Een wat? Ik ben niet zo bekend met homojargon.quote:
Dat is geen homo jargon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een wat? Ik ben niet zo bekend met homojargon.
SPOILER: NuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Is ook meer amerikaanse slang. Gebruiken we hier niet echt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:12 schreef Peter het volgende:
Even een goed gelukte toen&nu:
[ afbeelding ]Wie is dat?SPOILER: NuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:12 schreef Peter het volgende:
Even een goed gelukte toen&nu:
[ afbeelding ]DamnSPOILER: NuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
dat kind van Stuart little na wat overcompensatie.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat kind van Stuart little na wat overcompensatie.
Op andere foto's vind ik hem er eigenlijk vrij lelijk uit zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Al is die "nu" foto inmiddels al weer best een tijd gelden, dus of ie er nog zo uitziet of inmiddels als een Michelin mannetje.... Who knows
Of nou ja, lelijk is weer een te groot woord. Meer een doorsnee Amerikaanse plofkop-in-wording.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Op andere foto's vind ik hem er eigenlijk vrij lelijk uit zien.
Die lijkt me ook mooiquote:
Komt omdat het een kind-sterretje was in periodes van voor jouw tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, ik ken hem niet. Ook niet van de film.
Wel echt Amerikaans inderdaad.
Owjaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |