Dat is hij wel aan het doen. Alle beslissingen die hij heeft genomen passeren de revue en daar wordt nergens kritisch bij stilgestaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:27 schreef rubbereend het volgende:
bovendien is jouw visie op je eigen functioneren en waarom je dat zo doet natuurlijk niet persé je straatje schoonvegen.
Brands bleek zaterdag al zijn stukje redelijk goed verdedigd te hebben aldus Slegers, dus niet zo gek dat hij die lijn nu doortrekt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is hij wel aan het doen. Alle beslissingen die hij heeft genomen passeren de revue en daar wordt nergens kritisch bij stilgestaan.
Er wordt niets verdedigt. Er is blijkbaar snoeiharde kritiek. Dat rapport willen ze niet naar buiten brengen, maar nu het buiten ligt gaan ze er nauwelijks op in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brands bleek zaterdag al zijn stukje redelijk goed verdedigd te hebben aldus Slegers, dus niet zo gek dat hij die lijn nu doortrekt.
nou ik hoor Sanders anders genoeg zeggen, ook inhoudelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij praat veel, maar zegt niks. Kan ik niet zo goed tegen.
Mwoahhh, heel erg veel herhalen van herhalingenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik hoor Sanders anders genoeg zeggen, ook inhoudelijk
ja de dingen in het rapport en dat hij die onderschrijft. Ja ik weet niet wat hij daar meer mee kan doen nuquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoahhh, heel erg veel herhalen van herhalingen
logisch ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn positie is dus niet ter beschikking gesteld.
Als hij 1 of 2 punten benoemt waar ze aan gaan werken, heel graag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja de dingen in het rapport en dat hij die onderschrijft. Ja ik weet niet wat hij daar meer mee kan doen nuwil je nu al 15 plannen horen hoe alles doorgevoerd moet worden?
hij somde een hele rij opquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als hij 1 of 2 punten benoemt waar ze aan gaan werken, heel graag.
Bij alles hebben ze aangegeven dat ze er al mee bezig waren.quote:
nou, die laatste rij van Sanders, qua organisatie noemde hij nogal wat waarmee ze aan de slag gaan. En tis natuurlijk in een organisatie ten alle tijde zo dat een hoop dingen al lopen in meer of mindere mate.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij alles hebben ze aangegeven dat ze er al mee bezig waren.
Het siert ze dat ze overal mee bezig zijn, maar het is en blijft raar dat het complete rapport niet naar buiten mocht komen. Ik denk dat Thijs vanavond meer info heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou, die laatste rij van Sanders, qua organisatie noemde hij nogal wat waarmee ze aan de slag gaan. En tis natuurlijk in een organisatie ten alle tijde zo dat een hoop dingen al lopen in meer of mindere mate.
En kom laten we nou realistisch zijn, de club is een aantal jaren in reorganisatie geweest, dan blijf je op een aantal terreinen altijd achterlopen. Dat is niet goed maar zo werkt dat nou eenmaal. En dat er nog een hoop te winnen valt lijkt me evident. Maar een dergelijk rapport kan je bij heel veel bedrijven/organisaties maken in deze tijden. We moeten nu niet doen alsof we het op dat gebied nou zo enorm achterlopen bij vergelijkbare
daar ben ik het mee eens. Speel open kaart, dan kan je je er ook makkelijker tegen verdedigen. Een goed verslag van afgelopen zaterdag zou in deze ook niet misstaan. Dat zou een hoop helderheid verschaffen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het siert ze dat ze overal mee bezig zijn, maar het is en blijft raar dat het complete rapport niet naar buiten mocht komen. Ik denk dat Thijs vanavond meer info heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |