Het was echt niet om aan te zienquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef MiLalaa het volgende:
ooh dat vind ik leuke trivia vraagjes. Ja pff Beorn, das ff geleden, maar die reed af en toe frappant hard. Die x-benen a la Timmertje bleken wel effectief
misschien krijgt ze een premie per PRquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Graf rijdt weer 1/10 van dr PR af. Voor m'n gevoel heeft die al tientallen PR's op de 3k gereden.
het is nog lastig kiezen wat nu de mooiste winnaar ooit was? Dan, Gerard, Eric, Guljajev of toch Davisquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker, zijn er zo 10 die 'm kunnen winnen
simpel. Ids.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef komrad het volgende:
[..]
het is nog lastig kiezen wat nu de mooiste winnaar ooit was? Dan, Gerard, Eric, Guljajev of toch Davis
ik ga alles overwegend voor Dan Jensen vanwege het verhaalquote:
quote:
ik voor ids vanwege de 1500quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ga alles overwegend voor Dan Jensen vanwege het verhaal
ahum, dat was volgens mij op een zondagquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]![]()
ik had toen gespijbeld van school geloof ik. of in ieder geval 's ochtends eerste uurtjes gym geskipt
Bedoel je niet zondag? Anders kan ik hem niet zienquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
41 jaar, dat is niks.Martin Hänggi
, dat is pas een held. (en hij doet morgen weer mee!)
dan was het de 1500m. Of tijdens Timmer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:46 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
ahum, dat was volgens mij op een zondag
Ik denk dat ie sowieso in de B-groep zit, dus dat zien wordt lastig, maar je hebt gelijk, ik denk dat ie de 5k rijdt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedoel je niet zondag? Anders kan ik hem niet zien
ze bedoelt vast zondagschoolquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:46 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
ahum, dat was volgens mij op een zondag
Ach, het is voor mij wel een beetje dezelfde redenatie: zelfs onder de dope vind ik het nog knap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |