Zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Ze leggen hun functie neer denk ik.
Ik verwacht niet dat Brands zijn riante salaris zomaar gaat opgeven. Die vindt dat hij zelf prima daar zit en prima werk levert.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Ze leggen hun functie neer denk ik.
Ik maakte een gebbetje. Die gaan recht lullen wat nu krom is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Brands zijn riante salaris zomaar gaat opgeven. Die vindt dat hij zelf prima daar zit en prima werk levert.
Gebruik dan een PI.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje. Die gaan recht lullen wat nu krom is.
gedaan.quote:
Tiny kan bij mij weinig fout doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, Tiny gaat nu met modder gooien.
die er niet eens bij wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik snap dat Tiny pissed is dat dit ook weer is uitgelekt. Ik vermoed toch dat het Bommeltje weer is.
Die heeft maar een vergadering meegemaakt, dus zal het rapport niet in bezit hebben. Eerder Waterreus. Die wil nog altijd een baantje bij PSV.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik snap dat Tiny pissed is dat dit ook weer is uitgelekt. Ik vermoed toch dat het Bommeltje weer is.
Ik denk dat die wel een mailtje heeft gekregen met het rapport. Hij is dik met Thijs en heeft al eerder aangetoond het lek te zijn waar Derksen zijn info haalt.quote:
Van Breukelen woont bij Thijs in Heeze/Leende. Dat zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Lange termijn technische zaken is trouwens iets waar Van Breukelen op toe moet zien lijkt me vanuit de RvC.......
ik denk niet dat hij een berg kritiek op de leiding, waar hij deel van uitmaakt, dat zou lekken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Breukelen woont bij Thijs in Heeze/Leende. Dat zou ook nog kunnen.
Daarnaast is hij niet zo dik met Derksen en weet hij dat het bij VI terechtkomt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij een berg kritiek op de leiding, waar hij deel van uitmaakt, dat zou lekken.
dat is nog subtiel uitgedruktquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarnaast is hij niet zo dik met Derksen en weet hij dat het bij VI terechtkomt.
nouja een aantal aanbevelingen op technisch gebied zijn natuurlijk al doorgevoerdquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Goed dat Brands zichzelf zit te verdedigen.
Gewoon eigen straatje zuiver vegen.
Hoe noem je het dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja een aantal aanbevelingen op technisch gebied zijn natuurlijk al doorgevoerd
wat? technisch beleid aanpassen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |