abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132651855
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leidingtechnisch is het al jaren dramatisch. Toch zit er dit jaar in ieder geval nog een gedachte achter tov de laatste jaren. Dat is iets... dat je vervolgens 25 blessures hebt a la Ajax is niet veel aan te doen..

Nu moet gezegd worden dat Schaars niet de vorm heeft van begin competitie en Bakkali een grap is, en Maher nog geen goede wedstrijd in het shirt van PSV heeft gespeeld. Matavz is buiten een goal hier en daar ook drama.
Schaars is gewoon een nuttige speler, zou ik zeker niet opofferen. Man verzet bergen werk en stuurt de jonkies om hem heen goed aan. Bakalli is zeker gehypet, maar ik verwacht nog wel een opleving van hem. Hij heeft de potentie, dat zien we allemaal. Maher speelt bij PSV een heel andere rol dan hij deed bij AZ. Bij AZ werd het team ongeveer om hem en Altidore heengebouwd, bij PSV is hij een schakel van de ketting, blijkbaar niet zijn ding. Matavz speelt dit seizoen actiever voetbal dan de afgelopen jaren, maar ik ben van mening dat zijn potentie -net als bij Maher- niet wordt gehaald door niet goed gebruik van Matavz.

Verder is de huidige vorm van PSV bijna om te huilen, 1 punt uit de laatste 4 wedstrijden. Gisteren heb ik me de ogen uit de kop zitten schamen om passjes die niet aankwamen, hakjes werden gegeven terwijl een gewoon passje veel efficiënter was geweest en de communicatie tussen spelers niet leek te bestaan.

PSV verkeert in een vormcrisis en ik ben bang dat dat nog wel even aan gaat houden.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_132652196
Het Nederlands voetbal zit in een vormcrisis.

Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen dat PSV er nog bovenop komt dan ajax. Het zal gewoon even mee moeten zitten, dan komt er vertrouwen in de ploeg en kan het best weer gaan draaien. Maar het zit niet mee. Het zit gewoon tegen. Afgelopen weekend had je gewoon een pingel moeten hebben ipv geel tegen en dan had je de wedstrijd in de tas gehad. Dat je tegen Groningen er niet meerdere ballen in schopt is ook een wonder.

Bij een jonge ploeg kan dat een hoop onrust geven.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_132652346
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef DS4 het volgende:
Het Nederlands voetbal zit in een vormcrisis.

Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen dat PSV er nog bovenop komt dan ajax. Het zal gewoon even mee moeten zitten, dan komt er vertrouwen in de ploeg en kan het best weer gaan draaien. Maar het zit niet mee. Het zit gewoon tegen. Afgelopen weekend had je gewoon een pingel moeten hebben ipv geel tegen en dan had je de wedstrijd in de tas gehad. Dat je tegen Groningen er niet meerdere ballen in schopt is ook een wonder.

Bij een jonge ploeg kan dat een hoop onrust geven.
Als Feyenoord niet kan winnen van Heracles, Ajax (en PSV) niet van RKC kunnen winnen en PSV verliest van zowel Groningen als Roda, is er zeker iets mis met het Nederlands voetbal.

Dit is -nu al- het vreemdste seizoen in jaren.
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 13:50:04 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_132653901
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Blijft een vreemde maatregel maar nu is er nog een kleine kans dat ze wat voor hem vangen in de winterstop, zou het nog vreemder vinden als hij na de winterstop nog opgesteld wordt.
er moet sowieso maar eens snel een lijn getrokken worden. Binnen twee weken tekenen of lekker ballen in de Jupiler League
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_132655835
Land of the free. Home of the brave.
pi_132656020
quote:
Brands glibbert weer overal doorheen. Die kan natuurlijk bij het merendeel niet meer stuk door de goede bedragen die hij heeft bedongen voor de verkopen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_132656101
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Brands glibbert weer overal doorheen. Die kan natuurlijk bij het merendeel niet meer stuk door de goede bedragen die hij heeft bedongen voor de verkopen.
Inderdaad :') Zelfs Stevie Wonder had die spelers kunnen verkopen.
pi_132656307
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Zou je niet eerst eens het rapport afwachten....
pi_132656344
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:55 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Zou je niet eerst eens het rapport afwachten....
Luister eens naar dat bericht van Thijsje op VI. Dan hoor je dat van de 3 kopstukken alleen Brands redelijk buiten schot bleef op een "tribunaal avond".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 15:04:34 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_132656598
quote:
Nu de boel financieel weer op de rails staat is het tijd om de clubleiding dus te herstructureren. Sanders zou sowieso volgend jaar al vertrekken. En in de RvC mag de bezem er wel door.

Maar sommige dingen vind ik ook wel overdreven. Tja Sanders is misschien geen man die lekker met de vrijwilligers een biertje gaat drinken maar wel de man die de club overeind heeft gekregen. Maar zorg dat er dan mensen omheen staan die wel voor die warmte kunnen zorgen. Vul de leiding/mensen rond de leiding aan met de talenten die ze daar ontberen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_132657578
Ultieme shitstorm momenteel, geen kwaliteit op het veld, geen resultaten en intern een puinhoop.

Prima scenario voor nog een paar titelloze jaren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_132658400
Persco straks live te zien.

quote:
Persconferentie om 17.00 uur live te volgen op website Omroep Brabant

PSV houdt maandagmiddag om vijf uur een persconferentie over de uitkomsten van het onderzoek dat is gedaan naar de clubcultuur. De verwachting is dat de directie gaat reageren op de aanbevelingen die in het rapport staan. De persconferentie is vanaf een paar minuten voor vijf live te volgen via de website van Omroep Brabant.

De directie en raad van commissarissen van PSV krijgen namelijk forse kritiek in het onderzoek. Forum PSV vindt dat het huidige beleid zorgt voor spanningen en een gevoel van onbehagen. Directie en raad van commissarissen zouden ook op een andere manier leiding moeten geven.

Het forum bestaat uit twaalf leden die allemaal supporter zijn van PSV.
pi_132658435
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:00 schreef Scarface88 het volgende:
Persco straks live te zien.

[..]

Ik ben benieuwd of ze het gaan downplayen of dat ze zich kunnen erkennen in de kritiek en daar conclusies uit gaan trekken.
pi_132658515
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ze het gaan downplayen of dat ze zich kunnen erkennen in de kritiek en daar conclusies uit gaan trekken.
Hoop dat voor bepaalde mensen hun positie onhoudbaar is geworden nu en er een bezem doorheen gaat. Wishful thinking.
pi_132658612
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Downplayen en pappen en nat houden verwacht ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_132658635
thijsslegers ‏@thijsslegers 4m
Overigens is dat ook een vd aanbevelingen, transparant zijn, geen omfloerste vaagheden publiceren
thijsslegers ‏@thijsslegers 5m
Eerste gevolg van uitlekken rapport Forum PSV is logisch: club gaat dadelijk de volledige rapportage openbaren. #transparantie

Zou een prima eerste stap zijn.

Toch weer pijnlijk dat Twitter Rik nagenoeg geen nieuws hierover Twittert.

[ Bericht 10% gewijzigd door stoeltafel op 28-10-2013 16:14:38 ]
pi_132659306
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef stoeltafel het volgende:
Volgens mij had iemand het rapport naar Thijs gelekt met opzet. Rik staat dus weer buitenspel.
pi_132660271
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef stoeltafel het volgende:
thijsslegers ‏@thijsslegers 4m
Overigens is dat ook een vd aanbevelingen, transparant zijn, geen omfloerste vaagheden publiceren
thijsslegers ‏@thijsslegers 5m
Eerste gevolg van uitlekken rapport Forum PSV is logisch: club gaat dadelijk de volledige rapportage openbaren. #transparantie

Zou een prima eerste stap zijn.

Eerst zien dan geloven :P

Rik heeft gewoon dat rapport niet dus kan hij er weinig over zeggen :D .

VI heeft zijn contacten wat beter in elkaar zitten dan het Eindhovens dagblad, wat ook vrij logisch is.
pi_132660599
pi_132660855
quote:
geluid is wel slecht
pi_132660874
Versta er geen reet van idd.
pi_132660904
Amateurs bij Omroep Brabant.
pi_132660926
opgelost
pi_132660931
Geluidsprobleem opgelost, nu wel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: