Haha.. Dit iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Zo vreemd is het nou ook weer niet wat je doet
Oh ik heb geen behandeling nodig wil je zeggenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Zo vreemd is het nou ook weer niet wat je doet
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Oh ik heb geen behandeling nodig wil je zeggen
Het zuipen is geen enkel probleem wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Gruj0 het volgende:
Pics? Ik tem je graag.![]()
Nee geintje, stop met omgaan met gevaarlijke mensen en blowen en je bent al een paar stappen vooruit.
Shhh! Don't break her Princess Programming!quote:
Overheen gelezen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zuipen is geen enkel probleem wil je hiermee zeggen?
Dit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:03 schreef rijsttafel het volgende:
Mja, inderdaad klinkt het zo wel alsof 6 maanden in een kliniek op z'n zachtst gezegd nogal overdreven is. Maar misschien is er meer aan de hand wat wij niet weten, of wat niet duidelijk wordt?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit.
Je wordt echt niet 6 maanden opgenomen om lekker aan jezelf te werken.
Ik vind het eigenlijk gekker dat er gelijk zo'n intensief behandelplan voor TS wordt opgesteld. Komt op mij over dat TS gewoon wat later 'n beetje in de "ik ben lekker lastig" fase zit als de gemiddelde Nederlander maar verder...quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef kwiwi het volgende:
Zo uitzonderlijk vreemd vind ik het nou ook weer niet allemaal.
Ik denk dat TS het gewoon beknopt heeft neergezet en dat het werkelijke beeld wel degelijk problematischer is dan het nu lijkt. Ze stellen niet voor niets zo'n behandelplan voor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk gekker dat er gelijk zo'n intensief behandelplan voor TS wordt opgesteld. Komt op mij over dat TS gewoon wat later 'n beetje in de "ik ben lekker lastig" fase zit als de gemiddelde Nederlander maar verder...
Dat mag ik toch hopen anders kan ik voor de rest van m'n leven in zo'n instelling gaan zitten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat TS het gewoon beknopt heeft neergezet en dat het werkelijke beeld wel degelijk problematischer is dan het nu lijkt. Ze stellen niet voor niets zo'n behandelplan voor.
Mjah ik leef op mijn leeftijd niet het leven wat de meeste mensen leven. Die onvolwassenheid heeft natuurlijk enorme impact. Ik kan geen (vriendschappelijke) relaties onderhouden en geloof niet dat mensen te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:03 schreef rijsttafel het volgende:
Mja, inderdaad klinkt het zo wel alsof 6 maanden in een kliniek op z'n zachtst gezegd nogal overdreven is. Maar misschien is er meer aan de hand wat wij niet weten, of wat niet duidelijk wordt?
Ik zou niet naar je familie luisteren. Stel dat het overdreven zou zijn, dan nog zou je er misschien bij geholpen zijn. Niets ergs mee, hoor. We hebben allemaal onze probleempjes en dingetjes. Jij durft er aan te werken en dat is al meer dan je van veel anderen kan zeggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:59 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Mjah ik leef op mijn leeftijd niet het leven wat de meeste mensen leven. Die onvolwassenheid heeft natuurlijk enorme impact. Ik kan geen (vriendschappelijke) relaties onderhouden en geloof niet dat mensen te vertrouwen zijn.
M'n ouders zeggen trouwens ook net als sommige andere mensen: wat overdreven, je hebt geen hulp nodig... als ik het echt allemaal zo erg is als jij en dat team zegt, misschien moet je je dan gewoon van kant maken en dan is het snel opgelost. Het feit dat ze dat over hun lippen krijgen maakt ook dat ik denk: ja ik heb zeker hulp nodig, als ik door dat soort mensen ben opgevoed.
Ik wist pas echt dat ik hulp moest gaan zoeken toen m'n lievelingshond dood ging en ik dacht: oh, ja dat gebeurt. Er niets bij voelde. En niet eens de moeite nam om 'm nog een keer te bekijken of met m'n ouders te begraven, maar een feestje ging vieren.
een goede vriendin van mij ook (open opname), die deed er ook niet zo geheimzinnig over en ben ook een paar keer langsgeweest en ze had het er best naar der zin en leuke contacten (alhoewel voor een groot deel van een 'mijn god, die zijn er een stuk erger aan toe'-niveau)...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 03:53 schreef cobybryant het volgende:
Ik heb ook een paar weken in het gekkenhuis gezeten, was hartstikke gezellig.
Dit. Iedereen die denkt dat het allemaal wel meevalt... weten jullie veel hoe het er werkelijk aan toe gaat als zij hier maar een beknopt beeld schetst.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:26 schreef Cockwhale het volgende:
Lol alle lang droogstaande fok-ers en moraalridders moet haar natuurlijk voor een slet uitmaken. Ik denk overigens niet dat hier op het forum door een stel onwetende een diagnose moeten worden gesteld. Wat weten we nu überhaupt werkelijk over TS?
Haha, precies wat ik dacht. Die aantijgingen komen ook altijd van sukkeltjes die niet eens een 'slet' kunnen krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:26 schreef Cockwhale het volgende:
Lol alle lang droogstaande fok-ers en moraalridders moet haar natuurlijk voor een slet uitmaken.
Precies, TS mankeert het niet aan zelfreflectie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:40 schreef mighty_myte het volgende:
Ach, je bent je iig bewust van je problemen en wil er iets aan doen. Da's al heel wat.
Elke week drugs en drank gebruiken is in elk geval niet normaalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:03 schreef Fes1-2 het volgende:
Door dit topic voel ik me heel slecht.. Als TS al opgenomen moet worden...![]()
![]()
![]()
Alsof drinken en blowen zo slecht is.. Hoe oud ben je? Ik geef elke week ook redelijk veel geld uit aan (hard)drugs en zuipen maar ik ben ook nog ..... redelijk dan...... normaal! Althans ik vind het fijn dat te denken
De helft van de bevolking doet het, dat maakt het redelijk "normaal"quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Elke week drugs en drank gebruiken is in elk geval niet normaal. Dat je dat zelf wel vindt is een ander verhaal. Zegt ws ook wel weer wat over je sociale leven.
Mwah.. wat is er mis mee om iedere zaterdag een grammetje er door heen te nakken en/of veel te drinken? Als je de rest van de week normaal kan functioneren en je hebt er verder geen last van is het geen probleem. Zodra je gebruik ook gevolgen heeft doordeweeks moet je je pas zorgen maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Elke week drugs en drank gebruiken is in elk geval niet normaal. Dat je dat zelf wel vindt is een ander verhaal. Zegt ws ook wel weer wat over je sociale leven.
Zolang je er niet in doorslaat / te ver gaat is het niet zo'n probleem lijkt me? Vraag me wel af wat dat nou zou zeggen over mijn sociale leven maar goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoel is dat je je kennelijk ophoudt in een sociaal milieu waarin dat als "normaal" wordt gezien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:59 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Zolang je er niet in doorslaat / te ver gaat is het niet zo'n probleem lijkt me? Vraag me wel af wat dat nou zou zeggen over mijn sociale leven maar goed.
Echt ja? Je vindt het serieus de normaalste zaak van de wereld om _elke_ week harddrugs te gebruiken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:48 schreef Trebo het volgende:
[..]
Mwah.. wat is er mis mee om iedere zaterdag een grammetje er door heen te nakken en/of veel te drinken? Als je de rest van de week normaal kan functioneren en je hebt er verder geen last van is het geen probleem. Zodra je gebruik ook gevolgen heeft doordeweeks moet je je pas zorgen maken.
Een groot deel van mn vrienden doen het wel en een groot deel ook niet (of nooit gedaan). Ik zou drank wel onder harddrugs scharen maar liever beschouw ik ze beide gewoon als drugs / genotsmiddel. Het maakt dan verder niet uit wat je doet zolang je het met mate doet gaat het prima en vind ik het normaal ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoel is dat je je kennelijk ophoudt in een sociaal milieu waarin dat als "normaal" wordt gezien.
Je vrienden zullen het ook wel doen of de mensen die je kent.
Ik heb het vooral ook over harddrugs hoor. Drank schaar ik daar niet onder. Hoewel ik iemand die het elk weekend op een zuipen zet ook een probleemgeval vindt.
Een opname dient als doel de boel weer enigszins in balans te krijgen en dat men snel weer naar de open kliniek gaat indien dat doel bereikt is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:20 schreef RM-rf het volgende:
(Ik ben niet anti psychiatrische hupverlening, integendeel, het kan zeker in bepaalde situaties hard nodig zijn om aan jezelf te werken, ik zou er wel op wijzen dat je dat ook altijd zélf moet doen met een duidelijk doel en er ook eigen verantwoordelijkheid voor te nemen en deze niet uit handen te geven aan vaak goedwillende 'hulpverleners')
Wat zou het leven saai zijn als iedereen zich op 20 jarige leeftijd gaat settelen in een huisje met boompje ,vriend , kinderen ,fulltime baan en in het weekend op de bank. Je bent 24! Blowen en alcohol alleen op zaterdag, vind je dat raar?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:40 schreef Coco24 het volgende:
Om een paar voorbeelden te geven: omgaan met gevaarlijke mensen, vaak seks hebben met verschillende mannen, totaal afknappen op mannen die romantisch gaan doen en meer dan alleen seks willen, mensen nooit helemaal vertrouwen en vriendschappen afkappen als ik me aangevallen voel. Daarnaast hou ik nog van drinken en blowen, maar dat weet ik dankzij psychologische hulp tot alleen de zaterdag te beperken.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Pinterman het volgende:
Dus je neukt, drinkt, en blowt veel. Goh. Bizar hoor. Doet echt niemand.
Ik denk dat ik ook maar naar een psycholoog moet dan....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |