Ik werk met een betaald iCloud abbo, dus backups geen probleem. Foto's gaan daarnaast ook allemaal in backup op de NAS.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:35 schreef TC03 het volgende:
Doe je ze wel fatsoenlijk backuppen?Zo vaak lees je behalen dat mensen unieke foto's van hun kinderen kwijt zijn omdat hun telefoon kapot is oid.
Ik raad iCloud aan voor op je pc/Mac. Of anders Dropbox, die maakt ook automatisch back-ups van je foto's en filmpjes.
genoteerd. Ik wil er wel minimaal 250 voor hebben om gelijk Skaai te beantwoordenquote:
1. Instellingen: e-mail, contacten en agenda'squote:Op zaterdag 2 november 2013 22:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oke, iPhone werkt goed. Sommige dingen zijn kut `( als ik mensen toevoeg vanuit iCloud staan ze dubbel en door elkaar ( 1 account met 2 verschillende nummers die beide van andere mensen zijn )
ook heb ik een probleem met de spraak functie in whatsapp. Als ik een bericht wil inspreken en ik laat los staat er '' applicatie fout - kan niet opslaan spraaknogwat ''
iemand een fix hiervoor?
Best triest eigenlijk. Dat ze daar keilang voor gewacht hebben. Het is helemaal niet zo'n bijzondere update.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:47 schreef Catch22- het volgende:
Eerste ios7 stijl builds zijn al gelekt
het 2e was net opgelost door ik microfoon moest instellen om door whatsapp gebruikt te worden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
1. Instellingen: e-mail, contacten en agenda's
2. Wachten op Whatsapp update. Dat duurt wel tot 2017.
er veranderd gelijk veel meerquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk. Dat ze daar keilang voor gewacht hebben. Het is helemaal niet zo'n bijzondere update.
Daarom Vodafonequote:Op zaterdag 2 november 2013 22:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
het 2e was net opgelost door ik microfoon moest instellen om door whatsapp gebruikt te worden.
maar daar bij t-mobile zijn het wel sukkels. Zenden ze me doodleuk een nano sim, prima. heb ik een brief gekregen dat ik deze kan activeren via de site, is dat gedeelte van de site tijdelijk eruit..... mot via de winkel of via klantenservice. die beide dicht zijn deze avond en morgen.
quote:
Doe mij die concept maar: http://www.iphoneclub.nl/(...)ief-ios-7-uiterlijk/quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er veranderd gelijk veel meer
http://www.iphoneclub.nl/(...)or-ios-7-verschenen/
doe mij deze app maarquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[..]
Doe mij die concept maar: http://www.iphoneclub.nl/(...)ief-ios-7-uiterlijk/
deze is echt gruwelijk mooi. Hopelijk kan je het veranderen dvm een jailbreak (maar dat zal wel niet ivm updates).quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[..]
Doe mij die concept maar: http://www.iphoneclub.nl/(...)ief-ios-7-uiterlijk/
wat is daar vreemd aan? de 9.7" retina-scherm hebben ze natuurlijk al jaren geproduceerd Een retina 7" schermpje voor de iPad mini is ietwat nieuwerquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
iPad air wel binnen 24u te leveren. En dan geen mini kunnen garanderen
En daarnaast is de PPI van retina mini's hoger. Technisch veel moeilijker om daar fatsoenlijke yields mee te behalen.quote:Op zondag 3 november 2013 00:12 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
wat is daar vreemd aan? de 9.7" retina-scherm hebben ze natuurlijk al jaren geproduceerd Een retina 7" schermpje voor de iPad mini is ietwat nieuwer
Zoiets vermoedde ik al...Stond iOS7 op ja. Maar ik vind het raar dat ie niet gewoon alleen die dingen backupte die op beide phones compatible zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welk OS had je 4S? Je kan geen backups terugzetten als deze gemaakt zijn op een nieuwere versie dan waar je de backup op wil zetten. Een iOS 7 backup kan je dus niet op de 3GS zetten met iOS 6.
Desalniettemin zouden contacten etc gewoon via iCloud gesynct moeten worden, dat zit los van de backup. Kwestie van iCloud aanzetten dus.
Omdat er zo een groot verschil is i.v.g. met die van Android? Apart.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zo ik heb mijn iphone. Is wennen, whatsapp vooral.
De ppi van de retina mini is gelijk aan die van elke iPhone sinds de iPhone 4. Het formaat is alleen wat groter. Ze kunnen dus prima groter formaat schermen met die pixeldichtheid uit de bladen snijden.quote:Op zondag 3 november 2013 00:12 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
wat is daar vreemd aan? de 9.7" retina-scherm hebben ze natuurlijk al jaren geproduceerd Een retina 7" schermpje voor de iPad mini is ietwat nieuwer
Ja toch wel. Misschien omdat whatsapp nog de iOS 6 look heeft, en ik de android versie wat moderner vond ogen. Maar geen emoticons in iphone versie, in groepen zie je alleen de nummers als je die niet hebt opgeslagen, bij android ook de foto. en dat soort dingen.quote:Op zondag 3 november 2013 02:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat er zo een groot verschil is i.v.g. met die van Android? Apart.
Settings > General > International > Keyboards en dan "Emoji" toevoegen.quote:Op zondag 3 november 2013 09:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar geen emoticons in iphone versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |