In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Nee. Kan niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan die Humberto uit de OP
[ afbeelding ]
Deze er in
Ajax doet niet meer mee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef IbanMayo het volgende:
Wat is er aan de hand bij Ajax. Zeg het maar jongens.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TS komt verstandig over, we zullen zien wat hij doet.
Wanneer ze allemaal vertrokken zijn heb je niks meer aan de vruchtenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
Arno gaat weer blaten.
Over 3 jaar krijg je pas de vruchten.
Die is net anagetrokken.quote:
quote:Messi `Idol` Tristan Alif: Andik and Messi
Posted: 25.10.2013 07:30
Liputan6.com, Jakarta: Tristan Alif Noufal called Ajax Amsterdam to get in their club's football academy. Tristan will be leaving next October 30 to get appreciation in the form of an allowance of Rp 10 million of Commission I of the House of Representatives. Parents who deliver Tristan Alif express gratitude and thanks.
"Thanks Om," said Alif to the commission of the House at a meeting of Commission I Nusantara II Parliament Building, Senayan, Jakarta, Thursday (10/24/2013).
Alif which is still sitting in 4th grade Kartika, South Jakarta was admitted hobby of playing football since he often accompanied his father watching a football game on television. Finally, Alif started liking football and pursue his hobby.
"I used to love watching the ball so now likes to play ball," said Alif who idolized Andik Vermansyah and Barcelona star Lionel Messi is plain.
According to Tristan Alif parents, Ivan Trianto father that his son had joined Liverpool's academy Indonesia. Later when I was around 10 years old, Alif promised would be taken to the central academy Liverpool, England. But because there is a problem with Indonesian football in FIFA rankings so far, it cannot be brought into the UK.
In addition to Liverpool Indonesia, according to Ivan Trianto, his son was also preferred by many European clubs who offered to join.
"There are a lot of clubs in Europe such as Ajax, Hamburg, Barcelona and others who asked him to join. Fact when Pep Guardiola to Indonesia he asked to demonstrate his ability Alif directly. Appreciate the technique and eventually Pep owned by Alif," added Ivan.
Once, for a lot of information, Ivan finally agreed to put his children in the Ajax youth academy. Because, based on FIFA rankings best school in the world of college football is Ajax.
"Once we learn the school's best football academies in the world according to the FIFA one is Ajax. Moreover Ajax request Alif playing at the club for 5 years at the academy there. Finally we agreed to bring Alif to Ajax Amsterdam," he said.
Nee, de spelers die nu in de B zitten rpofiteren pas echt van het nieuwe beleid wat je dus pas over 3 jaar gaat zien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer ze allemaal vertrokken zijn heb je niks meer aan de vruchten
Mino Raiola de laatste denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef Evertjan het volgende:
alweer een poos geleden dat we iemand live aan de telefoon hadden in SV.
Deze lichting super talenten zijn al afgeschreven?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, de spelers die nu in de B zitten rpofiteren pas echt van het nieuwe beleid wat je dus pas over 3 jaar gaat zien.
Nee. Fischer, Denswil, Andersen zijn toppers in spequote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze lichting super talenten zijn al afgeschreven?
Was een treurig verhaal van iemand die TOTAAL niet op de hoogte is inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef Syntix het volgende:
Arno![]()
MONGOOOOOOOOOOOOL
Ajax A1 staat bovenaan. De A1 speelt tegen Milan/Barcelona en Celtic dat is even wat anders van VVV of zo. Jong Ajax is puur opleiding en er staan gastjes van 17 in
echt WAT EEN MONGOOL.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 27-10-2013 om 22:47:40Morgenvroeg opmerkelijk nieuws over #PSV op de ED-voorpagina. reageer retweet
Nu kan ik niet slapen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 27-10-2013 om 22:47:40Morgenvroeg opmerkelijk nieuws over #PSV op de ED-voorpagina. reageer retweet
ik wacht wel op het echt nieuws van Thijs Slegers als het over PSV gaatquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
Finnbogasonquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef Evertjan het volgende:
hij heeft wel een punt wat kan je halen voor 10 miljoen
okquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
Waterreus tijdelijk terug als keeper. Stelde het al voor in het PSV topic.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
Niemand in de wereld geeft een fuckquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
bezuinigingen he bij de NPOquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
storend vinden dat die schermen niet hetzelfde gecalibreerd staan. Kleurverschil is erg irritant.
xdquote:
Doerak!quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:54 schreef Grifte het volgende:
Oetlul![]()
Ik riep vanmiddag meermaals vlerk en blaag naar de scheids
dat zijn tekstenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:54 schreef Grifte het volgende:
nmiddag meermaals vlerk en blaag naar de scheids
Blaag.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:54 schreef Grifte het volgende:
Oetlul![]()
Ik riep vanmiddag meermaals vlerk en blaag naar de scheids
Die scheids was vast en zeker onder de indruk. De vierde man heeft in de rust gelukkig een kopje kamille thee gezet.quote:
Het is een plaag, dat blaag.quote:
Je ziet hem toch springen gastquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:56 schreef Zorro het volgende:
Schei toch uit, juist omdat hij erover heen moet zet hij een verkeerde stap en valt. Ook al wordt hij niet geraakt, gewoon penalty.
Het heeft niet geholpen, niet eens een penalty in De Kuip. Niet-thuisfluitersquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die scheids was vast en zeker onder de indruk. De vierde man heeft in de rust gelukkig een kopje kamille thee gezet.
Ja allicht, anders wordt hij omver geschopt.quote:
Ik zit te schuddebuiken op de bankquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
Dit is wel het slechtste NOS-filmpje ooit. En dat zegt wat.
Aan het begin van het seizoen hadden ze ook een hele slechte in Studio Sportquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
Dit is wel het slechtste NOS-filmpje ooit. En dat zegt wat.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:57 schreef Syntix het volgende:
Wedstrijden verslaan op basis van een thema
NOS^89238923893232
Waar is Van Hintum trouwens en de Top 10? Of hebben ze toch wel door dat zulke dingen ECHT niet kunnen
AADJEquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef IbanMayo het volgende:
Piet Velthuizen is een idioot die zijn verdediging zenuwachtig maakt. Aldus Aad300.
Dit, ook geen last van die raymann dan (al betwijfel ik of het nog slechter kan dan dit)quote:
Wie is dat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Michel Jansen zegt "we gaan daar godverdomme niet trainen" dan gebeurt dat.
Un-Ferquote:
filmpje?quote:
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Fer zei na de wedstrijd ook dat het normaal was in Nederland, toch?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:04 schreef IbanMayo het volgende:
WAAROM MOET JACK ALTIJD EEN PERSOONLIJKE ANEKDOTE HIERIN VERWERKEN![]()
van moment zelf.quote:
Hadden ze Jack maar uit zo'n vliegtuig in de oceaan gedropt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:05 schreef KingRoland het volgende:
ah dat was toch die wedstrijd die omgekocht was
Jawel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
Online is geen Rayman toch? Ik wil wel tot de laatste seconde deze grafshow zien
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hadden ze Jack maar uit zo'n vliegtuig in de oceaan gedropt.
schiet arno als eerstequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:06 schreef Syntix het volgende:
Ik sta op het punt om toch actie te ondernemen richting de NOS
Tsunami iemand?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hadden ze Jack maar uit zo'n vliegtuig in de oceaan gedropt.
dat is denk ik zo een nobodyquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie kijkt er nog naar Raymann?
Mensen die zonet in slaap zijn gevallen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie kijkt er nog naar Raymann?
HAHAHAquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.101greatgoals.(...)ore-draw-at-norwich/
Kan ik dat beter niet doen?quote:
Flopshow.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik dat beter niet doen?
Feedback mag.
Ze hadden het over robben maar zelfs met nieuws over robben was het een flopshow.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feedback mag.
John van Zweden is geen godquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feedback mag.
behang godquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
John van Zweden is geen god
Waar was je? Ik neem aan dat je mrstylo aan het zoeken was in Syrië?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik keek Studio voetbal aangezien ik al weken geen voetbal heb kunnen kijken. Ik kan jullie melden dat ik niks wijzer ben geworden door Studio Voetbal.
Arno Vermeulen zit ook op Fok!?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:19 schreef habitue het volgende:
Vi van vrijdag gaat de helft van de tijd over 1 of andere Haagse oud hooligan idioot die toevallig miljonair is geworden. veel plezier
bij gebrek aan beter in de hoofdmacht zijn wat jeugdspelers iets te snel overgeheveld naar de a-selectie. maar de jeugd is niks mis mee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze lichting super talenten zijn al afgeschreven?
Onderhandelingen gevoerd. Stylo weigert enkel een concessie te maken zolang Koerdistan niet door Assad wordt uitgeroepen als soevereine staat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar was je? Ik neem aan dat je mrstylo aan het zoeken was in Syrië?
Misschien kan je hem zijn eigen creatie sturen om hem te prikkelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderhandelingen gevoerd. Stylo weigert enkel een concessie te maken zolang Koerdistan niet door Assad wordt uitgeroepen als soevereine staat.
Hmm in zijn huidige hachelijke situatie ga ik hem niet uitdagen met teksten als "U Mad", een bomgordel is snel aangemeten....quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je hem zijn eigen creatie sturen om hem te prikkelen.
[ afbeelding ]
quote:Studio Voetbal bespreekt weer een werkweek
/Sport 30 oktober 2013 door Frank Heinen
“Jongens, zeg het maar. Een knotsgekke week weer.”“Jack, het was dra-ma-tisch.”
“Op dinsdag natuurlijk die vergadering met Jan en Els van het hoofdkantoor. Wat vonden we daarvan?”
“Ja, daaraan zie je dat ons bedrijf internationaal gezien eigenlijk nog maar bar weinig voorstelt. Jonge, talentvolle werknemers vertrekken steeds vroeger naar multinationals, zelfs als ze daar alleen maar een traineeship of zelfs een stage krijgen aangeboden. Wij blijven achter met werknemers die wel potentie hebben, maar veel te jong zijn om dit soort vergaderingen nu al te leiden.”
“Er zaten wel een paar prachtige opmerkingen tussen, Arno. Met name kort voor de lunch.”
“Dat zeg ik: die potentie is er wel, en iemand kan iets heel goeds zeggen over een bepaald thema, maar het is de kunst om dat een hele vergadering – en het liefst een hele werkdag – vol te houden.”
“Jongens, ik wil even naar de lunchpauze van woensdag.”
“On-voor-stel-baar.”
“Laten we even naar de beelden kijken.”
“Daar worden elementaire fouten gemaakt.”
“Voor het publiek is het leuk.”
“Voor het publiek is het prachtig.”
“Jongens, ik wil even naar de afdeling Sales.”
“Begint steeds beter te draaien. Je voelt dat er bepaalde patronen in die ploeg sluipen: telefoon pakken, nummer draaien, gesprek voeren, telefoon neerleggen, e-mail versturen; als je het ziet, is het heel makkelijk, maar doe het maar eens.”
“Ik denk dat ook hier geldt: makkelijk werken is het moeilijkste wat er is.”
“Maar het is toch wel bizar: de ene week zet Bram de lijnen uit, de volgende week Sonja en dan trekt Piet plotseling de leiding naar zich toe. Het lijkt wel alsof ze geen van allen leider willen zijn. Ronald?”
“Ik zie dat bij de Afdeling-Eindhoven veel minder. Daar wordt echt wat opgebouwd.”
“Hoe kun je dat nou zeggen, Ronald? De discipline ontbreekt volkomen – ik zie mensen die veertig minuten rookpauze nemen. Veer-tig mi-nu-ten! Daar moet een manager ingrijpen.”
“Je kunt wel zeggen dat vroeger alles beter was…”
“Dat is ook zo!”
“Maar we genieten wel elke week, met z’n allen. Het blijft iedere week weer boeiend.”
“Niet voor mensen die er verstand van hebben, Jack.”
“Even iets anders. Co, er is een vacature op de Klantenservice. Ben jij al gebeld?”
“Ik weet niet of ik nu, op mijn leeftijd, nog op de Klantenservice zou willen werken. Daar zou dan wel een mooi vast contract tegenover moeten staan.”
“Jij gaat niet voor een nul-urenverbintenis daar lekker de telefoon opnemen?”
“Die tijd heb ik gehad, Jack. Ik bemerk steeds meer dat de realisten het overnemen op de Afdeling Klantenservice. Er is geen tijd voor een mooi gesprek, er moet ‘gescoord’ worden, maakt niet uit hoe. Terwijl, ik wil vooruit service bieden. Anticiperen op de hulpvraag van de klant, proactief bezig zijn – ik weet niet of daar nog ruimte voor is.”
“Goed. Duidelijk. Ik wil naar de afdeling marketing. Zijn we tevreden?”
“Daar zitten mensen die het niveau niet aankunnen, mensen die je bij wijze van spreken bij PR nog niet zou kunnen gebruiken.”
“En ook hier weer: heel jong. Mensen willen zich vooral in de kijker spelen.”
“Wat logisch is, op een marketingafdeling. Of zie jij dat anders, Jan?”
“Het gaat om be-le-ving, Jack! Is er niet! Wordt niks! Weg ermee!”
“Oké. Helder. Nog iets anders: de ontwikkeling van Sandra de Jong. Die zie je met de week groeien.”
“Ja, sinds ze in feite een vrije rol binnen dat office management heeft gekregen, is zij echt een dragende kracht geworden. Ze verdeelt en heerst de laatste weken echt, in dat middenkader.”
“Is zij nu al klaar voor een managersfunctie?”
“Nee!”
“Ik denk het ook niet. Op termijn misschien wel, maar ze moet eerst eens tot de kerstvakantie stabiel presteren. Geen ATV-dagen en ook niet het verkeerde plakband bestellen, want dat soort fouten worden in het management – zelfs binnen een bedrijf als dit – afgestraft.”
“Hoe bedoel je: ‘zelfs binnen een bedrijf als dit‘?”
“Nou ja, het is toch een beetje een Mickey Mouse-bedrijf.”
“Wat wil je? Het is Disney Benelux.”
“Dat bedoel ik.”
“O.”
http://www.hpdetijd.nl/20(...)reekt-weer-werkweek/
bedankt hans.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:36 schreef Iwanius het volgende:
SV en VI kun je ook niet met elkaar vergelijken,wie het nog niet door heeft.
De een is voor het serieuze (sobere) werk en de ander is meer een leedvermaak programma ten koste van anderen.
De keuze is aan jou wat te kiezen.
Ik vond het gisteren allemaal maar zo zo. Weinig nieuws en teveel nabeschouwing zonder echt iets zinvols te vertellen.
Net wat te vaak, ik vind hem niet zo'n prater.quote:Op zondag 3 november 2013 19:13 schreef HetBrabandertje het volgende:
Pierre is er wel erg vaak de laatste tijd.
Sjek wil sinds de revolutie niet, of iig zo weinig mogelijk, over Ajax praten.quote:Op zondag 3 november 2013 00:31 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt mij dat Jack van Gelder vanavond bij Studio Voetbal het de eerste 30 minuten over het verlies van Ajax zal hebben (zit Ajax in een neerwaartse spiraal?)en de lolbroeken van VI dat maandag weer ouderwets zullen gaan uitbuiten.
En dan heb je ook nog dat haar.quote:Op zondag 3 november 2013 20:16 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Net wat te vaak, ik vind hem niet zo'n prater.
Dat witblonde van Arno en dan dat guitige van Ronald, die combi is onovertroffen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog dat haar.
Waterreus is er jaloers op.
In de tweede helft was het best leuk.quote:Op zondag 3 november 2013 22:19 schreef Grifte het volgende:
In vergelijking met vorig seizoen lijkt mij dit PSV-seizoen nog best positief
Zonder budget het sterkst staan, tja.quote:Op zondag 3 november 2013 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
PSV is afhankelijk van incidentele inkomsten, net als Ajax. Wat dat betreft staat Feyenoord het sterkst. Om even in te gaan op wat Cheque zegt.
Dat zegt voldoende, inderdaad. Maar Feyenoord is niet afhankelijk van Europees-voetbal-geld of transferinkomsten. Dat is toch wel belangrijk.quote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zonder budget het sterkst staan, tja.
Wat.quote:Op zondag 3 november 2013 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
PSV is afhankelijk van incidentele inkomsten, net als Ajax. Wat dat betreft staat Feyenoord het sterkst. Om even in te gaan op wat Cheque zegt.
Het geeft enige geruststelling ja. Maar het wordt tijd dat we eens die 'leningen' aflossenquote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zegt voldoende, inderdaad. Maar Feyenoord is niet afhankelijk van Europees-voetbal-geld of transferinkomsten. Dat is toch wel belangrijk.
Beter dan Jochem K.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
Toivonen moet gewoon naar jong PSV, simpel als wat.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef Cavaliers het volgende:
JanToivonen wilde zelf niet naar Norwich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |