SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Die andere Suarez, van Anderlecht, is de rest van het seizoen uitgeschakeld overigens
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
haha inteeltquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:26 schreef JoeydeKoala het volgende:
ja nu juich je voor suarez eh mongol ga huilen om psv lampie![]()
![]()
quote:Deze niet te vergetenquote:R.I.P.
Die perfect day hoorde ik laatst in een film of iets van een teaser vna iets. Geen idee meer waarvan het was...Feyenoord Rotterdam![]()
avond heren
ChelseaFiorentina
toch het wed weekend nog een beetje goed gemaakt
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
weet jij waar ik samenvatting kan zien van chelsea?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef FCsuarez het volgende:
avond heren
ChelseaFiorentina
![]()
MOTD bij de BBCquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
weet jij waar ik samenvatting kan zien van chelsea?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha ik had ook op die twee een bet. Fio winst en Chelsea City over 2,5quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef FCsuarez het volgende:
avond heren
ChelseaFiorentina
IF Aloisio
niemand geeft een neuk![]()
alsof iemand zon kk mongol wil na doen. domme gemeente werkerquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je lijkt wel een slechte kloon van mij![]()
ik beide gewoon op winstquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ik had ook op die twee een bet. Fio winst en Chelsea City over 2,5maakte PSV nog een beetje goed. leek mij een redelijk zekerheidje
![]()
zlatan moet alleen nog even scoren om mijn to score combo binnen te hengelen
#FreeTrapz![]()
jullie pa ja die heel de dag op zn hark leuntquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:30 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
alsof iemand zon kk mongol wil na doen. domme gemeente werker![]()
PSV is echt te onbetrouwbaar. Of ja tegen ze betten heeft meer zinquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik beide gewoon op winstmaakte PSV nog een beetje goed. leek mij een redelijk zekerheidje
![]()
zlatan moet alleen nog even scoren om mijn to score combo binnen te hengelen![]()
Chelsea winst was wel gedurfd.![]()
![]()
Heb dit er maar van gemaakt
Choupo is echt een god7 goals al de eerste twee potjes
![]()
Vieira is ook erg goed voor 600c![]()
![]()
het is gewoon dramaquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV is echt te onbetrouwbaar. Of ja tegen ze betten heeft meer zin![]()
- Doe eens normaal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jullie pa ja die heel de dag op zn hark leunt
[ Bericht 4% gewijzigd door boem-dikkie op 27-10-2013 20:38:49 ]![]()
Boycot de hele eredivisie maar denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV is echt te onbetrouwbaar. Of ja tegen ze betten heeft meer zin![]()
ja was best een gokje maar hoopte op het thuis voordeel. had daarom ook aguero to score in de combo gezet. beetje op 2 paarden zeg maar
#FreeTrapz![]()
zijn moeder is Gervinhoquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die moeder en de zus(?) van Jetro![]()
![]()
Alaba is zo slecht, om te jankenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:51 schreef wonton het volgende:
ben lekker mn coins aan het weggooien
[ afbeelding ]![]()
![]()
Linkje plakken in http://utt14.comquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:56 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand hoe ik nu mijn squad prijs kan checken met wefut?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
link kopiëren en plakken in het zoek vak van ultimateteamtradingquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:56 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand hoe ik nu mijn squad prijs kan checken met wefut?![]()
als je op edit drukt wel ja..Zo ingewikkeld is het niet. Moet je wel een account hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:03 schreef Roypsv het volgende:
[..]
is het mogelijk om je squad nog te editen naar dat je hem hebt opgeslagen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
oh ja zal ff een account makenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als je op edit drukt wel ja..Zo ingewikkeld is het niet. Moet je wel een account hebben.![]()
Die commentator bij lazio-cagliari heeft het al een half uur over IbarDo.....
Die heeft dus nooit FUT gespeeld. Prutser.![]()
Die Zouma springt hoger dan Ruffier met gestrekte handen![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
PSG slecht bezigquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef BDIL het volgende:
Die Zouma springt hoger dan Ruffier met gestrekte handen![]()
#FreeTrapz![]()
Domme doos jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef Roypsv het volgende:
omg miljoenenjacht ze stopt niet eens bij 350.000
Feyenoord Rotterdam![]()
Heb echt een kansloze bet gedaan.quote:Maar met hele lage inzet en meer voor de kut. PSG verlies of gelijkspel maakt er al meteen een einde aan
![]()
![]()
ik heb alleen een goal van ibra nodigquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb echt een kansloze bet gedaan.Maar met hele lage inzet en meer voor de kut. PSG verlies of gelijkspel maakt er al meteen een einde aan
dus een achterstand komt mij niet slecht uit. boze zlatan is altijd gevaarlijker
#FreeTrapz![]()
Hij zakt veel terug.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb alleen een goal van ibra nodigdus een achterstand komt mij niet slecht uit. boze zlatan is altijd gevaarlijker
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
wel saai zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:39 schreef rolls-reus het volgende:
Kan iemand een team maken met jara en depay?
Eisen:
- 4atb
- 2 spitsensysteem
Kusje voor de winnaar![]()
![]()
![]()
Eindelijk de cup gewonnen bij H2H, na telkens in de finale met PSV (4*) tegen een OP (4.5*) team die volgens de matchmaking nooit tegen mij zou moeten kunnen spelen (Schalke, Galatasaray, Milan, Monaco, Newcastle etc) te komen besloot ik maar eens zelf zo'n OP team te kiezen.
Colombiamoet wel wat sleutelen aan de beginopstelling (Guarin op de tribune, Jackson op de bank, Yepes in de basis
) maar dan heb je ook wat.
Cuadrado overigens 5* skills (in UT maar 4),![]()
Ik heb met coop 1 potje met Thad gespeeld met die Colombianen en na 3 achterlijke blunders van Ospina konden we er niet meer tegen (allemaal in 1 potje)quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:55 schreef DutchSL het volgende:
Eindelijk de cup gewonnen bij H2H, na telkens in de finale met PSV (4*) tegen een OP (4.5*) team die volgens de matchmaking nooit tegen mij zou moeten kunnen spelen (Schalke, Galatasaray, Milan, Monaco, Newcastle etc) te komen besloot ik maar eens zelf zo'n OP team te kiezen.
Colombiamoet wel wat sleutelen aan de beginopstelling (Guarin op de tribune, Jackson op de bank, Yepes in de basis
) maar dan heb je ook wat.
Cuadrado overigens 5* skills (in UT maar 4),
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb nu iets van 7 wedstrijden met ze gespeeld en Ospina is niet echt opgevallen, ja bij corners wel kut maar welke keeper niet.
Ze hebben op de bank nog een 70 rated keeper, maar op de tribune een 75 rated keeper (net als Ospina zelf), misschien is die wel beter.![]()
Hoor net dat nummer vna KSI voor het eerst (met Sway enz.). Klinkt niet eens verkeerd
Feyenoord Rotterdam![]()
ER spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Djeetje het volgende:
ER spoiler.Dat is geen spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Djeetje het volgende:
ER spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:04 schreef BDIL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Black power jwzquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren bij Bayern op de tribune en vandaag bij Chelsea..dafuq?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hala Madrid !
WZVPOST.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren bij Bayern op de tribune en vandaag bij Chelsea..dafuq?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die 2-0 van Saint Ettiene![]()
$$$$$$$$$$$$$$$$
Hala Madrid !
Mehhquote:liefst met koulibaly en kara in de verdediging in 442
maar zoals gewoonlijk kom ik er niet uit
![]()
Villa al 2 goals..staat in de spits![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van mijn voor de ouwehoer bet heb ik er 3 van de 5 goed
1tje was sws dom, Braziliaanse league waar ik totaal niks van weet
En PSG heb ik fout.
Lazio, Atltetico over en Porto BTS goed![]()
![]()
nee iemand zei het net in de party die kut gele simpsonquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof dat echt is.Heb je dat filmpje gezien?
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)editie_robinson.htmlquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee iemand zei het net in de party die kut gele simpson![]()
Het is bullshit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee iemand zei het net in de party die kut gele simpson
![]()
Hoeren neuken,nooit meer werken
Hala Madrid !
Die onderste twee wtf. Kijk je die shit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:17 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeren neuken,nooit meer werken![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die onderste twee wtf. Kijk je die shit?NFL is best interessant
Hala Madrid !
PSG zou nu kunnen winnen met een man meer3 doelpunten Ibra,Cavani en Lucas
Hala Madrid !
Morgen weer school.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Hala Madrid !
dafuq is ditquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
He laiks to meek his tiemmeets kom![]()
![]()
Ik heb niksquote:
Hala Madrid !
Cavani 2-11tje klopt al
Hala Madrid !
1600+-quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je dit weekend verdient ?Hala Madrid !
hoe kan het dat ze op deze goede kwaliteit SV streamen maar met gewoon voetbal je de pixels kunt tellen?
http://firstrownow.eu/wat(...)-studio-voetbal.html![]()
![]()
Holy shitquote:![]()
Win je nou vaak zulke bedragen of is het vaker dat je geld verliest ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
http://nos.nl/sport/livestream/stream/59/quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:29 schreef wieisboos het volgende:
hoe kan het dat ze op deze goede kwaliteit SV streamen maar met gewoon voetbal je de pixels kunt tellen?
http://firstrownow.eu/wat(...)-studio-voetbal.html![]()
Dat weet ik wel maar deze is beterquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/livestream/stream/59/![]()
Nu zegt hij: Ik win vaker dan ik verlies.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Holy shit![]()
Win je nou vaak zulke bedragen of is het vaker dat je geld verliest ?
2 maanden later heeft djeetje 200 verlies.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
haha schoolquote:
lekker vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik het doe luister ik netjes naar BDIL, want gokken is alleen voor slimme mensenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu zegt hij: Ik win vaker dan ik verlies.
2 maanden later heeft djeetje 200 verlies.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha school
lekker vrijlekker hellingproefje doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en parkerenquote:
ben ik echt een meester inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig doen ook genoeg domme mensen het. Door die mensen kan ik lekker winst maken met poker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik het doe luister ik netjes naar BDIL, want gokken is alleen voor slimme mensen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en parkeren
ben ik echt een meester inFileparkeren is wel kut met dat soort dingen ja, maar het gaat toch allemaal om je kijkgedrag. Het boeit ze echt niets als je een paar keer extra moet steken voor je geparkeerd hebt, als je maar blijft kijken. Bij hellingproef gaat het ook om je kijkgedrag, al is dat een stuk chiller dan fileparkeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Veel buitenspelers met meerdere doelpunten dit weekend
Griezmann, Cuadrado, Villa, TosicIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Poker bak ik niks vanquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gelukkig doen ook genoeg domme mensen het. Door die mensen kan ik lekker winst maken met poker.
Villa staat in de spits volgens mij hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
Griezmann, Cuadrado, VillaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Villa staat in de spits volgens mij hoor.![]()
nou ja als ik vrijstelling wil moet ik het denk ik wel feilloos kunnenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fileparkeren is wel kut met dat soort dingen ja, maar het gaat toch allemaal om je kijkgedrag. Het boeit ze echt niets als je een paar keer extra moet steken voor je geparkeerd hebt, als je maar blijft kijken. Bij hellingproef gaat het ook om je kijkgedrag, al is dat een stuk chiller dan fileparkeren.![]()
![]()
IF Cuadrado zou wel mooi zijn voor cross-abusers als ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
Griezmann, Cuadrado, Villa, Tosic![]()
Hij is LMquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Cuadrado zou wel mooi zijn voor cross-abusers als ik.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Weet niet of het heel anders is geworden dan in mijn tijd, maar volgens mij niet. Ik had 3 of 4 keer steken nodig en had het gewoon gehaald toen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja als ik vrijstelling wil moet ik het denk ik wel feilloos kunnenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon een lesauto nemen met park assistquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja als ik vrijstelling wil moet ik het denk ik wel feilloos kunnenFeyenoord Rotterdam![]()
Het gaat allemaal om veiligheid ja. Ook al moet je 30x insteken zolang je het veilig doet haal je het gewoon.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fileparkeren is wel kut met dat soort dingen ja, maar het gaat toch allemaal om je kijkgedrag. Het boeit ze echt niets als je een paar keer extra moet steken voor je geparkeerd hebt, als je maar blijft kijken. Bij hellingproef gaat het ook om je kijkgedrag, al is dat een stuk chiller dan fileparkeren.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
je mag 10 mensen aanrijden zolang je parkeren goed doet, goed is niet in 1 keer maar inderdaad kijken en geen auto's rakenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja als ik vrijstelling wil moet ik het denk ik wel feilloos kunnen![]()
LM's zijn wel konko kut in de Serie A dus hopelijk lost hij dat probleem opquote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
el shaarawy is wel goed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
LM's zijn wel konko kut in de Serie A dus hopelijk lost hij dat probleem opDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Totti?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
LM's zijn wel konko kut in de Serie A dus hopelijk lost hij dat probleem op"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik deed een van mijn twee oefeningen niet helemaal goed en kreeg gewoon vrijstelling heur. Kwam doordat ik de rest feilloos deed. (extra kijken met uitstappen enzo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
je mag 10 mensen aanrijden zolang je parkeren goed doet, goed is niet in 1 keer maar inderdaad kijken en geen auto's raken)
oh wist ik nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet of het heel anders is geworden dan in mijn tijd, maar volgens mij niet. Ik had 3 of 4 keer steken nodig en had het gewoon gehaald toen.lekker cheatenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon een lesauto nemen met park assist![]()
Waar les je eigenlijk? Bij mij ging het erg moeizaam, maar met wat extra arbeid heb ik het toen gehaald via http://www.rijschool69.eu/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk meneer! Zonder handen hi ha ho!quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh wist ik niet
[..]
lekker cheatenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik wist het wel en waarom klik ik toch ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Waar les je eigenlijk? Bij mij ging het erg moeizaam, maar met wat extra arbeid heb ik het toen gehaald via http://www.rijschool69.eu/
Feyenoord Rotterdam![]()
hoeveel wedstrijden schorsing zal pelle krijgen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
3 wedstrijden alleen al om de beweging. Volgens mij raakte hij hem niet eens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:43 schreef over_hedge het volgende:
hoeveel wedstrijden schorsing zal pelle krijgen?Feyenoord Rotterdam![]()
Klopt dat die hem niet raakte, maar denk dat dat weinig uit maakt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
3 wedstrijden alleen al om de beweging. Volgens mij raakte hij hem niet eens.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Misschien eens open maken en al het stof er uithalenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
mijn computer gaat stinken als ik games speel![]()
is dat normaal
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ligt eraan wat de stank is. Als het naar verbrand plastic of iets anders wat verbrand is ruikt, dan sowieso nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
is dat normaal
Feyenoord Rotterdam![]()
Volgens mij zit er een ventilator verstopt danquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
is dat normaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
+1quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wist het wel en waarom klik ik toch ook'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
2 is zwaar genoegquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
3 wedstrijden alleen al om de beweging. Volgens mij raakte hij hem niet eens.![]()
![]()
In principe wel ja, voor jullie sowieso. Alleen de KNVB moet een voorbeeld stellen bij zulke incidenten en ik gok op 3 á 4 wedstrijden. Hoek (niet erg) en AZ gaat hij sowieso missen. AZ is wel kut, maar ik hoop dat we er zonder Pelle ook wel punten kunnen pakkenquote:. Gaat wel lastig worden maar ja.
Feyenoord Rotterdam![]()
Als hij maar niet tegen AZ speelt. Voor de rest mag hij 100 informs krijgen van mijquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In principe wel ja, voor jullie sowieso. Alleen de KNVB moet een voorbeeld stellen bij zulke incidenten en ik gok op 3 á 4 wedstrijden. Hoek (niet erg) en AZ gaat hij sowieso missen. AZ is wel kut, maar ik hoop dat we er zonder Pelle ook wel punten kunnen pakken. Gaat wel lastig worden maar ja.
![]()
Niet dat ik weet. Volgens mij nooit rood gepakt bij Feyenoord. Vorig jaar wel geschorst door zoveel gele kaarten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef Thorb het volgende:
Heeft hij nog een voorwaardelijke staan of niet? Zal wel 3 + 1 o.i.d. zijnFeyenoord Rotterdam![]()
Heb mijn BPL team versterkt met: Wilshere, Clichy, Walker, Kompany en Cech. Wel een vreemde gewaarwording dat het elftal met versterkingen daadwerkelijk beter gaat spelen. Voor het eerst sinds ik FUT speel gebeurt dit eigenlijk.![]()
Idd viel mij ook opquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:52 schreef Toefjes het volgende:
Heb mijn BPL team versterkt met: Wilshere, Clichy, Walker, Kompany en Cech. Wel een vreemde gewaarwording dat het elftal met versterkingen daadwerkelijk beter gaat spelen. Voor het eerst sinds ik FUT speel gebeurt dit eigenlijk.
MOTM Pool tegen mijKut Arsenal
![]()
twitter:basvuik_ twitterde op zondag 27-10-2013 om 20:54:17Falcao van AS Monaco jaren jaren terug aangeboden aan #Ajax volgens Jan Everse bij FC Rijmond @AjaxFanzoneNL #Ajax koos toen voor Cvitanich. reageer retweet
Dat zou echt een geile IF zijn en daar zou ik sowieso een team omheen bouwenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
Villa zelfs nog een 3e gemaakt![]()
En als hij echt spits stond
Geweldige speler![]()
![]()
![]()
![]()
Cavani 2
Hala Madrid !
Nee hoor. 2 goals en 1 assist.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
Villa zelfs nog een 3e gemaakt![]()
En als hij echt spits stondAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ajax heeft ook eens een bod gedaan op Modric toen hij nog bij Dinamo zat. Werd geaccepteerd, maar nooit een contract aangeboden omdat ze een ander kochten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef over_hedge het volgende:
twitter:basvuik_ twitterde op zondag 27-10-2013 om 20:54:17Falcao van AS Monaco jaren jaren terug aangeboden aan #Ajax volgens Jan Everse bij FC Rijmond @AjaxFanzoneNL #Ajax koos toen voor Cvitanich. reageer retweet
Klopt. Maar hij stond wel echt in de spits.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Huh dan hadden ze het fout bij Sport1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Messi was ook bijna naar Ajax gegaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Veel spelers met meerdere goals.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij stond wel echt in de spits.
Ik vrees wel dat Mandzukic nu geen IF krijgt met spitsen die het beter hebben gedaan en veel scorende wingers.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dit en bijna naar Espanyol en Di Maria ook naar AZ ofzo toch ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Messi was ook bijna naar Ajax gegaanIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Filipe, die nu al jarenlang de LB van Atletico is, werd ook niet goed genoeg bevonden toen hij bij Ajax in het 2e zat. Shit happens. Soms is iemand ook gewoon niet op de juiste plek op het juiste moment..Falcao had bij Porto alsnog kunnen floppen en dan was het moeilijk voor hem geworden als laatbloeier. Zlatan kon er ook niks van bij Ajax in zijn eerste seizoen..had toen ook zomaar einde verhaal bij Ajax kunnen zijn geweest met miljoenen verlies.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ajax heeft ook eens een bod gedaan op Modric toen hij nog bij Dinamo zat. Werd geaccepteerd, maar nooit een contract aangeboden omdat ze een ander kochten.
Of kijk op een lager niveau naar gasten als Vleminckx, Malki, Junker etc..kunnen er jarenlang op lager niveau niks van en dan ineens bij een betere club/competitie wel omdat de puzzelstukjes gewoon net in elkaar vallen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De eredivisie had dus de uitstraling van de Primera division kunnen hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit en bijna naar Espanyol en Di Maria ook naar AZ ofzo toch ?![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Filipe, die nu al jarenlang de LB van Atletico is, werd ook niet goed genoeg bevonden toen hij bij Ajax in het 2e zat. Shit happens. Soms is iemand ook gewoon niet op de juiste plek op het juiste moment..Falcao had bij Porto alsnog kunnen floppen en dan was het moeilijk voor hem geworden als laatbloeier. Zlatan kon er ook niks van bij Ajax in zijn eerste seizoen..had toen ook zomaar einde verhaal bij Ajax kunnen zijn geweest met miljoenen verlies.
Of kijk op een lager niveau naar gasten als Vleminckx, Malki, Junker etc..kunnen er jarenlang op lager niveau niks van en dan ineens bij een betere club/competitie wel omdat de puzzelstukjes gewoon net in elkaar vallen.
Kijk naar Michel Bastos.Las hieroverheen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Felipe Bastos zat bij Feyenoord (eigenlijk Excelsior).Michel Bastos dus.
Net als dat je een meisje afwijst en jaren later blijkt ze echt lekker geworden te zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Filipe, die nu al jarenlang de LB van Atletico is, werd ook niet goed genoeg bevonden toen hij bij Ajax in het 2e zat. Shit happens. Soms is iemand ook gewoon niet op de juiste plek op het juiste moment..Falcao had bij Porto alsnog kunnen floppen en dan was het moeilijk voor hem geworden als laatbloeier. Zlatan kon er ook niks van bij Ajax in zijn eerste seizoen..had toen ook zomaar einde verhaal bij Ajax kunnen zijn geweest met miljoenen verlies.
Of kijk op een lager niveau naar gasten als Vleminckx, Malki, Junker etc..kunnen er jarenlang op lager niveau niks van en dan ineens bij een betere club/competitie wel omdat de puzzelstukjes gewoon net in elkaar vallen.
Zoiets.
Toch?![]()
Garay gekickt bij Real en ging bijna naar United.
Matic gekickt bij Chelsea speelt nu heel goed.
Martinez had slechte gemiddeldes voordat hij bij Porto speelde.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als dat je een meisje afwijst en jaren later blijkt ze echt lekker geworden te zijn.
Zoiets.
Toch?
Grappig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als dat je een meisje afwijst en jaren later blijkt ze echt lekker geworden te zijn.
Zoiets.
Toch?Nu insinueer je dat er ooit een FOK!'er is geweest die in de positie is geweest om een meisje af te wijzen.
![]()
Het waait echt volop hard hier al. Hopen dat morgen alle bomen en zo nog op de plek staan. En niet op mijn auto gewaaid zijn.![]()
Haha natuurlijk wijzen wij geen meisjes afquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grappig.Nu insinueer je dat er ooit een FOK!'er is geweest die in de positie is geweest om een meisje af te wijzen.
![]()
Was ook niet serieus eigenlijk. Laat maar, sloeg nergens op mijn post.
![]()
Waarom zijn full frame camera`s zo duurZijn een soort if ibra onder de cameras
Goedeavond. Het was me een dagje wel vandaag. Vanavond echt super gegeten. Gewoon onbeperkt eten wat je wil. Heb vis gegeten zoals Zalm en garnalen en deserts in overvloed met taart en choco soesjes en mouse en nog veel meer. Vanavond even wat wezen drinken. Sinds een lange tijd weer alcohol op. En nog op de kermis gewoon. Coin dozer gespeeld voor 20euro. 1100 punten gehaald. 3 leuke dingen voor gekocht zoals oordopjes en glazen![]()
Luis Suárez is begonnen bij FC Groningen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:04 schreef Djeetje het volgende:
Garay gekickt bij Real en ging bijna naar United.
Matic gekickt bij Chelsea speelt nu heel goed.
Martinez had slechte gemiddeldes voordat hij bij Porto speelde.![]()
![]()
Ja, maar nee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Luis Suárez is begonnen bij FC Groningen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik weet niet waarom maar ik moest hier om lachenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond. Het was me een dagje wel vandaag. Vanavond echt super gegeten. Gewoon onbeperkt eten wat je wil. Heb vis gegeten zoals Zalm en garnalen en deserts in overvloed met taart en choco soesjes en mouse en nog veel meer. Vanavond even wat wezen drinken. Sinds een lange tijd weer alcohol op. En nog op de kermis gewoon. Coin dozer gespeeld voor 20euro. 1100 punten gehaald. 3 leuke dingen voor gekocht zoals oordopjes en glazen![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grads_F%C3%BChlerquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Luis Suárez is begonnen bij FC Groningen.![]()
Ik vind dit echt een geniale post. Zie echt zo'n enthousiast jongetje voor me die verteld wat hij allemaal heeft gedaan bij opa en omaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond. Het was me een dagje wel vandaag. Vanavond echt super gegeten. Gewoon onbeperkt eten wat je wil. Heb vis gegeten zoals Zalm en garnalen en deserts in overvloed met taart en choco soesjes en mouse en nog veel meer. Vanavond even wat wezen drinken. Sinds een lange tijd weer alcohol op. En nog op de kermis gewoon. Coin dozer gespeeld voor 20euro. 1100 punten gehaald. 3 leuke dingen voor gekocht zoals oordopjes en glazen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morgen gaat mijn training niet door vanwege het weer dat is voorspelt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Echt precies dit ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een geniale post. Zie echt zo'n enthousiast jongetje voor me die verteld wat hij allemaal heeft gedaan bij opa en oma![]()
met jou erin vast niet #goedkoopscorenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet morgen de weg op.
Hopen dat mijn auto niet weg waait.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik ga me auto even wegzetten onder de eikelboomquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet morgen de weg op.
Hopen dat mijn auto niet weg waait.![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boom! Cowcookiequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het ook gewoon erg chill hierquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een geniale post. Zie echt zo'n enthousiast jongetje voor me die verteld wat hij allemaal heeft gedaan bij opa en oma![]()
zit geen stof in, ik maak hem regelmatig schoonquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Misschien eens open maken en al het stof er uithalentsja hoe ruikt verbrand plasticquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de stank is. Als het naar verbrand plastic of iets anders wat verbrand is ruikt, dan sowieso niet![]()
![]()
Mooi. Toch fijn om even erop uit te gaan he pik. Hoelang ga je nog?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon erg chill hier![]()
![]()
Mooi manquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon erg chill hier
Veel plezier nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier kan ik dus echt niet tegen tegenstander geeft een voorzet en mijn verdediger doet gewoon niks ondanks dat ik wel wat doe hebben meerdere dat ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik blijf tot woensdag 12uur. Dus we hebben nog even te gaan. Morgenochtend om 7 uur begint al het ontbijt dus ik lig al in bed op het moment.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mooi. Toch fijn om even erop uit te gaan he pik. Hoelang ga je nog?![]()
Je hoeft er toch niet meteen bij te zijn als het open gaat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik blijf tot woensdag 12uur. Dus we hebben nog even te gaan. Morgenochtend om 7 uur begint al het ontbijt dus ik lig al in bed op het moment.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee dat hoeft niet. Denk dat ik om 8uur naar beneden ga voor het ontbijt. Ik ga nu slapen. Trusten allenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet meteen bij te zijn als het open gaat?![]()
Smakelijk en veel plezier nogquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Denk dat ik om 8uur naar beneden ga voor het ontbijt. Ik ga nu slapen. Trusten allen![]()
![]()
Ik heb geen Nilo LB idd, maar Fuentes. Heb die med/med wel echt nodig want nog een high/med durf ik echt niet aan in dit aanvallende teamquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat was ik sowiesoheb hem ook gemaakt vanmiddag. Hij speelde met Fuller en Jese in de spits
Wel mooi dat zoveel mensen hem hebben nagebouwd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
godver kut pc ik weet waar die lucht vandaan komt
de fan van mijn voeding zat vast dus die was lekker aan het overheaten![]()
![]()
Ga naar Preston Palace, lost al je problemen op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
de fan van mijn voeding zat vast dus die was lekker aan het overheaten![]()
Werd hier al een paar keer aangegeven toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
de fan van mijn voeding zat vast dus die was lekker aan het overheaten
een keerquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Werd hier al een paar keer aangegeven toch?is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt maar ik dacht dat ik het gefixt had
![]()
jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Werd hier al een paar keer aangegeven toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze Man City shirts zijn zo smerig he..na een beetje zweten is het net zo'n leren pakje wat je aanhebt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
VREETKICKquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
Heb je 2 mini pizza's in de oven gedaan en opgegeten, maar toch nog honger...![]()
Een kater moet je altijd voeren jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
Dat is het vervelende aan een kater, ik krijg savonds altijd honger.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Ik schuif dan altijd de hele dag door vreten naar binnenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
Dat is het vervelende aan een kater, ik krijg savonds altijd honger.![]()
![]()
Meteen al die boze futhead comments bij Fer ook gisteren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wel. Echt een baas net als vorig jaar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij heeft Nilo niet op LB.Ik ook niet.
![]()
Die skill challenge van advanced dribbling is best wel moeilijk. Die van vrije trappen is ook ongeveer 1000x zo moeilijk als vorig jaar, je haalt veel minder punten en ik kom nog niet in de buurt van 50.000.![]()
Fuentes is ook wel goed, veel betere stats dan je met die 70 rating zou vermoeden en die med/med workrates zijn in mijn team wel echt nodig vind ik zelf. Vooral omdat ik ook altijd op attacking ga als ik het een saaie wedstrijd vindquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wel. Echt een baas net als vorig jaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:20 schreef DutchSL het volgende:
IF Sneijder in een pack (op de console), mijn eerste IF dit jaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom niet het is FIFAquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Guarin in de spits, zou dat werken?![]()
Zoveel goede Colombiaanse spitsenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Guarin in de spits, zou dat werken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Guarin in de spits, zou dat werken?![]()
Ik ga denk ik die 433 met een CF proberen en dan zet ik Ronaldinho op CF
Stoer hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:30 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga denk ik die 433 met een CF proberen en dan zet ik Ronaldinho op CF![]()
IF Garay en Samuel achterin moet lukken toch![]()
![]()
Hala Madrid !
echt naaiend is dat hequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
zo ga ik het dus nooit halen he![]()
![]()
Eerste pot 5-3 gewonnen. Speelt niet zo kut als ik dacht. Dat schot van Forlan is nog steeds snoeihard
Young bloods everywhere....![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Almost. En dan hopen dat ik er genoeg van onthouden heb.
succes![]()
Wat is dit nou weer Rijstquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:40 schreef wonton het volgende:
Eerste pot 5-3 gewonnen. Speelt niet zo kut als ik dacht. Dat schot van Forlan is nog steeds snoeihard
[ afbeelding ]![]()
![]()
Moet even kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Grapje Broseffine.
Wanneer komt je nieuwe kommenterrie
School begint weer dus moet alles weer even plannenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Kijk deze:quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
zo ga ik het dus nooit halen hequote:De toets bestaat uit tachtig tweekeuzevragen. Omdat er per vraag
slechts twee mogelijke antwoorden zijn, is de gokscore hoog. Voor ieder fout antwoord wordt een
half punt van je cijfer afgetrokken.Je dient dus minimaal 71 vragen goed te beantwoorden om een
voldoende (5,5) te halen.Klinkt bekend, waar is het van?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
succes![]()
Alter Bridgequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk deze:
[..]
[..]
Klinkt bekend, waar is het van?![]()
![]()
Afgelopen week seizoen 4 afgekeken. Kwam langzaam op gang maar dat einde...quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:44 schreef zerokil het volgende:
Breaking Bad Seizoen 4 afgekeken.
Morgen aan het laatste seizoen beginnen.![]()
![]()
![]()
Volgens mij pas 1 aflevering van seizoen 5 gezien maar het belooft wat te worden![]()
![]()
Dat is zwaar ja. Bij vragen met 2 keuzes maken ze het zo dat je in beide wel een juist antwoord kan zien..quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk deze:
[..]
[..]
Klinkt bekend, waar is het van?
Gelukkig heb ik morgen 3/4 keuzes, dan kan je er altijd een wegstrepen
Maar het is al wel laat genoeg nu, morgen moet ik fit zijn voor het tentamen![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Afgelopen week seizoen 4 afgekeken. Kwam langzaam op gang maar dat einde...![]()
![]()
![]()
Volgens mij pas 1 aflevering van seizoen 5 gezien maar het belooft wat te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
succes ouwe baasquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is zwaar ja. Bij vragen met 2 keuzes maken ze het zo dat je in beide wel een juist antwoord kan zien..
Maar het is al wel laat genoeg nu, morgen moet ik fit zijn voor het tentamen![]()
Ja ik lees m ff uit en dan ga ik ook pitten. Hopen dat de treinen morgen weer rijden anders ben ik alsnog fucked.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is zwaar ja. Bij vragen met 2 keuzes maken ze het zo dat je in beide wel een juist antwoord kan zien..
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Afgelopen week seizoen 4 afgekeken. Kwam langzaam op gang maar dat einde...![]()
![]()
![]()
Volgens mij pas 1 aflevering van seizoen 5 gezien maar het belooft wat te worden![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:49 schreef zerokil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]Thanks,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seasonticket packs
Wintertijd FTWAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nope, zit bij de oudjes. Ben de hele week vrij, helaas ook een tentamen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
lekker hoor
heb je nu weer nachtdienst?![]()
succes mainnnquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nope, zit bij de oudjes. Ben de hele week vrij, helaas ook een tentamen...![]()
![]()
Alaba in mijn season pack
Hala Madrid !
Ligt het aan mij of dalen prijzen fucking hard laatste dagen ?
Hala Madrid !
24 hour happy "hour" en een goed TOTW..gaat hard ja..quote:Op maandag 28 oktober 2013 02:03 schreef BDIL het volgende:
Ligt het aan mij of dalen prijzen fucking hard laatste dagen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kocht echt spelers paar dagen geleden 3/4k (soms meer) duurder dan nu. Hopen dat ik ooit mijn contracten voor iets kan lozen. Teller staat op 600quote:Op maandag 28 oktober 2013 02:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
24 hour happy "hour" en een goed TOTW..gaat hard ja..
Hala Madrid !
Heeft iemand trouwens met Falcao gespeeld ?Hala Madrid !
Ramires net verkocht voor 26K en hem zelf voor 14K opgepiktquote:Op maandag 28 oktober 2013 02:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
24 hour happy "hour" en een goed TOTW..gaat hard ja...
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat wel lekker dat traden bij jouquote:Op maandag 28 oktober 2013 03:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ramires net verkocht voor 26K en hem zelf voor 14K opgepikt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Paulinho + Walkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:44 schreef Jorwol het volgende:
Heren, Fernandinho+Richards in 41212(2) of Sandro of Paulinho+Walker? Gaat om de rechter cm dan![]()
Enorme chaos op t stationcombinatie van 'storm', einde werkzaamheden en ouderwets slecht informeren door de NS.
![]()
De heilige drie-eenheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:11 schreef Zhano het volgende:
Enorme chaos op t stationcombinatie van 'storm', einde werkzaamheden en ouderwets slecht informeren door de NS.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is helemaal niet koud ofzo, en het is (hier) droog. Het waait alleen een beetjequote:Op maandag 28 oktober 2013 08:14 schreef Thorb het volgende:
Het is ook wel weer om in bed te blijven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet toch vrij zeker dat het koud is bij de bushalte en het stationquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is helemaal niet koud ofzo, en het is (hier) droog. Het waait alleen een beetje![]()
![]()
16 graden man, ik had ook zonder colbertje kunnen gaan werkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet toch vrij zeker dat het koud is bij de bushalte en het station
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Scheelt dat de wind uit het westen komt, heb ook niet naar temperatuur gekeken maar meestal als het hard waait is het niet aangenaamquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
16 graden man, ik had ook zonder colbertje kunnen gaan werken
Kevin ook wel lekker weer voor zijn tussentijdse toets![]()
![]()
Dit valt niet echt onder de definitie "ideale omstandigheden" neequote:Op maandag 28 oktober 2013 08:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Scheelt dat de wind uit het westen komt, heb ook niet naar temperatuur gekeken maar meestal als het hard waait is het niet aangenaam
Kevin ook wel lekker weer voor zijn tussentijdse toets
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach, dat windje... Alleen extra opletten voor voorbijwaaiende brugpiepers.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit valt niet echt onder de definitie "ideale omstandigheden" nee![]()
Had je kunnen weten dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:11 schreef Zhano het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik wil de lapo, want ik moet naar school.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: