Wat is het?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:19 schreef bobbernaut het volgende:
Zit op mobiel nu, even kijken of ik een (prototype) foto heb in mn imgur account
[ afbeelding ] Slecht prototype, heb m inmiddels al helemaal klaar enzo, alleen geen foto's nu
Pff hoe wil ik dat uitleggen.. Een vorm? Hahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:22 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Wat is het?!
Edit: heb je dat in SketchUp getekend?
Houtquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef 2cv het volgende:
Wat wordt dan in vorm geperst ? En waarom moet dat ?
Voor miniatuurmodellenquote:
Omdat ik met vineer ga werken, dus dan heb je niet veel kracht nodig om het te laten buigenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:11 schreef 2cv het volgende:
Overigens, waarom denk je dat een blok hout sterk genoeg zal zijn om zelf niet platgedrukt te worden als je er een houten plaat/plank mee in vorm drukt ?
Wel een toffe toepassing dan van SketchUp.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Pff hoe wil ik dat uitleggen.. Een vorm? Haha
Ik kan er dan een bovenstuk op leggen en dan wordt het in vorm geperst, snap je?
Jaa, maar als t moet kan ik t exporteren naar een ander bestand
Ja, heb t eerder gedaan, met een plastic vorm, die was wel minder nauwkeurig en niet precies zoals ik wildequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:24 schreef 2cv het volgende:
Denk je dat het vineer nadat het in die mal heeft gezeten in vorm gaat blijven ?
Nat erin, droog eruit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:24 schreef 2cv het volgende:
Denk je dat het vineer nadat het in die mal heeft gezeten in vorm gaat blijven ?
Het wordt met een best grote kracht geperst, en ik betwijfel of een 3D printje dat kan houdenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Holy_Goat het volgende:
ik denk alleen : waarom niet een 3D printje? hoeft natuurlijk niet zo een dik blok te zijn dan
Mhhh volgens mij kun je nu bij office centers 3d printen tegenwoordigquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het wordt met een best grote kracht geperst, en ik betwijfel of een 3D printje dat kan houden
Maar met een 3D printje ben ik ook superblij, want dan kan heb ik wel al een vorm
Maar jij hebt dus geen beschikking tot een CNC machine/3D printer?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:28 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Mhhh volgens mij kun je nu bij office centers 3d printen tegenwoordig
Nou, jawel. Een CNC waar ik ook allerhande metaal op kan zetten en welke volautomatisch alles doet wat je van m vraagt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus geen beschikking tot een CNC machine/3D printer?
oef, als ik kan helpen met iets? Want waar zou je dan tijd in moeten steken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Nou, jawel. Een CNC waar ik ook allerhande metaal op kan zetten en welke volautomatisch alles doet wat je van m vraagt.
Maar hij is niet van mij (maar van de TUDelft). En heel waarschijnlijk moet ik er zelf best dik tijd insteken dan, wat het lastig maakt. (heb ik niet) Toestemming zou ik wellicht wel kunnen krijgen met wat moeite doen
Laat ik je geen valse hoop geven. Als ik er goed over nadenk gaat die cnc het waarschijnlijk niet worden. ... mmhh zit de denken hoe je met een 3d printer dan toch iets kanquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oef, als ik kan helpen met iets? Want waar zou je dan tijd in moeten steken?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Laat ik je geen valse hoop geven. Als ik er goed over nadenk gaat die cnc het waarschijnlijk niet worden. ... mmhh
Zou fijn zijn, ik denk niet dat ik hier nog iets kan krijgenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:42 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat je in K&W meer respons krijgt? Ik wil hem daar best naartoe verplaatsen voor je.
Thanks!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |