Tevens piemols.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
geen dankquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
YEAAAAH DIT KEER NIEMAND DIE MIJN TOPIC KAAPTE
Terechte TT na 3x topickaap na lapo.
die staat er al ffies hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:27 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ik lurk 1 x in dit topic en zie gelijk deze op!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:31 schreef Sardu het volgende:
OP verneukt.![]()
Gauw volposten en nieuwe chicks vinden.
OP verneukt.![]()
Gauw volposten en nieuwe chicks vinden.![]()
OP verneukt.![]()
Snel voordat je met bleekwater je netvlies schoon wil spoelen.quote:
quote:
OP verneukt.![]()
quote:
Ik was van plan om lekkere wijven erbij te posten ter compensatie, maar blijkbaar wordt de moeder van dit topic gewoon keihard weggepest door seksismequote:Op zondag 27 oktober 2013 22:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snel voordat je met bleekwater je netvlies schoon wil spoelen.
Ze kijkt al uit naar de volgende OP.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik was van plan om lekkere wijven erbij te posten ter compensatie, maar blijkbaar wordt de moeder van dit topic gewoon keihard weggepest door seksisme![]()
dan zoeken jullie het ook allemaal maar uit
Denken dat mensen in dit topic alleen naar vrouwenbillen willen kijken is ook niet erg aardigquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze kijkt al uit naar de volgende OP.
[ afbeelding ]
Posten dat je wil compenseren nadat het kwaad al is geschied is een beetje mosterd na de maaltijd, topicmoeder.
Ha! Mijn zoektocht naar lekkere wijven voor in de OP is officieel gestaakt.quote:
Het tegendeel is al bewezen uit de posts boven je.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denken dat mensen in dit topic alleen naar vrouwenbillen willen kijken is ook niet erg aardig![]()
Af en toe mag er ook wel een lekkere man tussen
Sabine jemeljanova potverdikkeme, imo perfecte vrouwenlichaamquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan eigenlijk beter maar geen zin in meer gegoogle.
Weet je wat eigenlijk meer het punt is?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef Sardu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mooie vrouwen keren deze OP de rug toe.
wat is dat voor achternaamquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sabine jemeljanova potverdikkeme, imo perfecte vrouwenlichaam
Leuk dat jij dat wilt, maar wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet je wat eigenlijk meer het punt is?
Dat de stoners geen B&H slowchat is, geen Nachtbagger, geen PUB/JNG SC.
Af en toe pics van een mooie set vrouwelijke rondingen of mannelijke packages is niks mis mee imo, als het enigszins relevant met je post is.
Maar ik heb dan in dit topic liever goeie pics van mooie toppen cannabis ingezoomd op de THC haartjes, dát is tenminste OT en onderscheid ons topic nog enigszins van bovengenoemde SC's.
Overigens willen ze dat hier op ONZ ook niet hebben, iig niet van deze reeks, dus beter niet onze geliefde SC laten verslonzen
Blablamoraal... We onderscheiden ons wel op meerdere manieren van de andere SC's daar doet een kont meer of minder in de OP niks aan af. Sinds de oude OP al een tijd weg is, vond ik het wel tijd worden om het eens op te fleuren met vlees wat je bij de slager niet ziet liggen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Af en toe pics van een mooie set vrouwelijke rondingen of mannelijke packages is niks mis mee imo, als het enigszins relevant met je post is.
Maar ik heb dan in dit topic liever goeie pics van mooie toppen cannabis ingezoomd op de THC haartjes, dát is tenminste OT en onderscheid ons topic nog enigszins van bovengenoemde SC's.
Overigens willen ze dat hier op ONZ ook niet hebben, dus beter niet onze geliefde SC laten verslonzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Het blijft voor iedereen de vraag wat jij hier eigenlijk überhaupt doet, behalve met het JNG/NB volk mee-verhuizen om te SC'en.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat wilt, maar wie ben jij om dat te bepalen?
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blablamoraal... We onderscheiden ons wel op meerdere manieren van de andere SC's daar doet een kont meer of minder in de OP niks aan af. Sinds de oude OP al een tijd weg is, vond ik het wel tijd worden om het eens op te fleuren met vlees wat je bij de slager niet ziet liggen.
En geen idee of ik het goed lees in de post hierboven maar voel je alsjeblieft niet op je tenen getrapt omdat we op je plaatjes bashen.![]()
![]()
Volgens mij struinen de plaatjes niet tegen het beleid in dus lijkt me geen probleem. De SC staat verder helemaal niet in het teken van blote vrouwen en ben ook blij dat het redelijk .gif vrij is. En deze SC verslonst wel op andere manieren waar blote vrouwen vrij van staan.
Voel me niet aangevallen hoor, ik weet van wie het komt en dat daar geenzins nare intenties bij zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En klopt ook welMaar daarom sla ik dan ook eens een keer terug door gewoon lekkere mannen in de OP te verzamelen
En dat de SC dan wel verslonst op andere manieren, daar zit ik dus óók mee.
Ik weet dat veel (ex)stoners gewoon niet altijd even graag meer posten in de stoners om deze redenen, ook als ze op dat moment wel actief zijn op het forum.
Is gewoon zonde
Fuck the EBU.
Kauwen op drinken vind ik sowieso niksquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:07 schreef Sardu het volgende:
Mocht iemand dit trouwens tegenkomen en overwegen te kopen. Doe het niet! Wat een bocht en kauwen op drinken.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarheidquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het blijft voor iedereen de vraag wat jij hier eigenlijk überhaupt doet, behalve met het JNG/NB volk mee-verhuizen om te SC'en.
Tevens was deze reeks er zonder mijn behoefte om met mede-stonede mensen te praten er helemaal niet geweest. De SC's die er in ONZ zijn 'mogen' er eigenlijk helemaal niet zijn, maar worden onder voorwaarden gedoogd.
In eerste instantie was hier 'de regel' om stoned te zijn als je post, omdat je dan leuke stonerverhalen krijgt.
Dat bleek al gauw niet echt haalbaar, maar toch postten er In Den Beginne alleen maar stoners, mensen die regelmatig blowen, en regelmatig ook postten onder het genot van een jointje. Af en toe iemand die uit nieuwsgierigheid een halve dag mee kwam posten, hartstikke gezellig, gaat weer weg, stoners blijven over, en daar bleef het bij.
De laatste maanden is daar sowieso weinig meer van over. Veel mensen die nooit/nauwelijks blowen, die alleen komen om te SC'en (waaronder jij). Af en toe een modje die komt vertellen dat het niet de bedoeling is om hier een B&H Nachtbagger of JNG SC van te maken.
Wordt weinig van aangetrokken, en valt ook weinig aan te doen.
Maar ik vind het wel zonde als ik zie hoe de reeks in de loop der tijd op sommige momenten gewoon enorm verslonst en er meer over tieten wordt gepost dan over wiet en stoned zijn.
Is gewoon jammer. En deze discussie is hier trouwens ook al vaak genoeg geweest
[..]
[..]
Voel me niet aangevallen hoor, ik weet van wie het komt en dat daar geenzins nare intenties bij zitten
En klopt ook welMaar daarom sla ik dan ook eens een keer terug door gewoon lekkere mannen in de OP te verzamelen
En dat de SC dan wel verslonst op andere manieren, daar zit ik dus óók mee.
Ik weet dat veel (ex)stoners gewoon niet altijd even graag meer posten in de stoners om deze redenen, ook als ze op dat moment wel actief zijn op het forum.
Is gewoon zonde
Jij bent 16! Geen stemrecht, geen mening.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef Snowbells het volgende:
Verder alleen maar lobi en ik zie ook liever andere foto's(van mannen, that is)
Ja, hier zitten een soort van winegums in ofzo. Echt geen combo en mierzoet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kauwen op drinken vind ik sowieso niksHero fruitontbijt
Ik post gewoon waar ik het leuk vind, dat heeft niks met mee verhuizen of whatever te maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het blijft voor iedereen de vraag wat jij hier eigenlijk überhaupt doet, behalve met het JNG/NB volk mee-verhuizen om te SC'en.
Zal ik jou voortaan in dm op de hoogte stellen als ik iets van drugs gebruik? Zodat jij het goed vindt dat ik hier post? Dit is een openbaar forum en jij bent hier niet de baas. Niet zo zeuren, zou fijn zijn.quote:Tevens was deze reeks er zonder mijn behoefte om met mede-stonede mensen te praten er helemaal niet geweest. De SC's die er in ONZ zijn 'mogen' er eigenlijk helemaal niet zijn, maar worden onder voorwaarden gedoogd.
In eerste instantie was hier 'de regel' om stoned te zijn als je post, omdat je dan leuke stonerverhalen krijgt.
Dat bleek al gauw niet echt haalbaar, maar toch postten er In Den Beginne alleen maar stoners, mensen die regelmatig blowen, en regelmatig ook postten onder het genot van een jointje. Af en toe iemand die uit nieuwsgierigheid een halve dag mee kwam posten, hartstikke gezellig, gaat weer weg, stoners blijven over, en daar bleef het bij.
Dat weet jij helemaal niet. Misschien is dat lastig voor je, maar ik heb persoonlijk niet de behoefte om op FOK! alles te vertellen wat ik wel of niet doe op een dag.quote:De laatste maanden is daar sowieso weinig meer van over. Veel mensen die nooit/nauwelijks blowen, die alleen komen om te SC'en (waaronder jij). Af en toe een modje die komt vertellen dat het niet de bedoeling is om hier een B&H Nachtbagger of JNG SC van te maken.
Dat is niet jammer, dat vind jij jammer. Dat is iets heel anders.quote:Maar ik vind het wel zonde als ik zie hoe de reeks in de loop der tijd op sommige momenten gewoon enorm verslonst en er meer over tieten wordt gepost dan over wiet en stoned zijn.
quote:Goede OP trouwens, die laat ik wel even staan.
Ik hoop dat queen moira mij gedoogd, want oh oh oh anders zwaait er wat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:29 schreef Sardu het volgende:
Maar stoned dus eligible om hier te posten.
Dikgedrukte vooral onthouden. Het is jouw leven en als je in je doen en laten beperkt wordt door mensen om je heen belemmert dat jouw plezier in het leven op de lange termijn alleen maar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef Studeur het volgende:
Mn moeder heeft een beetje zitten stoken bij mn vriendin ofzoHad eindelijk de discussie over roken afgerond, ik zou niet meer roken in t bijzijn van mn vriendin en geen gezeur meer. Heeft mn moeder haar naar huis gebracht en is er over begonnen dat ze vindt dat ik moet stoppen voor mezelf en voor mn vriendin en blablabla.
Gelijk weer gezeurIk rook wanneer ik wil.
*rolt sjekkie
Ik FOK! nog steeds net zo veel als ik deed toen ik het topic opende, ik sla alleen steeds vaker de stoners over om bovengenoemde redenen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef Snowbells het volgende:
Moira ik snap je wel, maar jij bent er de laatste tijd ook amper dus dan heb je ook niet echt recht om te klagen op dingen enzo.
Verder alleen maar lobi en ik zie ook liever andere foto's(van mannen, that is)
I know. Ik baal daarvan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waarheid
Post zelf ook een stuk minder de laatste tijd (nu net weer wat meer want moet studeren), omdat het gewoon minder is. Uns was daarom ook weg. Maarja het is echt al heel lang gaande, maanden al..
Mierzoet is geen probleem, maar winegums in drinken is gewoon wtfquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij bent 16! Geen stemrecht, geen mening.
[..]
Ja, hier zitten een soort van winegums in ofzo. Echt geen combo en mierzoet.
Dan blijkt maar weer dat je de hele Stonerreeks en de stoners hier totáál niet snapt en gewoon beter terug kan gaan naar je NB SC'tje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik post gewoon waar ik het leuk vind, dat heeft niks met mee verhuizen of whatever te maken.
[..]
Zal ik jou voortaan in dm op de hoogte stellen als ik iets van drugs gebruik? Zodat jij het goed vindt dat ik hier post? Dit is een openbaar forum en jij bent hier niet de baas. Niet zo zeuren, zou fijn zijn.
[..]
Dat weet jij helemaal niet. Misschien is dat lastig voor je, maar ik heb persoonlijk niet de behoefte om op FOK! alles te vertellen wat ik wel of niet doe op een dag.
[..]
Dat is niet jammer, dat vind jij jammer. Dat is iets heel anders.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik FOK! nog steeds net zo veel als ik deed toen ik het topic opende, ik sla alleen steeds vaker de stoners over om bovengenoemde redenen.
Dan lurk ik even, raak teleurgesteld, en ga ergens anders kijken.
Vind ik gewoon zonde.
Je snapt het zelf niet, ik post hier omdat ik er hier wat mensen posten die ik al kende en wat nieuwe mensen die ik ook wel baas vind. Als je het echt zo vervelend vindt dan koop je maar een blowtje minder en sluit je zo'n abo af bij ome Danny.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan blijkt maar weer dat je de hele Stonerreeks en de stoners hier totáál niet snapt en gewoon beter terug kan gaan naar je NB SC'tje.
Als iedereen een voorbeeld aan Uns moet nemen moet je jezelf in een isoleercel opsluiten om een bijbel over het leven te schrijvenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waarheid
Post zelf ook een stuk minder de laatste tijd (nu net weer wat meer want moet studeren), omdat het gewoon minder is. Uns was daarom ook weg. Maarja het is echt al heel lang gaande, maanden al..
Vind ik ook niet erg. Maar ga dan niet een hele reeks zitten verneuken voor de mensen die wél 'on-topic' zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:26 schreef Sardu het volgende:
Oh Moira, geen zin om je post te quoten en editen op mobiel, maar dat stuk over mods komt me helaas niet bekend voor. Dat er users komen buurten uit andere SC's kan je toch niets aan doen en maak ik mezelf ook wel eens schuldig aan.
Om toch LompeHork maar even te quoten uit de fipo van het vorige topic in de reeks.
[..]
Het drinkt ook niet lekker omdat je telkens dikke stukken in je mond hebt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mierzoet is geen probleem, maar winegums in drinken is gewoon wtf
Ik vind Vitaminwater juist te waterigquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het drinkt ook niet lekker omdat je telkens dikke stukken in je mond hebt.![]()
Vitaminwater is wel goed stonerdrinken. Geen idee waar de hype opeens vandaan komt maar is wel lekker.
wie neemt er een voorbeeld aan uns dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als iedereen een voorbeeld aan Uns moet nemen moet je jezelf in een isoleercel opsluiten om een bijbel over het leven te schrijven
Dat krijg je als Typisch zich er mee gaat bemoeienquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:33 schreef FL_Freak het volgende:
Stiekem wordt dit wel een beetje popcorn enz
Ik post hier gewoon en jij komt ''jankzakken'' wat dat ook mag zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat krijg je als Typisch zich er mee gaat bemoeien
Lekker jankzakken op het internet, hoera hoera
Persies.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wie neemt er een voorbeeld aan uns dan?ik geef hem alleen als voorbeeld, had helaas tientallen andere users kunnen nemen als voorbeeld... uns was altijd actief hier, veel posten, niet altijd inhoudelijk even sterk, maar dat boeit niet. Een groot deel van de users waar we mee begonnen zijn gewoon weg of een stuk minder actief geworden omdat het hier gewoon minder is geworden...
Die aloe vera drankjes vind ik ook altijd wel nicequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het drinkt ook niet lekker omdat je telkens dikke stukken in je mond hebt.![]()
Vitaminwater is wel goed stonerdrinken. Geen idee waar de hype opeens vandaan komt maar is wel lekker.
ONZ / [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihiquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik post hier gewoon en jij komt ''jankzakken'' wat dat ook mag zijn.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Kkquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
sow zit echt in een vierde dimesie nu geak
haha kkpanja
Dit indd...quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ / [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi
[..]
Ga maar lekker hier posten als je je toch niks van 'topic-doeleinden' aan trekt: ONZ / [HOMO]#3170 - Nu, met extra veel nude dudes!
oh dude dit is echt een scheurtje in onze relatiequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Die aloe vera drankjes vind ik ook altijd wel nicedrijven wel van die gelkwakjes in :p
haterquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh dude dit is echt een scheurtje in onze relatie
die aloe vera shit is echt het allerranzigste wat je kunt drinken, op een mengsel van pis-poep-kots na, misschien
Typisch is een internetheld die overal waar hij komt zijn negatieve toon met zich mee sleept en gewoon niet snapt hoe fijn het kan zijn om eens leuk mee te doen met mensen en mee te gaan in andermans visies.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dit indd...
Was jij (typisch) ook niet degene die wiet een kinderachtige drug vond?
Daar zitten volgens mij geen users waar ik graag mee praat op het moment. Gedraag je aub niet als een mod van dit topic, want dat ben je niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ / [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi
[..]
Ga maar lekker hier posten als je je toch niks van 'topic-doeleinden' aan trekt: ONZ / [HOMO]#3170 - Nu, met extra veel nude dudes!
Dat heb ik wel eens gepost ja, heerlijk hoe er toen gehapt werd. Zelf blow ik ook wel eens, is dat genoeg Queen Moira?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dit indd...
Was jij (typisch) ook niet degene die wiet een kinderachtige drug vond?
Wat zit je nou op mij te haten dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar zitten volgens mij geen users waar ik graag mee praat op het moment. Gedraag je aub niet als een mod van dit topic, want dat ben je niet.
Leuk verder zo'n OP, maar dat zegt natuurlijk niks.
[ afbeelding ]
Om je een voorbeeldje te geven, dit staat in een andere SC OP en daar wordt ook niet echt gehoor aan gegeven.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Typisch is een internetheld die overal waar hij komt zijn negatieve toon met zich mee sleept en gewoon niet snapt hoe fijn het kan zijn om eens leuk mee te doen met mensen en mee te gaan in andermans visies.
Want op internet kun je leuk overal tegenin gaan zonder dat je na school bij de fietsenstalling wordt opgewacht en in elkaar geslagen
[ afbeelding ]
Blijkbaar niet. Stoners die ik ken snappen de vibe hier.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gepost ja, heerlijk hoe er toen gehapt werd. Zelf blow ik ook wel eens, is dat genoeg Queen Moira?
1 deel op een reeks met honderden topics is maar een schijntje en in mijn ogen niet echt klachtwaardig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vind ik ook niet erg. Maar ga dan niet een hele reeks zitten verneuken voor de mensen die wél 'on-topic' zijn.
Niet stonen = niet blijven plakken.
Qft.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als iedereen een voorbeeld aan Uns moet nemen moet je jezelf in een isoleercel opsluiten om een bijbel over het leven te schrijven
Bijna, alleen dat ik in mijn eckte eckte leventje ook zo ben. En ben nog nooit ergens opgewacht, de meeste mensen waar ik mee om ga kunnen wel tegen een iets andere mening.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar sloeg ik zomaar eens de spijker op z'n kop, he?
Dit waren mijn eerste twee posts vandaag, wat is daar zo tegendraads aan? Je ziet spoken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is dat voor achternaam
[..]
Leuk dat jij dat wilt, maar wie ben jij om dat te bepalen?
Het zijn honderden topics in een reeks van honderden topics waar ik het over heb, therefore wél klachtwaardigquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
1 deel op een reeks met honderden topics is maar een schijntje en in mijn ogen niet echt klachtwaardig.
Klopt ook, daarom is het een SC. Lekker je bullshit en heavy shit kwijt kunnen met de mensen met wie je het wil delen.quote:Dat users weggaan of bijkomen is in elke SC zo en de ene blijft hangen, de ander gaat wel weer weg omdat ie geen raakvlakken kan vinden of gewoon geen relevante informatie post.
Met alle respect, maar 'regels' om hier te mogen posten of over welke onderwerpen vind ik wel een beetje onzin. Ik zie dit topic meer als een kroeg, soms lachen en bulderen, soms vage shit en ook zo af en toe een serieus verhaal. Het boeit mij ook weinig hoeveel begravenissen jij in een week hebt maar belemmer jou ook nergens om dat gewoon te posten. Dat Mur een konjo lekker wijf aan de haak heeft geslagen boeit me dan wel en wil ik meer over weten.
Zeuren/klagen over de inhoud van sommige posts is zinloos. Het zijn de users die de SC maken, niet zozeer de posts. Relaxt volk is een relaxt gesprek.
Juist.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:43 schreef Snowbells het volgende:
In een SC is iedereen toch gewoon welkom als hij zich gewoon normaal gedraagd en gezelligheid brengt? I mean, het gaat hier vaak zat over wiet al dan niet andere drugs. Er komt zo nu en dan ook een nieuw iemand vertellen of evt klagen over hoe slecht wiet is.
Een SC moet toch juist gevormd worden door een groepje mensen die elkaar mogen en over hetzelfde onderwerp kunnen praten, en niet dat het ALLEEN MAAR over hihi ik ben stoned gaat.
Of ben ik de enige die zo denktin de SEX SC gaat het ook niet altijd over seks maar heeft wel een vaste kern en gezelligheid net zoals KLB/CUL/F&F en noem maar op.
dit dus. ben het met je eens, maar geen zin om weer te moeten discussiëren..quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het zijn honderden topics in een reeks van honderden topics waar ik het over heb, therefore wél klachtwaardig
En ik spreek nu ook gewoon voor veel andere mensen die op dit moment niet hier posten, hoor. It's not only me.
[..]
Klopt ook, daarom is het een SC. Lekker je bullshit en heavy shit kwijt kunnen met de mensen met wie je het wil delen.
Maar dat relaxte volk en relaxte gesprek gehalte verdwijnt af en toe gewoon voor een hele hoop mensen die het voorheen wél leuk vonden om hier te posten.
Het was eigenlijk niet eens m'n bedoeling om hier een hele discussie van te makenDie is er namelijk zo vaak geweest, en wordt steeds vermoeiender naarmate er steeds minder aan te doen valt.
Waar ik nu op doelde was dat ik eigenlijk gewoon meer wiet en minder tieten wilde
Da's ook lullig. Hoop dat je ooit in je leven nog eens gewoon zal voelen hoe motherfucking fijn het is om optimistisch en vrolijk te zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijna, alleen dat ik in mijn eckte eckte leventje ook zo ben. En ben nog nooit ergens opgewacht, de meeste mensen waar ik mee om ga kunnen wel tegen een iets andere mening.
Heb het niet over die ene post, gewoon dat ik overal waar ik jou naam zie voornamelijk gehaat en gejankzak en ge-:') lees.quote:[..]
Dit waren mijn eerste twee posts vandaag, wat is daar zo tegendraads aan? Je ziet spoken.
Iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
dit dus. ben het met je eens, maar geen zin om weer te moeten discussiëren..
treurig welquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Gewoon maar bek houden en af en toe nog een beetje de stoner-spirit erin proberen te krijgen en verder gewoon toekijken hoe over een tijdje het topic geslot wordt omdat het te veel op een ONZ SC/B&H NB/JNG SC gaat lijken
Bedankt voor je bezorgdheid, maar daar hoef jij je niet mee bezig te houden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's ook lullig. Hoop dat je ooit in je leven nog eens gewoon zal voelen hoe motherfucking fijn het is om optimistisch en vrolijk te zijn.
quote:Een andere mening is prima hoor, hoor je mij ook nooit zeggen.
Maar dit is gewoon een topic voor stoners (hence the name), en wordt alleen maar gedoogd opdat het geen ONZ SC wordt, en dat begint er helaas toch steeds meer op te lijken.
Dan lees je niet goed of onthoud je de verkeerde dingen. FOK!'ertjes waar ik meer mee heb dan nutteloze discussies als dit kunnen wel beamen dat ik meer ben dan wat jij nu beschrijft. Maar ik ben er wel een beetje klaar mee.quote:Heb het niet over die ene post, gewoon dat ik overal waar ik jou naam zie voornamelijk gehaat en gejankzak en ge-:') lees.
Da's best irritant voor iemand zoals ik die daar niet van houdt.
Maar dat is dan dus weer mijn mening
Ja best wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
treurig wel
en nog steeds weet ik niet of olment al in australië zit
Wie zaait moet ook oogsten he.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het zijn honderden topics in een reeks van honderden topics waar ik het over heb, therefore wél klachtwaardig
En ik spreek nu ook gewoon voor veel andere mensen die op dit moment niet hier posten, hoor. It's not only me.
[..]
Klopt ook, daarom is het een SC. Lekker je bullshit en heavy shit kwijt kunnen met de mensen met wie je het wil delen.
Maar dat relaxte volk en relaxte gesprek gehalte verdwijnt af en toe gewoon voor een hele hoop mensen die het voorheen wél leuk vonden om hier te posten.
Het was eigenlijk niet eens m'n bedoeling om hier een hele discussie van te makenDie is er namelijk zo vaak geweest, en wordt steeds vermoeiender naarmate er steeds minder aan te doen valt.
Waar ik nu op doelde was dat ik eigenlijk gewoon meer wiet en minder tieten wilde
huh serieus? Zit mobiel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uns!
We waren je net gelijk aan het geven.
Leuk he?
Het maakt mij ook helemaal geen ene kut uit wie jij bent en hoe jij bent.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt voor je bezorgdheid, maar daar hoef jij je niet mee bezig te houden.
[..]
[..]
[..]
Dan lees je niet goed of onthoud je de verkeerde dingen. FOK!'ertjes waar ik meer mee heb dan nutteloze discussies als dit kunnen wel beamen dat ik meer ben dan wat jij nu beschrijft. Maar ik ben er wel een beetje klaar mee.
Hier een gifje voor jou:
[ afbeelding ]
Ja maar jij bent maar een eenling! Iedereen die hier niet (meer) post is het moira eens hoor!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wie zaait moet ook oogsten he.![]()
Vind het wel altijd grappig hoe sommige mensen voor anderen willen spreken op het internet. Dat die mensen wegblijven kan wel een feit zijn, maar denk niet dat mijn vrouwenpics daar de reden van zijn. Als ze niet terug komen is iedereen toch vrij in? Het klinkt nu een beetje als 'het is jullie schuld dat hunnie weg zijn, boehoe'.
Buiten dit geëmmer over de inhoud van dit topic vind ik het over het algemeen wel gezellig om hier wat rond te zeuren. Wel of niet stoned of wel of niet met een stoner, het is mij om het even.
Er zijn ook genoeg dagelijkse stoners die je helemaal niet in dit topic wil hebben en er zijn mensen die helemaal niet blowen en wel wat toevoegen. (Mur)
Dus zullen we het laten voor wat het is en in plaats van dingen aan banden leggen gewoon weer verder waar we waren gebleven?
Ho ho schatje, dit ging allang niet meer over vrouwenpics hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wie zaait moet ook oogsten he.![]()
Vind het wel altijd grappig hoe sommige mensen voor anderen willen spreken op het internet. Dat die mensen wegblijven kan wel een feit zijn, maar denk niet dat mijn vrouwenpics daar de reden van zijn. Als ze niet terug komen is iedereen toch vrij in? Het klinkt nu een beetje als 'het is jullie schuld dat hunnie weg zijn, boehoe'.
Buiten dit geëmmer over de inhoud van dit topic vind ik het over het algemeen wel gezellig om hier wat rond te zeuren. Wel of niet stoned of wel of niet met een stoner, het is mij om het even.
Er zijn ook genoeg dagelijkse stoners die je helemaal niet in dit topic wil hebben en er zijn mensen die helemaal niet blowen en wel wat toevoegen. (Mur)
Dus zullen we het laten voor wat het is en in plaats van dingen aan banden leggen gewoon weer verder waar we waren gebleven?
neh ben nakendquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
huh serieus? Zit mobiel.
wou vragen wie er op bleef en misschien wil tc'en want dan kom ik wel stonen lel
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het maakt mij ook helemaal geen ene kut uit wie jij bent en hoe jij bent.
Ik post hier, ik lurk nooit ergens eigenlijk. Jij begint over wat wel en niet mag. De vraag die ik stel is waarom jij dat bepaalt. Vervolgens komt er heel deze postdiarree tot en met hier.quote:Je bemoeit je alleen met shit waar je geen reet van snapt. En dan kun je beter gewoon lekker ergens anders lurken
Je bent niet vies van af en toe een beetje drama of wel?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Gewoon maar bek houden en af en toe nog een beetje de stoner-spirit erin proberen te krijgen en verder gewoon toekijken hoe over een tijdje het topic geslot wordt omdat het te veel op een ONZ SC/B&H NB/JNG SC gaat lijken
Mogu moguquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:07 schreef Sardu het volgende:
Mocht iemand dit trouwens tegenkomen en overwegen te kopen. Doe het niet! Wat een bocht en kauwen op drinken.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoorde iets met een lekkere chick.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
immer liefde voor Mur.
waar is hij eigenlijk?
Hij blowt niet dus mag niet meer komen. van jouquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
immer liefde voor Mur.
waar is hij eigenlijk?
Ik bepaal dat niet. Hoe kom je erbij dat ik dat bepaal?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
[..]
Ik post hier, ik lurk nooit ergens eigenlijk. Jij begint over wat wel en niet mag. De vraag die ik stel is waarom jij dat bepaalt. Vervolgens komt er heel deze postdiarree tot en met hier.
Maar hier laat ik het dus bij, misschien moet je ook even naar jezelf kijken voordat je naar mij en andere wijst. Zou je sieren.
Je werd gebruikt als voorbeeld, dat je weg was gegaan door mensen als ik die hier posten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
huh serieus? Zit mobiel.
wou vragen wie er op bleef en misschien wil tc'en want dan kom ik wel stonen lel
Buiten komenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bent niet vies van af en toe een beetje drama of wel?![]()
Je doet alsof het topic al is overleden, als het dan toch zo moet kan je beter meteen dat slotje aanvragen. Kan ik ook weer buiten komen.
Zo trotsquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoorde iets met een lekkere chick.
Dus waarschijnlijk de liefdesdans aan het uitvoeren
Heb ik nooit gezegd en die hele discussie is ook al vaker gevoerd in aanwezigheid van Mur en hebben we het met z'n alle ook al lang over gehadquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij blowt niet dus mag niet meer komen. van jou
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh dude dit is echt een scheurtje in onze relatie
die aloe vera shit is echt het allerranzigste wat je kunt drinken, op een mengsel van pis-poep-kots na, misschien
Gvdquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hater
krijg dan maar lekker de kanker met je stonertopic
Volgens mij heb ik niet zoveel delen gemist maar kan zo niet zien wanneer ik binnen kwam rollen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Buiten komen![]()
Baal eigenlijk een beetje dat je er pas later bij bent komen rollen, als je er vanaf het begin was geweest had je me beter gesnapt denk ik
Was maar een grapje meid.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd en die hele discussie is ook al vaker gevoerd in aanwezigheid van Mur en hebben we het met z'n alle ook al lang over gehad
Ik heb mijn (hard)drugs schema al opgestuurd naar de mensen die hier het voor het zeggen hebben, ik hoop dat ik snel geaccepteerd word hier.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet zoveel delen gemist maar kan zo niet zien wanneer ik binnen kwam rollen.
Mja, zo heb ik niks met dat hele TC gebeuren of het soms eindeloze gezeur of er mensen mee komen doen. Daar hoor je mij verder ook niet over, ik lees er wel overheen en neem de moeite ook niet om daar langs te komen. Voor de mensen die dat wel willen, More power to ya.
[..]
Was maar een grapje meid.![]()
Daarbij vind ik het onzin om een user ter discussie te stellen of ie wel of niet mag posten in een topic.
DUS DAAR GING HET ALLEMAAL NAAR DE KLOTEquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:10 schreef OllieWilliams het volgende:
je kwam binnen bij 159
http://forum.fok.nl/user/history/371137/7
Ah, dankje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:10 schreef OllieWilliams het volgende:
je kwam binnen bij 159
http://forum.fok.nl/user/history/371137/7
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
DUS DAAR GING HET ALLEMAAL NAAR DE KLOTE![]()
Schuld van Flipieee dus... Lynchen dan maar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
DUS DAAR GING HET ALLEMAAL NAAR DE KLOTE![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je werd gebruikt als voorbeeld, dat je weg was gegaan door mensen als ik die hier posten.
Maar unsje punsje vindt mij wel oké toch?
Trek kleren aan en kom stonen op TCquote:
Ik mocht ook gewoon posten toen ik niet meer blowde, toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij blowt niet dus mag niet meer komen. van jou
Unsquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik hou alleen niet van ... tja.
Dingen die echt gewoon dingen... idk ik ben stoned.
[..]
Trek kleren aan en kom stonen op TC
Ik heb hooikoorts.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar zitten volgens mij geen users waar ik graag mee praat op het moment. Gedraag je aub niet als een mod van dit topic, want dat ben je niet.
Leuk verder zo'n OP, maar dat zegt natuurlijk niks.
[ afbeelding ]
Om je een voorbeeldje te geven, dit staat in een andere SC OP en daar wordt ook niet echt gehoor aan gegeven.
Nesquote:
Floppy penis.quote:
Ja man, met jou dan?quote:
Wiet + Hooikoorts doet wonderen.quote:
Flippiee heb ik altijd al goed willen pakkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Schuld van Flipieee dus... Lynchen dan maar?![]()
Nou vooruit. Moet nog wel jointje draaien though.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik hou alleen niet van ... tja.
Dingen die echt gewoon dingen... idk ik ben stoned.
[..]
Trek kleren aan en kom stonen op TC
Ik gun wel jonko. Kom Assenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:22 schreef Nestalgie het volgende:
Jaa lekker man.
Alleen niet meer stoned/ high
Godver, moest lachen bij het terugdenken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik mocht ook gewoon posten toen ik niet meer blowde, toch?
Omg yayquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou vooruit. Moet nog wel jointje draaien though.
Hoofdstad van Drenthequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Waar is dat. ()
Heb je morgen vrij?
Ik ben feminien met genezende krachtquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver, moest lachen bij het terugdenken.![]()
![]()
Maar jij mag eigenlijk helemaal niet op een openbaar forum posten, we hebben een soort van Uns gedoogbeleid achter de schermen.
dus als je het goed bekijkt ben jij net als wiet of wiet is net als jou. Uns is wiet![]()
Ik ben het helemaal eens met Moira. Af en toe een chick in de OP is helemaal niet erg maar ik vind het ook leuker om gewoon mooie/leuke/grappige stonerplaatjes te zien dan elke keer tieten. Laatst had ik twee plaatjes van wiet erin gezet en dat moet dan meteen de volgende topic er weer uit en veranderd worden naar halfnaakte vrouwen.. Dat vind ik dan ook wel een beetje jammer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Overigens willen ze dat hier op ONZ ook niet hebben, iig niet van deze reeks, dus beter niet onze geliefde SC laten verslonzen
En ook hier ben ik het mee eens. Goed gezegd Moira.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
Tevens was deze reeks er zonder mijn behoefte om met mede-stonede mensen te praten er helemaal niet geweest. De SC's die er in ONZ zijn 'mogen' er eigenlijk helemaal niet zijn, maar worden onder voorwaarden gedoogd.
De laatste maanden is daar sowieso weinig meer van over. Veel mensen die nooit/nauwelijks blowen, die alleen komen om te SC'en (waaronder jij). Af en toe een modje die komt vertellen dat het niet de bedoeling is om hier een B&H Nachtbagger of JNG SC van te maken.
Maar ik vind het wel zonde als ik zie hoe de reeks in de loop der tijd op sommige momenten gewoon enorm verslonst en er meer over tieten wordt gepost dan over wiet en stoned zijn.
Waar woon jij dan ook alweer? DM maar if you want.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oeh das een eindje lopen. Kan je me ophalen met de fiets. Ik heb trouwens ook nog hasj.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:27 schreef Unscrewed het volgende:
---> www.tinychat.com/FOKnachtbagger <---
Ik kick mensen die nooit posten in Stoners.
All come :3
Altijd dat 'vroeger was alles beter'. Zo werkt het nu eenmaal nergens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
En ook hier ben ik het mee eens. Goed gezegd Moira.Ik mis stoners zoals het was toen het net bestond
Dat blijkt.quote:
Amsterdam, we zouden nog wel een keer meeten toch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waar woon jij dan ook alweer? DM maar if you want.
Thanksquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met Moira. Af en toe een chick in de OP is helemaal niet erg maar ik vind het ook leuker om gewoon mooie/leuke/grappige stonerplaatjes te zien dan elke keer tieten. Laatst had ik twee plaatjes van wiet erin gezet en dat moet dan meteen de volgende topic er weer uit en veranderd worden naar halfnaakte vrouwen.. Dat vind ik dan ook wel een beetje jammer.
[..]
En ook hier ben ik het mee eens. Goed gezegd Moira.Ik mis stoners zoals het was toen het net bestond
Ik reserveer alvast de paddle!quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:31 schreef Fopje het volgende:
Alles gelezen en mijn plan was eigenlijk om inhoudelijk te reageren.
Maar ik ga slapen dus helaas.
Beter doen jullie lief anders sla ik jullie allemaal in elkaar.
Rebelquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:31 schreef Fopje het volgende:
Exactly.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:31 schreef Snowbells het volgende:
De 1 post foto's van vrouwen de ander levensverhalen die niemand echt interesseert.
Boeiend.
*kruipt bang in een hoekje*quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:31 schreef Fopje het volgende:
vandaag buiten geweest toevallig?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:36 schreef Amarantha het volgende:
Het schijnt morgen echt rotweer te worden
Yep, te herkennen aan het feit dat de NS zich via alle mogelijke media probeert in te dekken tegen de eeuwige vertragingen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:36 schreef Amarantha het volgende:
Het schijnt morgen echt rotweer te worden
Ja eventjes.. Toen viel het hier wel mee op donkere wolken naquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
vandaag buiten geweest toevallig?
Ik las hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Yep, te herkennen aan het feit dat de NS zich via alle mogelijke media probeert in te dekken tegen de eeuwige vertragingen.
Ja ik fiets wel effequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Amsterdam, we zouden nog wel een keer meeten toch.
In de wind? Ga je buiten smoken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:51 schreef Sardu het volgende:
Hasjstickie drucks stoned.![]()
Zo met m'n hoofd in de wind een joint roken en in gedachtes snöwie hosselen natuurlijk![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In de wind? Ga je buiten smoken?
Brr ik zou echt niet buiten willen staan nuquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:54 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Nja, wel even uitvogelen dat mijn joint niet kapot brand door de wind.
Buiten stonen, sterren kijken en met de google sky map opzoeken hoe de sterren staan.
Onwaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Lekkerste vlees wat er bestaat is kip.
Random stonersgedachte momenteel van mij
Ja piemels zijn ook chill maar om te eten verkies ik toch kipquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onwaar.
Lekkerste vlees is penis.
Mono's penis bij voorkeur.
Vraag maar aan Mur
Kip is ook zeker wel lekker ja, maar voor mij een beetje te 'standaard' geworden en wordt ook niet altijd even lekker klaar gemaakt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja piemels zijn ook chill maar om te eten verkies ik toch kip
quote:
Ik vind (dikke) hagel ook wel matig though.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:59 schreef Sardu het volgende:
Alleen regen is kut. Alle andere weertypen zijn prachtig.
Als je binnen zitquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:02 schreef Gridlok het volgende:
Vind regen anders wel chill, geluid van regen is kalmerend.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:02 schreef Gridlok het volgende:
Vind regen anders wel chill, geluid van regen is kalmerend.
quote:
Oke oke, hagel terugkoppen is ook niet fijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kip is ook zeker wel lekker ja, maar voor mij een beetje te 'standaard' geworden en wordt ook niet altijd even lekker klaar gemaakt.
Geef mij maar biefstuk ofzo
[..]![]()
[..]
Ik vind (dikke) hagel ook wel matig though.
koeienquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oke oke, hagel terugkoppen is ook niet fijn.![]()
Kip is het meest saaie stuk vlees imo, heb liever een stuk koe. Kalfswangetjes
Het geeft altijd zo'n depri sfeer aan het buitenbeeld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:04 schreef Moira. het volgende:
Kutte aan regen is gewoon dat heel veel dingen kapot gaan als ze nat worden
En het naar is om in doorweekte kleren rond te lopen
Koeien zijn baas.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onwaar.
Lekkerste vlees is penis.
Mono's penis bij voorkeur.
Vraag maar aan Mur
Ik was een keer lekker aan het spacen van de XTC toen ik ineens een koe tegen kwamquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Koeien zijn baas.![]()
Melk van koeien.![]()
Vlees van koeien![]()
Stoned gesprekken voeren met een malende koe die je aankijkt en alles lijkt te begrijpen.![]()
Hoe kom je erbij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was een keer lekker aan het spacen van de XTC toen ik ineens een koe tegen kwam
Stond wel in de wei hoor, maar had helemaal niet door dat we überhaupt in de buurt van een wei waren en zag in het donker geen flikker
Ik wilde eigenlijk dolgraag op die koe rijden
Spacend koe-rijden
Maar werd tegen gehouden door m'n pillenpartner omdat ik daarbij ook over een elektrisch hek zou moeten springen (wat wss niet zou lukken in die staat) en de koe een beetje boos aan het blazen was
Functionele beesten wel, die koeien
goed ideequote:Op maandag 28 oktober 2013 01:20 schreef OllieWilliams het volgende:
kun je melatonine ook snuiven trouwens?
Moest hardop lachen bij de laatste zinquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij.![]()
![]()
Koe rijden lijkt me helemaal niet relaxt en onder invloed praat ik er liever tegen dan dat ik er op moet klimmen.![]()
Prikkeldraad met stroom erop aanzien voor kerstverlichting met je truffelhoofd is trouwens ook geen aanrader.
Op camquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
goed ideenet weer een potje 1mg pillen van de huisarts gekregen
Zelfs dan krijg je mij daar niet naartoe.quote:
Was toen een stuk minder grappig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moest hardop lachen bij de laatste zin
Een mij een opleiding?quote:
Slaap lekkahquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:42 schreef Unscrewed het volgende:
TC was leuk, maar mijn bed is erg verleidelijk...
De groetjes, stoners. Je kan me bereiken in de droomwereld.
Als dit een vak was waarmee je geld kon verdienenquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Serie kijken, joints roken. Mooi leven
Ik zou dan miljonair zijn inmiddelsquote:Op maandag 28 oktober 2013 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als dit een vak was waarmee je geld kon verdienen
Ik ook ongeveerquote:Op maandag 28 oktober 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou dan miljonair zijn inmiddels
antm was dit weekendn iet gvdquote:Op maandag 28 oktober 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Sinds ik TVD (weer) kijk volg ik GTST niet meer en heb de nieuwste Geordie Shore en ANTM enz ook nog niet gezien
Gayquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:31 schreef Klojo120 het volgende:
Jullie zijn mijn homies, stoners.
Nooit gedacht dat ik échte vrienden zou verkrijgen toen ik voor het eerst in deze reeks postte, en dat zijn een aantal van jullie toch geworden.
Oprecht bedankt.
no wayquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een poepdiscussie vannacht#teamtypisch
En wat als het er niet om ging wie het zei maar wat er gezegd werd? Wat vind je dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Normaal ben ik #teammoira maar door de hypocrisie #teamtypisch, sorry homie.
Dan ben ik #teamklojoquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
En wat als het er niet om ging wie het zei maar wat er gezegd werd? Wat vind je dan?
Always got your back bro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh pics van jezelf mogen in DM dan beoordeel ik wel of ik bij #teamnudes wil horen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef Sardu het volgende:
#teamnudes is altijd het ondergeschoven kindje.![]()
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh pics van jezelf mogen in DM dan beoordeel ik wel of ik bij #teamnudes wil horen.
He wat jammer zeg, ook niet als je die teddybeerkop opzet als anonimiteit?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.![]()
Nee, geen naaktpics van mij in DM.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He wat jammer zeg, ook niet als je die teddybeerkop opzet als anonimiteit?
Serieus?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Nee, zelfs dan niet.![]()
Heb nog wel een kalender waar ik naakt op sta.
Sexy boi zijn natuurlijk.quote:
Ujelly?quote:
Nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sexy boi zijn natuurlijk.![]()
Is ooit als grap begonnen en uiteindelijk een serieus plan geworden. Toen kon ik met mijn grote bek niet meer terug en ben op die kalender gekomen.
[..]
Ujelly?![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
Sexy boi zijn natuurlijk.![]()
Is ooit als grap begonnen en uiteindelijk een serieus plan geworden. Toen kon ik met mijn grote bek niet meer terug en ben op die kalender gekomen.
quote:
Gezellig, stonersmeet bij Sardu omdat het te koud is om het in het park te houden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:33 schreef Sardu het volgende:
Ik heb de kalender nog wel, de foto kan ik zo niet vinden en komt ook niet op FOK!![]()
Bij extreme interesse nodig ik je uit om een keer bij mij naar het toilet te gaan.
Dat mag, maar kan je beter wachten tot ik wat centraler woon. Dat kutgat waar ik nu zit is voor niemand te vinden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gezellig, stonersmeet bij Sardu omdat het te koud is om het in het park te houden?
quote:
Lijkt me ook een beetje ver reizen jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef Sardu het volgende:
Dat mag, maar kan je beter wachten tot ik wat centraler woon. Dat kutgat waar ik nu zit is voor niemand te vinden.
Pfoeh, als je dat gaat lukken. Volgens mij is iedereen in rep en roer omdat er een beetje wind staat.quote:
Want je wil heel graag die kalender zien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef krullenbolletje het volgende:
Straks fietsen door windstoten van 130 km/u
Ik las toevallig net dat tussen Emmen en Zwolle ook geen treinen meer rijden. Is ook de enige treinverbinding vanuit Emmenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Eerder 7 uur reizen dan, gezien de problemen bij NS
Gewoon naar toe gaan en bij de receptie vragen naar iemand die er over gaat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb die school waar ik weer heen wou, en werd afgewezen, een brief gestuurd vorige week Maandag. Ik krijg alleen gewoon geen reactie terwijl ik een hele nette en vriendelijke brief heb gestuurd. Beetje jammer..![]()
Gaat om die school waar ik ook al op had gezeten twee jaar terug
quote:
Ja en hier ligt Amsterdam Centraal plat blijkbaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las toevallig net dat tussen Emmen en Zwolle ook geen treinen meer rijden. Is ook de enige treinverbinding vanuit Emmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |