Op woensdag 4 september 2013 19:28 schreef vigen98
Waar zag je dat?quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:12 schreef Salmannassar het volgende:
Voor de volledigheid:
Deel1:KLB / Feministen
Hier volgt de oorspronkelijke OP.
[ afbeelding ] [b]Op woensdag 4 september 2013 19:28 schreef vigen98
en zag laatst zo'n debiele feministen groep protesteren die zich als Goden beschouwden en dat een man niks te willen heeft
Nog niet helemaal wakker?quote:
Ik ben bepaald niet onderdanig. Wel respectvol naar wie dat in mijn ogen verdiend heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 05:30 schreef hugecooll het volgende:
Veel onderdaniger dan TS kom je ze zelden tegen
Dat ben je welquote:Op donderdag 16 januari 2014 05:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben bepaald niet onderdanig. Wel respectvol naar wie dat in mijn ogen verdiend heeft.
Voor de leek oogt dat wellicht onderdanig maar mijn ego is te groot voor zulke spelletjes..
Jawohl mein Fuhrer! Sie hat immer recht! Ihren wünsch ist zu mir einem befehl.quote:
"Heerlijk"quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:11 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Heerlijk
- Mission Accomplished- zou je bij command & conquer in beeld krijgen
Ja heerlijk, die frustratie die getriggerd wordt door zo'n simpel zinnetje van rutger, puur genieten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
"Heerlijk"Nee:
![]()
![]()
!
Jij begrijpt echt niet wat die vrouw bezielt hé?
Wellicht wel als je zelf stelmatig onderschat, mishandeld, onderbetaald, respectloos behandeld, gediscrimineerd en ondergewaardeerd wordt je hele leven lang omdat men dat de norm gemaakt heeft..Omdat het zo hoort en 'normaal' is. Imbeciel. Use your illusion usefully..
Mensen die hun idealen niet serieus nemen relativeren te veel, drogredenaar. Ze had hem voor z'n kloten moeten trappen na die arrogante opmerking!. M.a.w. ze hield zich nog in...quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja heerlijk, die frustratie die getriggerd wordt door zo'n simpel zinnetje van rutger, puur genieten.
Echt van die mensen die zichzelf en hun idealen net iets te serieus nemen en daardoor niet meer kunnen relativeren.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:08 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mensen die hun idealen niet serieus nemen relativeren te veel, drogredenaar. Ze had hem voor z'n kloten moeten trappen na die arrogante opmerking!. M.a.w. ze hield zich nog in...
Een jonge chauvinist die van een vrouw verloren heeft met zitvoetbal?quote:
Ik ben geen chauvinist hoor, en vind man/vrouw gewoon gelijkwaardig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Een jonge chauvinist die van een vrouw verloren heeft met zitvoetbal?
Ik heb niet verder gelezen dan de inleiding, maar dat is inderdaad misschien nog wel het ergste. Niet dat het niet lukt, maar dat er überhaupt iemand denkt dat zoiets ooit zou kunnen werken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef hoink581 het volgende:
Dat stuk over dat enkel vrouwen productiemaatschappij is echt typisch. Hoe naïf kun je zijn.
En zeker als je zelf 12 jaar in die industrie hebt gezeten. Zelf geeft ze toe in het artikel dat de meeste van die vrouwen echte haaibaaien zijn die rücksichtslos zijn, ten behoeve van hun carriere.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb niet verder gelezen dan de inleiding, maar dat is inderdaad misschien nog wel het ergste. Niet dat het niet lukt, maar dat er überhaupt iemand denkt dat zoiets ooit zou kunnen werken.
Update: Je bent een sadistische chauvinist die geniet van de machteloze woede van een slachtoffer der sexe-ongelijkheid. Je bent zelf ook een doorgeslagen typetje imho.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik ben geen chauvinist hoor, en vind man/vrouw gewoon gelijkwaardig.
Maar ik vind dat soort doorgeslagen typejes altijd gewoon in het algemeen vervelend, ook bijv in geloof, voedsel, sport of weetikveel...
En vind het dan heerlijk om te zien hoe gefrustreerd zo'n type dan eigenlijk is en hoe makkelijk je zo iemand op de kast krijgt....gewoon...even..genieten geblazen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef Rozzje het volgende:
Ze hebben gewoon een goeie neukbeurt nodig.
Dat ik je zusje in m'n kelder hebt opgesloten maakt me nog niet meteen een chauvinist...quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:16 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Update: Je bent een sadistische chauvinist die geniet van de machteloze woede van een slachtoffer der sexe-ongelijkheid. Je bent zelf ook een doorgeslagen typetje imho.
Zelfs volledig niet toevallig. Ook niet expres btw. Is erfelijk. Maar bipolariteit is geen persoonlijkheidsstoornis officieel. Zie o.a. R&P / Bipolaire stoornis deel 2. Daar kan je je een beeld vormen van mij zodat je voor de verandering eens niet uit de hoek komt als een dronken aardbei, Hugefool. Dus eerst braaf je huiswerk doen zodat je weet dat ik ongenaakbaar ben en jij kansloos. Weet je toch te scoren zal ik dat ruiterlijk toegeven, beloofd. Een man een man, een woord een woord.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef hugefooll het volgende:
Niet geheel toevallig heeft TS een persoonlijkheidsstoornis
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zelfs volledig niet toevallig. Ook niet expres btw. Is erfelijk. Maar bipolariteit is geen persoonlijkheidsstoornis officieel. Zie o.a. R&P / Bipolaire stoornis deel 2. Daar kan je je een beeld vormen van mij zodat je voor de verandering eens niet uit de hoek komt als een dronken aardbei, Hugefool. Dus eerst braaf je huiswerk doen zodat je weet dat ik ongenaakbaar ben en jij kansloos. Weet je toch te scoren zal ik dat ruiterlijk toegeven, beloofd. Een man een man, een woord een woord.
Kijken of je idd Hugecool mag heten of dat we er Softwet van moeten maken. Succes !.
Welke stompzinnige gedachte(s) zitten achter die smiley? Het is zo easy. Verklaar je eens nader wat jou ertoe brengt met de muis te klikken en hoe je dan in je smallminded fantasy denkt er wat zinnigs mee uit te drukken c.q. aan te geven? Verstop je je uit angst er achter omdat je weet dat ik een verbale slachterij ben of verkeer je in de waan dat dat afdoende is om mij op mijn plaats te zetten. Ik ben een Baas, met hoofdletter, wjw? We hebben immers al eerder een aanvaring gehad waarbij jouw schip naar de kelder werd gejaagd met één kopstoot van mij. Amnesia opgelopen?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Welke stompzinnige gedachte(s) zitten achter die smiley? Het is zo easy. Verklaar je eens nader wat jou ertoe brengt met de muis te klikken en hoe je dan in je smallminded fantasy denkt er wat zinnigs mee uit te drukken c.q. aan te geven? Verstop je je uit angst er achter omdat je weet dat ik een verbale slachterij ben of verkeer je in de waan dat dat afdoende is om mij op mijn plaats te zetten. Ik ben een Baas, met hoofdletter, wjw? We hebben immers al eerder een aanvaring gehad waarbij jouw schip naar de kelder werd gejaagd met één kopstoot van mij. Amnesia opgelopen?
Heb je trek in 2 bosjes lullen soms of is dit exemplarisch voor je sophisticated humor, rabiate regelbuiger?quote:
Waarom link jij naar FOK!topics op je google+ account?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Heb je trek in 2 bosjes lullen soms of is dit exemplarisch voor je sophisticated humor, rabiate regelbuiger?
Moet ik je dat serieus uitleggen?. Zo dom ben je toch ook weer niet? Zoek het zelf maar uit maar als je je van gaten vergeven intellectuele tandjes er op stukgebeten hebt mag je terugkomen en verklap ik het je, K? En daarna weer weggaan want je bent boring!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom link jij naar FOK!topics op je google+ account?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Moet ik je dat serieus uitleggen?. Zo dom ben je toch ook weer niet? Zoek het zelf maar uit maar als je je van gaten vergeven intellectuele tandjes er op stukgebeten hebt mag je terugkomen en verklap ik het je, K? En daarna weer weggaan want je bent boring!
Nee inderdaad, meer uitleg is niet nodig.quote:
Geef maar toe, het is a sort of homecoming. Welkom broeder dwaas. Heb je verder nog wat relevants op te merken behalve dat het hier barst van de dwazen waarvan ik de BaasDwaas ben?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 03:19 schreef Donnis het volgende:
Wat een dwazen in dit topic waar ik nu dus ook in zit.
Nou, vertel dan maar eens aan ome Fred wat jouw visie is. Kom maar FF op schoot dan kun je het mij in mijn oor fluisteren zodat je jezelf niet zo publiekelijk voor schut zet als normaal te doen gebruikelijk rulebendertje van me.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 03:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Nee inderdaad, meer uitleg is niet nodig.
Broekie poep?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 03:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nou, vertel dan maar eens aan ome Fred wat jouw visie is. Kom maar FF op schoot dan kun je het mij in mijn oor fluisteren zodat je jezelf niet zo publiekelijk voor schut zet als normaal te doen gebruikelijk rulebendertje van me.
Best. Als je maar wel iets interessants te fluisteren hebt anders gaat het feest niet door en mag Deadprez, met een schone broek welliswaar, komen zitten. Hij is op een visionquest geweest tenslotte en was ook aan de beurt om geknipt en geschoren te worden (helemaal kaal met een matje in de nek en een mohawk)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 03:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Ik wil dat wel doen, raak je mij dan ook op en sensuele manier aan ?
Ohja, ik kan zeer interessante dingen in je oor fluisteren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 03:41 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Best. Als je maar wel iets interessants te fluisteren hebt anders gaat het feest niet door en mag Deadprez, met een schone broek welliswaar, komen zitten. Hij is op een visionquest geweest tenslotte en was ook aan de beurt om geknipt en geschoren te worden (helemaal kaal met een matje in de nek en een mohawk)
Icepack erop. Klaar! (daar heb je lang op zitten broeden zeg). Ad rem?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |