quote:
Doe mij die concept maar: http://www.iphoneclub.nl/(...)ief-ios-7-uiterlijk/quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er veranderd gelijk veel meer
http://www.iphoneclub.nl/(...)or-ios-7-verschenen/
doe mij deze app maarquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[..]
Doe mij die concept maar: http://www.iphoneclub.nl/(...)ief-ios-7-uiterlijk/
deze is echt gruwelijk mooi. Hopelijk kan je het veranderen dvm een jailbreak (maar dat zal wel niet ivm updates).quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[..]
Doe mij die concept maar: http://www.iphoneclub.nl/(...)ief-ios-7-uiterlijk/
wat is daar vreemd aan? de 9.7" retina-scherm hebben ze natuurlijk al jaren geproduceerd Een retina 7" schermpje voor de iPad mini is ietwat nieuwerquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
iPad air wel binnen 24u te leveren. En dan geen mini kunnen garanderen
En daarnaast is de PPI van retina mini's hoger. Technisch veel moeilijker om daar fatsoenlijke yields mee te behalen.quote:Op zondag 3 november 2013 00:12 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
wat is daar vreemd aan? de 9.7" retina-scherm hebben ze natuurlijk al jaren geproduceerd Een retina 7" schermpje voor de iPad mini is ietwat nieuwer
Zoiets vermoedde ik al...Stond iOS7 op ja. Maar ik vind het raar dat ie niet gewoon alleen die dingen backupte die op beide phones compatible zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welk OS had je 4S? Je kan geen backups terugzetten als deze gemaakt zijn op een nieuwere versie dan waar je de backup op wil zetten. Een iOS 7 backup kan je dus niet op de 3GS zetten met iOS 6.
Desalniettemin zouden contacten etc gewoon via iCloud gesynct moeten worden, dat zit los van de backup. Kwestie van iCloud aanzetten dus.
Omdat er zo een groot verschil is i.v.g. met die van Android? Apart.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zo ik heb mijn iphone. Is wennen, whatsapp vooral.
De ppi van de retina mini is gelijk aan die van elke iPhone sinds de iPhone 4. Het formaat is alleen wat groter. Ze kunnen dus prima groter formaat schermen met die pixeldichtheid uit de bladen snijden.quote:Op zondag 3 november 2013 00:12 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
wat is daar vreemd aan? de 9.7" retina-scherm hebben ze natuurlijk al jaren geproduceerd Een retina 7" schermpje voor de iPad mini is ietwat nieuwer
Ja toch wel. Misschien omdat whatsapp nog de iOS 6 look heeft, en ik de android versie wat moderner vond ogen. Maar geen emoticons in iphone versie, in groepen zie je alleen de nummers als je die niet hebt opgeslagen, bij android ook de foto. en dat soort dingen.quote:Op zondag 3 november 2013 02:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat er zo een groot verschil is i.v.g. met die van Android? Apart.
Settings > General > International > Keyboards en dan "Emoji" toevoegen.quote:Op zondag 3 november 2013 09:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar geen emoticons in iphone versie
thank opa!!quote:Op zondag 3 november 2013 09:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Settings > General > International > Keyboards en dan "Emoji" toevoegen.
Settings van je iPhone dus, niet van WA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn agenda is nu overgezet, en zo...en apps is prima en zo. Ik had natuurlijk ook nog een heeeele oude iOS erop staan...maar mijn contacten heeft ie nog steeds niet gesynched....quote:Op zondag 3 november 2013 01:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al...Stond iOS7 op ja. Maar ik vind het raar dat ie niet gewoon alleen die dingen backupte die op beide phones compatible zijnMaar waarschijnlijk is dat dus niks
"alleen" wat groter? Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat een scherm van de ipad mini qua oppervlakte meer dan 4x groter is dan een iPhone? Dus ook 4x grotere kans dat er ergens wat defecten zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 08:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De ppi van de retina mini is gelijk aan die van elke iPhone sinds de iPhone 4. Het formaat is alleen wat groter. Ze kunnen dus prima groter formaat schermen met die pixeldichtheid uit de bladen snijden.
De schermbladen jeweetz. Worden in oktober geoogst van de Retinaboom die vooral in Korea groeit. Daarna gewalst en uitgeknipt op de goeie maat.quote:
Klinkt alsof er iets mis is gegaan tijdens het updaten. Telefoon al geprobeerd opnieuw op te starten? Andere opties die je kan proberen:quote:Op maandag 4 november 2013 11:30 schreef LethalNinja het volgende:
Sinds een uurtje geleden is mijn ING app helemaal wit, ik heb iets ervoor mijn ING app geüpdate en nu is mijn app logotje niet meer mooi oranje met ING erin. Gewoon helemaal wit met eronder "bankieren".
Iemand tips?
thx , was wat werk maar 't is weer in orde!quote:Op maandag 4 november 2013 11:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klinkt alsof er iets mis is gegaan tijdens het updaten. Telefoon al geprobeerd opnieuw op te starten? Andere opties die je kan proberen:
- App verwijderen en opnieuw installeren
- Mocht dat niet lukken, nieuwste versie in iTunes downloaden en dan je telefoon synchroniseren
Uitgezet ivm batterijgebruik. Als er iets ernstigs gebeurt, hoor ik het vast wel van een ander.quote:
Ik vind het een apart verhaal dat het ontvangen van cell broadcast meer batterij zou kosten; het is niets meer dan een SMS met "To: EVERYBODY". De meest simpele Nokia van 10 jaar geleden kon het ook met een weinig mAh accu...quote:Op maandag 4 november 2013 12:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Uitgezet ivm batterijgebruik. Als er iets ernstigs gebeurt, hoor ik het vast wel van een ander.
Ik zou er ook graag bewijs van zien, maar tot die tijd laat ik het wel gewoon uitstaan. Batterij gaat al snel genoeg leeg door o.a. mijn Pebble watchquote:Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik vind het een apart verhaal dat het ontvangen van cell broadcast meer batterij zou kosten; het is niets meer dan een SMS met "To: EVERYBODY". De meest simpele Nokia van 10 jaar geleden kon het ook met een weinig mAh accu...
Je moet dan even je gemeente bellen.quote:Op maandag 4 november 2013 13:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hier niet ontvangen (iPhone 4s, iOS 7.0.3, melding AAN). Moet ik dat nog ergens terugmelden?
Hier 7.whateverlaatsteversie op een 4S, werkt prima en neemt minder in beslag dan 6 volgens mij (al is dat verwaarloosbaar).quote:Op maandag 4 november 2013 13:12 schreef LethalNinja het volgende:
Nog een vraagje dan
Weet iemand of je ook van ios 4. nog wat naar ios 6.0 kan gaan? Ik heb weinig behoefte om naar ios 7.3 te gaan ivm dat mijn 4S dan wellicht langzamer wordt of dat het teveel ruimte in beslag neemt.
ah okay dan ga ik hem wellicht maar eens updaten binnenkort, sommige games kon ik ook al niet meer spelen downloaden.quote:Op maandag 4 november 2013 15:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier 7.whateverlaatsteversie op een 4S, werkt prima en neemt minder in beslag dan 6 volgens mij (al is dat verwaarloosbaar).
Geen reden om niet up te daten.
64 Gb schijnt enorm lastig verkrijgbaar te zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 19:47 schreef Ramkraker het volgende:
Mag hopen dat die 64GB space grey weer snel op voorraad komt bij de apple storegeduld raakt wel een beetje op
Denk dat ik oberhausen maar eens een kans geef, daar is tenslotte die iPhone al een maand langer uit ofzo, morgen maar eens een belletje wagenquote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
64 Gb schijnt enorm lastig verkrijgbaar te zijn.
5C. 8 GB zit binnen notime vol en de 5C is gewoon beter/sneller.quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef Devv het volgende:
Stel, je moet kiezen tussen een 4S 8GB of een 5C 16GB. Wat zou je dan het beste kunnen kiezen? En waarom?
De 5c is op alle fronten beter.quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef Devv het volgende:
Stel, je moet kiezen tussen een 4S 8GB of een 5C 16GB. Wat zou je dan het beste kunnen kiezen? En waarom?
100 euro. Ik koop hem wel van je dan.quote:Op maandag 4 november 2013 22:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Even heel snel vanaf de telefoon; hoeveel kan ik vragen voor een complete 16GB 4S in een nette staat met enkele gebruikerskrassen?
Op marktplaats is het werkelijk wat de gek er voor geeft. Ik weet nog wel dat mijn 3G die ik toendertijd(was erg goedkoop) voor 180 had gekocht na 5 maanden gebruik weer voor 190 kon doorverkopen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Even heel snel vanaf de telefoon; hoeveel kan ik vragen voor een complete 16GB 4S in een nette staat met enkele gebruikerskrassen?
Maandje terug 1 verkocht voor 225 en dat vond men goedkoop.quote:Op maandag 4 november 2013 22:30 schreef o.us2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |