Erg sympathieke sportster inderdaad, echt een voorbeeld, elke Spelen weer in bloedvorm aan de start!quote:
Hihi bloedvormquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Erg sympathieke sportster inderdaad, echt een voorbeeld, elke Spelen weer in bloedvorm aan de start!
Zoals Wüst dat ook kan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Erg sympathieke sportster inderdaad, echt een voorbeeld, elke Spelen weer in bloedvorm aan de start!
Welkom op FOK!. Dacht dat je dat nu al wel wist.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet zo van dat gehaat dus ja.
Die tijden werden gereden in de hoogtijdagen van de bloeddope in het wielrennen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Geen enkele top-10 tijd gereden in de huidige Olympiade
Altijd die valse hoop.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welkom op FOK!. Dacht dat je dat nu al wel wist.
Simon Kuipers op 10 ja, wow, die had toen ook nog bijna een medaillequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zoals die ontzettend succesvolle Spelen in Vancouver waar ze iedereen kapot reed in PR's!quote:
Denk dat 1.43 maximaal is, als het al gehaald wordtquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:06 schreef Montov het volgende:
Huldiging 3km dames nu. Sablikova toch wel erg blij op het podium.
Zometeen 1500m. 188 keer onder de 1:45 gereden. Davis heeft dat al 25 keer gedaan. Hij heeft ook de snelste seizoenstijd met 1:44.12
Winnende tijd 1:42 hoog?
Maar ze hebben wel altijd jou als hun grootste supporter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lijkt me ontzettend lastig om je in de marge te blijven motiveren.
Idd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het tof dat Ket er toch weer bij is.
ontwikkeling staat al jaren stil op de 1500 meter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
zeer knap, maar ik denk niet dat hij de OS gaat halen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het tof dat Ket er toch weer bij is. Lijkt me ontzettend lastig om je in de marge te blijven motiveren.
Sablikova acteert altijd alsof ze blij is, als ze verloren heeft. Ik vind het iig altijd nogal een ongeloofwaardige Sylvie Meis actquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:06 schreef Montov het volgende:
Huldiging 3km dames nu. Sablikova toch wel erg blij op het podium.
Dat is correct.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel altijd jou als hun grootste supporter.
PR'tje moet wel lukken denk ik.quote:
En zag dan weer niet dat Tuitert de snelste tijd ging rijdenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:23 schreef MiLalaa het volgende:
best aardig van Tuitert
commentator zag idd allerleid dramatische dingen gebeuren die ik niet zag
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:28 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
gesponsord door
[ afbeelding ]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |