SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, PEC krijgt wel ruimte en kansen..quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:53 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zit me hier echt te verbijten, spannend.
Ik zou het nog 100x zeggen met z'n allen.quote:
En Feyenoord ook achter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, PEC krijgt wel ruimte en kansen..
Het begint wel storend te worden ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou het nog 100x zeggen met z'n allen.
KNOTSGEKKE COMPETITIE!
IEDEREEN KAN VAN ELKAAR WINNEN!
Echt een knotsgestoorde kompetitie dit.quote:
Die gaan pas weer zingen als het toch kansloos is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:55 schreef Scorpie het volgende:
Kolkende Kuiphoor dat legioen eens
beste aanhang evah
Calaviers heeft een minderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:55 schreef Cavaliers het volgende:
Er gaat een Feyenoorder naar de grond in het zestienmetergebied.
Feyenoord schreeuwt om een penalty.
Gras is groen.
De bal is rond.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:55 schreef Cavaliers het volgende:
Er gaat een Feyenoorder naar de grond in het zestienmetergebied.
Feyenoord schreeuwt om een penalty.
Gras is groen.
Mad? Een minderwaardigheidscomplex heb ik overigens niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:56 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Calaviers heeft een minderwaardigheidscomplex
Calaviers herhaalt zich zelf.
Calaviers is een grapjas.
Dat dus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:55 schreef Scorpie het volgende:
Kolkende Kuiphoor dat legioen eens
beste aanhang evah
AZ heeft vorig jaar beide wedstrijden tegen PEC gewonnen..quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch wel een fucking ziek gek weekend.
NEC wint uit het niets van Heerenveen
ADO wint op zijn beurt van de koploper als nummer 17
RKC speelt gelijk in Amsterdam
Roda JC wint van PSV.
Feyenoord staat achter tegen Heracles
PEC staat achter tegen AZ.
Fox Sports maakte een foutje in een Tweet.twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 27-10-2013 om 14:18:36Iedereen houdt zijn adem in. Tyton redt prachtig op een vrije trap maar raakt de pal in zijn duik #RjcPSV Hij blijft liggen reageer retweet
Dat is inderdaad lachwekkend.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Achter staan tegen Héràcles Heracles
Hjb psv deed dat ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Achter staan tegen Héràcles Heracles
Paard blauw stoeptegel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:58 schreef Gramulanion het volgende:
Fox Sports maakte een foutje in een Tweet.twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 27-10-2013 om 14:18:36Iedereen houdt zijn adem in. Tyton redt prachtig op een vrije trap maar raakt de pal in zijn duik #RjcPSV Hij blijft liggen reageer retweet
Het gras is groen.
Ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie heeft er al een punt in de Eredivisietoto?
AZ, als ze winnen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |