Nou nou.. Mijn moeder kent 'm niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft geloof ik een grotere fan-schare dan Djokovic. Hij is het icoon voor de West-europese, en de Amerikaanse tenniswereld bij gebrek aan goede spelers uit die regionen. En hij is Engelstalig. En ook nog Olympisch goud. Ik denk dat hij echt heel groot is. Bij de top 20 bekendste sporters van de wereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:53 schreef Norrage het volgende:
Ik ken mensen om mij heen die Nadal niet kennen, maar Murray wel....Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat is wel hilarischquote:Op donderdag 21 november 2013 23:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe de fuck ken je Nadal niet en Murray wel als je in een studententennisvereniging (galgjewoord) zit? Dat soort dingen zijn toch alleen voorbehouden aan Britten die denken dat tennissers 11 maanden per jaar vakantie hebben?
Djokovic heeft trouwens flink wat meer likes op facebook dan Murray, denk dat hij op het moment nog mondialer bekend/populairder is dan Murray (want zo meten we dat), komt denk ik door 2011.
op FB heeft fedje 13 miljoen, nadal ongeveer een miljoen minder dan fedje, nole ruim 3,5 miljoen en murray rond 1.8 miljoen volgersquote:Op donderdag 21 november 2013 23:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, dat is wel hilarischzo lopen er nog meer mensen rond die tennissen, en die geen reet verstand hebben van het proftennis.....En die kennen dan echt alleen maar de Nederlandse tennissers en de top 4.
Qua twitter volgers is het in ieder geval: Rafa 5.5 miljoen, Djoko 2.5 miljoen en Murray 2.2 miljoen. (Fed 1 miljoen maar die heeft pas een half jaar twitter en gebruikt nooit). Delpo heeft nog 1.7 miljoen (al die latino's)..maar de volgende in dat lijstje is ergens rond de 500.000 ofzo (Ferrer)
Om het even zo te metenDan zou je denken, het aantal volgers is evenredig aan het aantal grand slams (gezien ook het gat van Delpo met de rest)...en als je zo redeneert is Murray wel buiten-proportioneel bekend
Ja, echt fantastisch!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat punt op 6:40 is absolute beste punt ooit contender![]()
Ik ook.quote:
O, op die manier. Ja, dan begrijp ik wat je bedoelt. Maar dan is het eigenlijk een icoon in de zin van eenoog in het land der blinden. Hoe goed hij ook is, het is toch bij gebrek aan beter want heel erg veel heeft hij nog niet gewonnen qua GS'en.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft geloof ik een grotere fan-schare dan Djokovic. Hij is het icoon voor de West-europese, en de Amerikaanse tenniswereld bij gebrek aan goede spelers uit die regionen. En hij is Engelstalig. En ook nog Olympisch goud. Ik denk dat hij echt heel groot is. Bij de top 20 bekendste sporters van de wereld?
Hoe begrijpelijk het ook is, ik vind het altijd wel grappig hoe dicht bij huis die beroemdheden blijven. Niet dat bijvoorbeeld Armstrong de knie-onsteking stichting opricht en Nadal de teelbalkankerstichting. Ik/mijn familie had X, dus ik richt iets op tegen X.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:20 schreef Rosario het volgende:
Nadal begint stichting tegen knie-ontstekingen
Hij is wel heel opzichtig, maar goed.
Dat geldt eigenlijk voor iedereen die iets voor een goed doel doet, niet alleen beroemdheden. Ik heb nog nooit iemand gehoord die bijvoorbeeld Alpe d'Huzes (of hoe je het ook schrijft) reed zonder iemand aan kanker te hebben verloren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoe begrijpelijk het ook is, ik vind het altijd wel grappig hoe dicht bij huis die beroemdheden blijven. Niet dat bijvoorbeeld Armstrong de knie-onsteking stichting opricht en Nadal de teelbalkankerstichting. Ik/mijn familie had X, dus ik richt iets op tegen X.
Haha 1 vd beste clubs ter wereld.quote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef Gruisman het volgende:
Nadal @ 2:00 : Ik ben bij een van de beste clubs ter wereldhet blijft soms toch een slijmballetje
Niet veel mensen schijnen 't te weten, maar Federer dus ook.quote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha 1 vd beste clubs ter wereld.
Verder kan Nadal wel aardig voetballen zoals je kan zien. Hij moest op zn 14e ook een keuze maken tussen voetbal en tennis.
quote:Oscar Hernandez def. Katsushi Fukuda 7-6(6) 6-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |