Ik lees het. Dat is best welquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:31 schreef OEM het volgende:
Wat trivia over deze foto:
deze lineup was tijdens het weekend van de rollout van de 787, op July 8th, 2007 (7-8-7)
De kisten in deze lineup landden op de zaterdagavond in Seattle:
de 707 om 7:07 PM
de 717 om 7:17 PM
de 727 om 7:27 PM
de 737 om 7:37 PM
de 747 om 7:47 PM
de 757 om 7:57 PM
de 767 om 8:07 PM
de 777 om 8:17 PM
KLM bezuinigd zeker (helaas) op onderhoud. De D-checks werden vroeger altijd bij ons in Hangar 14 uitgevoerd. Tegenwoordig worden deze uitgevoerd in Maleisië. Ze werden ook een tijdje gedaan in China, maar nadat ze een keer een hele rits isolatiedekens waren vergeten terug te plaatsen, en in een vleugel gewoon een rits van ongeveer 14 schroeven ontbrak (en nog wel meer incidenten), zijn ze daar maar vanaf gestapt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:25 schreef valentijn101 het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb dit topic net ontdekt en lees dat er ook luchtvaartmedewerkers zijn. Ik heb al een tijdje een vraag.
Er komen steeds meer prijsvechters en ticketprijzen worden zo goedkoop mogelijk gehouden. Daarnaast worden toestellen steeds luxer (entertainment schermen in elke stoel e.d.) Nu vraag ik me af of maatschappijen tegenwoordig meer op onderhoud zijn gaan bezuinigen. Zo ja, gebeurt dit meer bij de budgetmaatschappijen tov de grote maatschappijen? Of is hier geen verschil in?
Nu heb ik ook gehoord dat er enkele malen drugs gevonden zijn in China in een paar KLM vliegtuigen die ze voor onderhoud hadden en daarom niet meer welkom zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
KLM bezuinigd zeker (helaas) op onderhoud. De D-checks werden vroeger altijd bij ons in Hangar 14 uitgevoerd. Tegenwoordig worden deze uitgevoerd in Maleisië. Ze werden ook een tijdje gedaan in China, maar nadat ze een keer een hele rits isolatiedekens waren vergeten terug te plaatsen, en in een vleugel gewoon een rits van ongeveer 14 schroeven ontbrak (en nog wel meer incidenten), zijn ze daar maar vanaf gestapt.
Oke, dat is duidelijk. Maar als alle airlines aan dit soort eissen moeten voldoen waarom zijn er dan maatschappijen die niet in nederland mogen landen of vliegen. (heb gehoord dat er vage maatschappijen in afrika e.d. Zijn die dat niet mogen. Of ben ik weer in een broodje aap gestonken?)quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
'.
Punt is wel dat er voor de airlines weinig mogelijkheden zijn om te bezuinigen. Elke airline moet zijn vloot in onderhoud hebben bij een Part-145 onderhoudsorganisatie. Dit is een certificering die een bedrijf alleen onder strikte voorwaarden krijgt.
Ja dit geloof ik wel. Ik ben er ook wel enigzins van overtuigd dat de MD11's die jaren op de Antillen hebben gevlogen nog wel wat pakketjes verstopt hebben liggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef Mehari het volgende:
[..]
Nu heb ik ook gehoord dat er enkele malen drugs gevonden zijn in China in een paar KLM vliegtuigen die ze voor onderhoud hadden en daarom niet meer welkom zijn.
KLM kon niet garanderen dat dat niet meer zou gebeuren.
Maar ja, geruchten hè.
Klopt,quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Oke, dat is duidelijk. Maar als alle airlines aan dit soort eissen moeten voldoen waarom zijn er dan maatschappijen die niet in nederland mogen landen of vliegen. (heb gehoord dat er vage maatschappijen in afrika e.d. Zijn die dat niet mogen. Of ben ik weer in een broodje aap gestonken?)
Dat vind ik qua budgetoplossing niet erg. Ook het verkoppraatje overleef ik wel. Dat verklaart de lagere ticketprijzen. Oke. Wil ik dat niet betaal ik meer voor een luxere maatschappij. (beetje zoald de wachtrijen bij de aldi )quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
En denk ook aan steeds bijbetalen voor zaken. Van reserveren van stoelen (ook afhankelijk van gangpad, raam enz.), bagage, eten & drinken aan boord. Eigenlijk alles kun je uiteindelijk wel geld voor vragen.
Jammer is dat dit ook doorsijpelt naar de grotere/"luxere" maatschappijen.
Maar aangezien verreweg de meeste reizigers toch een goedkoop ticket willen moeten de luxere maatschappijen ook steeds meer luxe opofferen of ze houden alleen nog wat zakenreizigers over, da's het probleem.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:37 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Dat vind ik qua budgetoplossing niet erg. Ook het verkoppraatje overleef ik wel. Dat verklaart de lagere ticketprijzen. Oke. Wil ik dat niet betaal ik meer voor een luxere maatschappij. (beetje zoald de wachtrijen bij de aldi )
Dit bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:41 schreef LintuxCx het volgende:
Maar aangezien verreweg de meeste reizigers toch een goedkoop ticket willen moeten de luxere maatschappijen ook steeds meer luxe opofferen of ze houden alleen nog wat zakenreizigers over, da's het probleem.
Mocht RyanAir ooit intercontinentaal gaan vliegen, dan word ik echt bang.
Die heb ik hier allebei staan (crappy foto)quote:Op woensdag 6 november 2013 00:09 schreef Iemand91 het volgende:
Humor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je moet even om de typische Discovery Channel/National Geographic 'tijdsdruk' commentaar heenkijkenquote:An emergency in air traffic control requires a runway closure, creating the huge task of re-numbering 800 departure gates – while the airport remains fully operational.
This way up heeft te maken met "product placing" het is heel belangrijk dat je een product goed op de markt brengt. Vandaar this site up.... Vond het wel grappigquote:Op woensdag 6 november 2013 09:53 schreef Thetallguy het volgende:
Die Kulula Flying 101 is tof man. The This Way Up is grappig maar verder niet heel boeiend. Al met al toch een stuk beter dan de gemiddelde Air France, Iberia (Express), en andere eurowhite kisten die er rondvliegen.
Vind het altijd heerlijk om als ik ga vliegen wat eerder naar schiphol te komen om aan de gate ff een tijdje op het platform te kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Iemand91 het volgende:
Persoonlijk vindt ik dit altijd wel erg mooie foto's:
[ afbeelding ]
Gezien.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef Iemand91 het volgende:
En voor de liefhebber; straks om 21:00 uur op National Geographic aflevering 5 v. 8 van Ultimate Airport Dubai.
[..]
Je moet even om de typische Discovery Channel/National Geographic 'tijdsdruk' commentaar heenkijken
Als er wat gebeurd moet je wel tussen de 80 en de 580 passagiers in veiligheid stellen. Dat vergeten mensen al snel.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:02 schreef valentijn101 het volgende:
Gezien.
Komt toch meer kijken bij een opleiding naar stewardes als ik dacht. Is niet alleen veiligheidspraatje houden en koffie brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |