken. Van Beukering was er niks bijquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan dat niet beoordelen op basis van die 20 minuten gisteren.
Ik had het idee dat ze hem maar bewust en XL'tje hadden gegeven voor het shirt zodat het niet opvielquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Bakkal er nogal vadsig uit vond zien? Ik had het idee dat hij een beetje het postuur van Happel had.
Dat is wat overdreven maar die poging tot kopbal zag er niet zo goed uit inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij probeerde een keer te springen en een sprintje te trekken. Van Beukering was er niks bij
Dus je vind me vadsig? Zie je woensdag, hè.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Bakkal er nogal vadsig uit vond zien? Ik had het idee dat hij een beetje het postuur van Happel had.
Was een typefoutje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus je vind me vadsig? Zie je woensdag, hè.
Bakkal gaat het verschil niet maken. Dat is wel duidelijk na gisteren. En iedereen hem maar als verlosser zien.
Vroeg me nog af of ze die weer verkochten. Zag een leeg bakje rondslingeren maar dacht dat ze gewoon niet goed schoongemaakt hadden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Trouwens, XL FrikandelWoensdag maar eens efkes halen dan.
Ze verkopen ze nu door het hele stadion heen. Dik 4 euro voor dat ding, en zelfs 5,40 met een broodje d'r bijquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg me nog af of ze die weer verkochten. Zag een leeg bakje rondslingeren maar dacht dat ze gewoon niet goed schoongemaakt hadden.
je kon het goed zien bij de sprintje naar de keeper, hij was net te langzaam. op normale snelheid had die de keeper voorbij kunnen lopen en intikkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Daar kreeg ik gisteren ook een beetje jeuk van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:56 schreef Happel het volgende:
[..]
En iedereen hem maar als verlosser zien.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus je vind me vadsig? Zie je woensdag, hè.
Bakkal gaat het verschil niet maken. Dat is wel duidelijk na gisteren. En iedereen hem maar als verlosser zien.
Alhoewel ik het met jullie eens ben, is het ook niet helemaal eerlijk om hem te beoordelen op een invalbeurt van 10 minuutjes in een kansloze wedstrijd waarin je met 2-1 achter staat tegen Heracles en alle organisatie al ruim een half uur lang ver te zoeken was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar kreeg ik gisteren ook een beetje jeuk van.
Heb je ook wel een punt, ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Alhoewel ik het met jullie eens ben, is het ook niet helemaal eerlijk om hem te beoordelen op een invalbeurt van 10 minuutjes in een kansloze wedstrijd waarin je met 2-1 achter staat tegen Heracles en alle organisatie al ruim een half uur lang ver te zoeken was.
Ja maar Bakkal is geen speler van een individuele actie oid, het gaat bij hem om de slimme passjes die op tijd gegeven worden, maar dan moeten er wel spelers goede loopacties maken. Er werd gisteren weliswaar veel gelopen, maar met name in de tweede helft heb ik nagenoeg geen goede loopacties gezien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je ook wel een punt, ja.
Het was weinig overtuigend wat hij liet zien. Zal misschien ook wel te maken hebben gehad met het gebrek aan speelminuten. Maar hopen dat hij wat meer kan laten zien.
Ik vond het toezingen van Bakkal eigenlijk nog schandaliger dan dat je Immers gaat uitfluiten. Dat je hem niet goed vindt okay maar zo maak je een speler wel kapot die nog de wedstrijd moet uitspelen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar kreeg ik gisteren ook een beetje jeuk van.
Tja Immers.. Ik ging er niet van uit dat hij de westrijd nog zou uitspelen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het toezingen van Bakkal eigenlijk nog schandaliger dan dat je Immers gaat uitfluiten. Dat je hem niet goed vindt okay maar zo maak je een speler wel kapot die nog de wedstrijd moet uitspelen.
Wel meer nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja Immers.. Ik ging er niet van uit dat hij de westrijd nog zou uitspelen eerlijk gezegd.
Niet echt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb het niet teruggekeken, maar was er ook maar 1 van onze ´100 %´ strafschoppen er ook écht 1?
Hmm, maar goed dat HMF Blom toch maar niet heeft opgewacht na de wedstrijd dan...quote:
Heb je gelijk in, ga ik hem ook niet op beoordelen., maar ik irriteerde me eraan hoe zijn naam gescandeerd werd als een verlosser.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Alhoewel ik het met jullie eens ben, is het ook niet helemaal eerlijk om hem te beoordelen op een invalbeurt van 10 minuutjes in een kansloze wedstrijd waarin je met 2-1 achter staat tegen Heracles en alle organisatie al ruim een half uur lang ver te zoeken was.
Was een optelsommetje denk ik: Lex maakte een fout of 3 / 4 achter elkaar en Bakkal was al sinds vorige week aan het warmlopen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, ga ik hem ook niet op beoordelen., maar ik irriteerde me eraan hoe zijn naam gescandeerd werd als een verlosser.
Ik irriteerde me wel aan Blom hoor, de ene schouderduw mocht wel en de andere niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, maar goed dat HMF Blom toch maar niet heeft opgewacht na de wedstrijd dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |