SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Die andere Suarez, van Anderlecht, is de rest van het seizoen uitgeschakeld overigens
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
haha inteeltquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:26 schreef JoeydeKoala het volgende:
ja nu juich je voor suarez eh mongol ga huilen om psv lampie![]()
![]()
quote:Deze niet te vergetenquote:R.I.P.
Die perfect day hoorde ik laatst in een film of iets van een teaser vna iets. Geen idee meer waarvan het was...Feyenoord Rotterdam![]()
avond heren
ChelseaFiorentina
toch het wed weekend nog een beetje goed gemaakt
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
weet jij waar ik samenvatting kan zien van chelsea?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef FCsuarez het volgende:
avond heren
ChelseaFiorentina
![]()
MOTD bij de BBCquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
weet jij waar ik samenvatting kan zien van chelsea?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha ik had ook op die twee een bet. Fio winst en Chelsea City over 2,5quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef FCsuarez het volgende:
avond heren
ChelseaFiorentina
IF Aloisio
niemand geeft een neuk![]()
alsof iemand zon kk mongol wil na doen. domme gemeente werkerquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je lijkt wel een slechte kloon van mij![]()
ik beide gewoon op winstquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ik had ook op die twee een bet. Fio winst en Chelsea City over 2,5maakte PSV nog een beetje goed. leek mij een redelijk zekerheidje
![]()
zlatan moet alleen nog even scoren om mijn to score combo binnen te hengelen
#FreeTrapz![]()
jullie pa ja die heel de dag op zn hark leuntquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:30 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
alsof iemand zon kk mongol wil na doen. domme gemeente werker![]()
PSV is echt te onbetrouwbaar. Of ja tegen ze betten heeft meer zinquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik beide gewoon op winstmaakte PSV nog een beetje goed. leek mij een redelijk zekerheidje
![]()
zlatan moet alleen nog even scoren om mijn to score combo binnen te hengelen![]()
Chelsea winst was wel gedurfd.![]()
![]()
Heb dit er maar van gemaakt
Choupo is echt een god7 goals al de eerste twee potjes
![]()
Vieira is ook erg goed voor 600c![]()
![]()
het is gewoon dramaquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV is echt te onbetrouwbaar. Of ja tegen ze betten heeft meer zin![]()
- Doe eens normaal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jullie pa ja die heel de dag op zn hark leunt
[ Bericht 4% gewijzigd door boem-dikkie op 27-10-2013 20:38:49 ]![]()
Boycot de hele eredivisie maar denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV is echt te onbetrouwbaar. Of ja tegen ze betten heeft meer zin![]()
ja was best een gokje maar hoopte op het thuis voordeel. had daarom ook aguero to score in de combo gezet. beetje op 2 paarden zeg maar
#FreeTrapz![]()
zijn moeder is Gervinhoquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die moeder en de zus(?) van Jetro![]()
![]()
Alaba is zo slecht, om te jankenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:51 schreef wonton het volgende:
ben lekker mn coins aan het weggooien
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |