Ach, het is voor mij wel een beetje dezelfde redenatie: zelfs onder de dope vind ik het nog knap.quote:
Erg sympathieke sportster inderdaad, echt een voorbeeld, elke Spelen weer in bloedvorm aan de start!quote:
Hihi bloedvormquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Erg sympathieke sportster inderdaad, echt een voorbeeld, elke Spelen weer in bloedvorm aan de start!
Zoals Wüst dat ook kan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Erg sympathieke sportster inderdaad, echt een voorbeeld, elke Spelen weer in bloedvorm aan de start!
Welkom op FOK!. Dacht dat je dat nu al wel wist.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet zo van dat gehaat dus ja.
Die tijden werden gereden in de hoogtijdagen van de bloeddope in het wielrennen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Geen enkele top-10 tijd gereden in de huidige Olympiade
Altijd die valse hoop.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welkom op FOK!. Dacht dat je dat nu al wel wist.
Simon Kuipers op 10 ja, wow, die had toen ook nog bijna een medaillequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Geen enkele top-10 tijd gereden in de huidige Olympiade
Ja, zoals die ontzettend succesvolle Spelen in Vancouver waar ze iedereen kapot reed in PR's!quote:
Denk dat 1.43 maximaal is, als het al gehaald wordtquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:06 schreef Montov het volgende:
Huldiging 3km dames nu. Sablikova toch wel erg blij op het podium.
Zometeen 1500m. 188 keer onder de 1:45 gereden. Davis heeft dat al 25 keer gedaan. Hij heeft ook de snelste seizoenstijd met 1:44.12
Winnende tijd 1:42 hoog?
Maar ze hebben wel altijd jou als hun grootste supporter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lijkt me ontzettend lastig om je in de marge te blijven motiveren.
Idd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het tof dat Ket er toch weer bij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |