Nee echt hoor! Maar ik houd al die nieuwe phones dan ook niet echt in de gaten allemaal.quote:
Ik zou 'm niet bij fastcardtech halen. Die staan niet bekend om hun service.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:36 schreef unox1983 het volgende:
Eindelijk het geld terug gekregen van ever buying....
Ik zie de G3T nu bij fastcardtech voor 159usd staan.
Is fastcard tech een beetje te vertrouwen?
En welke verzend methode is het beste om te gebruiken.
Wil de douane kans minimaliseren maar eigenlijk ook de 'garantie' hebben dat hij aankomt...
Wie o wie kan me info geven?
Bedankt...
Mooie design zegquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:09 schreef RDMKR het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)charging-p82382.html
jiayu s1 staat er al weer; prijs soortgelijk aan de mi2s. best een interessante optie als ie er straks echt is. slechts +/- $60 duurder dan mediateks met soortegelijke geheugen specs.
wat ik interessant vind is dat deze net als de Lenovo K900 heel "slecht" scoort op quadrant; nog niet eens 5000, terwijl de HTC One met dezelfde processor aan de +/- 12000 zit. vuil spel?
ik ga quadrant nog harder negeren dan voorheen :]
Je wilt een mobieltje halen waar de lijn zo'n beetje linear stijgt en zo goed als evenredig loopt aan het raakvlak. Waar het raakvlak de grafiek daadwerkelijk raakt is het bang-for-buck-optimum, aangegeven met een kruisje; het beste blijf je daar in de buurt van. Liever niet te veel naar onder bewegen. Naar boven wil best want meer fun, maar alleen als money no issue is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..] Maar geef je te weinig uit, dan krijg je per uitgegeven euro minder lol dan wanneer je net wat meer uit zou hebben gegeven. Op een gegeven moment draait de kromme weer en beleef je wel meer lol aan een duurder mobieltje, maar niet per se per euro. Zie onderstaand door mij in MS Paint gemaakt grafiekje.
Zelf 2 maanden geleden een lenovo a789 in huis gehaald voor mijn vrouw, ook als alternatief voor een gestolen galaxy mini. Het lijkt mij een heel goed toestel voor zijn prijs echter laat de microfoon het afweten, geluid is echt brak. Eerste week geen problemen, daarna echter wel al leek het tegelijk te gebeuren met installeren van de andrea rom. Ondertussen A390 als vervanger besteld, welke deze week zou moeten toekomen waarna de a789 rma gaat. Nergens anders klachten gevonden over de a789, dus vrees dat het gewoon bad luck is. Wat mij vooral opviel aan de a789 was zijn bouwkwaliteit, deze was echt af. A390 heeft mij trouwens slechts ¤ 54 gekost terwijl specs redelijk gelijklopend zijn met de a789 waarvoor ik ¤ 90 heb betaald. Nu grote plus aan a789 is ook nog wel zijn grote batterij en dat is dan ook het grootste verschil tussen bedie toestellen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef Silkenoa het volgende:
Ik weet nu al wat ik ga doen als mijn abonnement afgelopen maar ik heb er nu eentje nodig voor SWMBO.
Het is ter vervanging van een galaxy mini dus "alles" is al een vooruitgang.
Volgens mij is er dan ook nog heen wcdma versie van de mi3.. maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:14 schreef relativity het volgende:
Shiz, welke zou jij kiezen; de Jiayu s1 of de Xiaomi mi3?
Zit nogal te twijfelen. Budget is rond de 300 euro.
Eigenlijk gaat mijn voorkeur naar de mi3 uit, maar ik kan nergens een site vinden waar ze voor een redelijke prijs verkopen.
Ja kloptquote:Op woensdag 6 november 2013 21:20 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Volgens mij is er dan ook nog heen wcdma versie van de mi3.. maar ik kan me vergissen.
Lijken mij overigens ook fijne telefoons.
Ze zijn er voorlopig allebei nog niet. Dus om hem nu snel als vervanging te kopen zit het er nog niet in denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:14 schreef relativity het volgende:
Eigenlijk gaat mijn voorkeur naar de mi3 uit, maar ik kan nergens een site vinden waar ze voor een redelijke prijs verkopen.
Hmm jammer. Hebben ze wel al datums wanneer ze beschikbaar zullen zijn?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:06 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ze zijn er voorlopig allebei nog niet. Dus om hem nu snel als vervanging te kopen zit het er nog niet in denk ik.
In de Jiayu S1 zit een Snapdragon 600 en een 2300 mah accu, en een zachter prijskaartje. De Xiaomi Mi3 heeft de Snapdragon 800 AB versie die nog hoger geklokt is dan de huidige modellen Snapdragon 800 en dus ook een grotere accu.
Ik denk dat de Xiaomi wel beduidend beter gaat worden, maar dan de Jiayu ook zeker zijn plekje heeft als hoog mid-range model.
Ik kijk wel eens bij ibuygou in de comments en daar geeft diegene aan dat ze beiden rond mid nov verwacht worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:27 schreef relativity het volgende:
[..]
Hmm jammer. Hebben ze wel al datums wanneer ze beschikbaar zullen zijn?
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef KapiteinKoala het volgende:
Volgens Liayu Nederland was er niks mis met mijn accu.
[ afbeelding ]
Oke bedanktquote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens bij ibuygou in de comments en daar geeft diegene aan dat ze beiden rond mid nov verwacht worden.
Xiaomi. Dat is gewoon een dik A-merk á la Meizu, Huawei en Lenovo. Xiaomi heeft zelfs hun eigen erg succesvolle Android-based OS: MIUI. Daar betaal je gewoon voor kwaliteit, dus je krijgt gewoon een topphone en weet dat het goed zit. De community is ook vele malen groter, maar die heb je eigenlijk niet nodig, omdat ze bij Xiaomi genoeg updates/support bieden. Verder sowieso omdat 3050mAh > 2300mAh en persoonlijk hekel ik die grijze rand om het scherm van de S1, ondanks dat ik de Mi3 eigenlijk te hoekig vind (á la Huawei P6).quote:Op woensdag 6 november 2013 21:14 schreef relativity het volgende:
Ja, stock launcher is waar je nu tegenaan kijkt. Wil je een andere gebruikersomgeving/user interface, dan installeer je een alternatieve launcher. Google it, or check it out at zhe Playstore.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:51 schreef Miniem het volgende:
Ik heb daar echt de ballen verstand vanlauncher?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1603783quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:04 schreef Miniem het volgende:
Is er ook een app waarmee jezelf een afb kan instellen die je te zien krijgt als hij uit standby komt?
Hier precies hetzelfde, wel chill dat je ineens alle processen kan laten sluiten, bij de iPhone was dit altijd een kut karweiquote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
Heb men M2s nu bijna een week, erg tevreden. Nederlandse taal rom erop zetten wat makkelijker als gedacht. Merk wel dat ik constant rond de 40% van het ramgeheugen gebruik zelfs als er niets aan staat.
Oke bedankt. Dan worden mijn vermoedens toch bevestigd. Ik wacht dan nog even op de mi3. Dat hij niet voor 300 euro te importeren is, dat moet ik dan maar op de koop nemen. Al zou hij 350-380 zijn, dan is dat nog een prima prijs/kwaliteit ratio - vooral vergeleken met de Europese markt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Xiaomi. Dat is gewoon een dik A-merk á la Meizu, Huawei en Lenovo. Xiaomi heeft zelfs hun eigen erg succesvolle Android-based OS: MIUI. Daar betaal je gewoon voor kwaliteit, dus je krijgt gewoon een topphone en weet dat het goed zit. De community is ook vele malen groter, maar die heb je eigenlijk niet nodig, omdat ze bij Xiaomi genoeg updates/support bieden. Verder sowieso omdat 3050mAh > 2300mAh en persoonlijk hekel ik die grijze rand om het scherm van de S1, ondanks dat ik de Mi3 eigenlijk te hoekig vind (á la Huawei P6).
Maar zoals ook al gezegd, je moet ze eerst nog maar eens kunnen kopen.En de adviesprijs van de mi3 is wel leuk, maar ik ben bang dat als je die naar NL wilt halen, je niet gek moet opkijken als je het met 300 euro niet redt. Dat kan mogelijk wel genoeg zijn voor de S1. Geen idee. Ik ben wel tevree met de Jiayu G4 Adv.
300 USD.
De reden dat ik de G4 Adv heb is omdat 'ie dualSIM is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:35 schreef relativity het volgende:
[..]
Oke bedankt. Dan worden mijn vermoedens toch bevestigd. Ik wacht dan nog even op de mi3. Dat hij niet voor 300 euro te importeren is, dat moet ik dan maar op de koop nemen. Al zou hij 350-380 zijn, dan is dat nog een prima prijs/kwaliteit ratio - vooral vergeleken met de Europese markt.
Ah, misschien dan nieuw voor HK markt, en dat het eerst vooral vanuit China werd gedaan...!? Was hem in ieder geval nog niet eerder tegen gekomen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef RDMKR het volgende:
Mlais bestaat al een tijdje, was 1 van de twee eerste merken die een mtk T met 1080p uitbrachten, maar daarvoor hadden ze al een niet mtk T, 720p versie van dezelfde telefoon. ze hebben vrij recentelijk een soort phablet uitgebracht; neem aan dat je het daar over hebt. ze gaan ook proberen om tussen de eersten te zijn bij het uitbregen van een octacore mediatek telefoon (met uiterlijk van galaxy note 3).
Er stond k900 bij, en was qua grootte een phablet volgens mij. Leek bruin, beetje alsof het 'leer' was. Als er een Snapdragon in zit, dan heb ik interesse...quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:36 schreef RDMKR het volgende:
er is een nieuw flagship van lenovo die idd licht bruin is in sommige uitgaven; lenovo vibe x geloof ik. snapdragon 800 er in, maar ik vond hem zelf minder leuk ogen dan de k900.
oh, er is ook een oranje k900 die misschien bruin lijkt op afstand, misschien was die het. :]
Ja dat geloof ik. Is op zich best handig zo'n dualsimquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De reden dat ik de G4 Adv heb is omdat 'ie dualSIM is.En op dat vlak zit Jiayu er wel goed bij.
Hoewel, ik vernam (techmag uit India) nu van de HTC One dualsim.![]()
Jammer dat hij zo moeilijk verkrijkbaar is hequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
Zag vandaag een leuke telefoon in Mong Kok, wat een nieuw merk schijnt te zijn. Mlais MX68, met leuke specs en een aardig prijsje. Is alleen nog wel een MTK6589T, en ik heb nu mijn zinnen wel een beetje gezet op een Snapdragon, hopelijk met NFC, wat deze ook mist.
Waarschijnlijk probeer ik ook voor de Xiaomi 3 te gaan, al is die nogal moeilijk te vinden in HK.
Neej, er is geen fysieke official Xiaomi store in HK. Ik heb wel eentje gevonden die nu alweer de nieuwe Red Rice heeft, maar hoe legal / officieel dat is weet ik niet. Ik heb de mijne via hk.xiaomi.com besteld. Dat is de enige offciele optie in HK. Woensdag betaald. Vanochtend binnen gekregenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Xiaomi zal toch wel gewoon een eigen toko hebben daar in Hong Kong/Shenzhen waar je in persoon langs kunt?
Had trouwens laatst vakantietoekenning. Heb vrij gevraagd een week rondom de spring en autumn edition van de Hong Kong Electronics Fair.Weet nog niet naar welke van de twee ik zal gaan. Maar lijkt me wel tof!
https://plus.google.com/113820511809228233673/about?gl=hk&hl=nl
http://translate.google.n(...)cn%2Fgoods-1306.html
Dat niks?
HK is sowieso geweldigquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Xiaomi zal toch wel gewoon een eigen toko hebben daar in Hong Kong/Shenzhen waar je in persoon langs kunt?
Had trouwens laatst vakantietoekenning. Heb vrij gevraagd een week rondom de spring en autumn edition van de Hong Kong Electronics Fair.Weet nog niet naar welke van de twee ik zal gaan. Maar lijkt me wel tof!
https://plus.google.com/113820511809228233673/about?gl=hk&hl=nl
http://translate.google.n(...)cn%2Fgoods-1306.html
Dat niks?
gratis verzenden boven 300 hkd. gratis dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:19 schreef Yi-Long het volgende:
Waar zag je die RedRice!?
Zal ook even overwegen om gewoon te bestellen naar HK adres. Hoeveel waren de post-kosten!?
[..]
HK is sowieso geweldigOver 3 weken terug naar NL, maar absoluut geen zin in
Jij hebt het zwaar. Ik heb echt medelijden met je!quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:41 schreef Yi-Long het volgende:
ThanksMoet deze 2 weken nog een shitload aan crap kopen, zoals 1 tablet, 2 phones, en 2 camera's, plus alle randmeuk. Plus een paar PS4 controllers etc etc.
Geeft veel stress, al die zooi uitkiezen, uittesten, mogelijk weer inruilen als er iets mis is, vervolgens straks allemaal meenemen naar NL, etc etc.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:11 schreef relativity het volgende:
[..]
Jij hebt het zwaar. Ik heb echt medelijden met je!
Haha oké dat snap ik wel ja. Toch zou ik wel met je willen ruilen horenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geeft veel stress, al die zooi uitkiezen, uittesten, mogelijk weer inruilen als er iets mis is, vervolgens straks allemaal meenemen naar NL, etc etc.Maar goed, daarna hopelijk voor een paar jaar weer helemaal klaar. Zelfde met kleding en shoes enzo. Iets van 9 broeken gekocht (chino's en spijkerbroeken), dus er van uitgaande dat ik niet meer groei, heb ik voor de komende 5+ jaar weer genoeg....
Rooten valt meestal wel mee, als je het eenmaal een paar keer hebt gedaan. Ik heb al best veel toestellen geroot en de wijze heeft soms nogal verschild (verschillende kernels, recovery's, etc), maar uiteindelijk komt het toch op hetzelfde neer.quote:Op zondag 10 november 2013 08:05 schreef One_conundrum het volgende:
Pff, dat rooten lijkt nog best pittig. Maar wil eigenlijk toch wel de chinese dingen weg hebben.
2e hands misschien, refurbished, defect...zulk ongein?quote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef Silkenoa het volgende:
Op AliExpress zag ik een Jiayu g3 voor 70 dollar staan en de G4 voor zo'n 90!
uiteraard geen feedback score maar wel aanbevolen door AliExpress.
Kan toch niet? Toch?.... Toch?
aliexpress (maar ook ebay) hebben niet altijd de meest duidelijke advertenties...quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Silkenoa het volgende:
Staat er niet bij...
Heb maar een mailtje gestuurd naar 'm.
AliExpress laat zich toch niet in met fraudeurs?
squote:Op zondag 10 november 2013 17:58 schreef BartMcCormick het volgende:
M'n Jiayu G3 begint aan het einde van z'n loopbaan te komen ben ik bang.. Ik ontvang nergens meer 3G en alleen Wifi als ik praktisch naast de router zit... Iemand enig idee wat ik kan doen hiertegen? Verlos mij van mijn trage internet leven
Heb 't nooit gebruikt dus lijkt me sterk dat dat dan perongeluk gegaan kan zijn? Bovendien snap ik ook vrij weinig van 't programma haha dus zou niet weten hoe ik het dan ongedaan kan maken..quote:Op zondag 10 november 2013 21:09 schreef RDMKR het volgende:
je kan in de mtk engineering mode 3G uitzetten; misschien is dat op een of andere manier per ongeluk gedaan. je kan proberen je firmware opnieuw te installeren. of handmatig engineering mode gebruiken al weet ik niet hoe dat bij de dual core mediatek chips werkt (misschien werkt de mobileuncle mtk tools app gewoon?)...
Hoe precies 'schoonmaken' dan? Moet ik daar speciale shit voor gebruiken ofzo of gewoon een doekje?quote:Op zondag 10 november 2013 21:18 schreef Mehari het volgende:
[..]
s
Open maken en alle antenne kontakten schoonmaken en controleren of het coax kabeltje nog vast zit.
quote:Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html
Zou zoals RDMKR al aangeeft zeker de T versie halen:quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben al een klein weekje aan het zoeken voor een goedkope telefoon voor een vriend van me. Wensen zijn alsvolgt:
Max $200
4,3-4,7 inch (kleiner is beter)
720p scherm
Beetje batterij en voldoende rekenkracht.
Mooie camera?
Zelf kwam ik uit op: http://www.pandawill.com/(...)en-black-p75476.html
Iemand nog betere suggesties?
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aanbevolen minimale vereisten anno november 2013:
• Quadcore; eventueel een current dualcore-line
• 1GB RAM. Punt.
• 4GB ROM
• 4.0" 480P, 4.3" 540P, 4.5" 720P, 5.0" 1080P
• 8MP camera
• Origineel model van Chinees merk dat populair is
• 2000mAh (en verwisselbaar)
Helaas zie je nog veel 512MB RAM mobieltjes. Mja, ik zou er niet aan beginnen. 4.5" 480P/5.0" 480P/720P, 6.2" 720P, ik vind dat allemaal niet kunnen. Neppers ben ik ook geen fan van. Het liefste zoek je een goedkope oplossing met goede specs en goede support. Wil je bugfixes en updates dan liever geen crappe no-name faker halen.
Als je niks te makken hebt, liever een maandje doorsparen en net wat meer uitgeven, dan op al die punten de teugels wat te laten vieren. Zo'n Jiayu G3 met quadcore erin is een beetje een schoolvoorbeeld van hoe je het wilt hebben. Vinkt alles van het lijstje af. Schermafmeting en resolutie is goed; IPS en geen TFT. Quadcore. 1GB RAM. 4GB ROM. 2750mAh accu. 8MP camera. Geen kopie van een bekend merk. Merk staat goed bekend en is erg populair. Zit je rond de 125 euro. Nou ja, knap als je die 25 euro niet voor elkaar weet te boksen.Nu zeg ik niet dat je een G3S moet gaan halen, maar wel zeg ik kijk naar zoiets dat dus alles van dat bovengenoemde lijstje afvinkt.
En nu de belangrijkste vraagquote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef Mehari het volgende:
Gisteravond en vandaag bezig geweest een Huawei G500pro weer aan de gang te krijgen.
Een collega had geprobeerd de partities te wijzigen daar de interne voor de apps nogal beperkt is.
Resultaat was een telefoon die gewoon niets meer deed.
Geen enkele reactie op power button en zo.
Nog wel reacties op sp flashtool, maar flashen van recovery gaf geen resultaten.
De officiele rom van huawei is alleen maar een update en bevat niet alle benodigde bestanden en gaf brom fout meldingen.
Zelfs batterij laden deed ie niet meer.
Uiteindelijk als nood de rom van mijn G3 geflashed want die is wel kompleet.
Dit ging wel zonder foutmeldingen en zelfs de batterij laade weer.
Niet opstarten natuurlijk.
Toen de incomplete firmware van huawei aangevuld met G3 bestanden, de scatterfile van de G3 gebruikt want die van huawei was gewoon fout.
Dat flashen ging zonder fouten en bij het laden was zelfs weer het laad plaatje te zien.
Opstarten bleef hangen op het huawei symbool maar recovery startte wel op.
Nu een update.zip van de sd gestart via de recovery en de telefoon werkt weer.
Nog wel missende imei's.
Ale bekende tools kregen het niet voor elkaar om de imei te installeren maar een poging om het mpob_001 bestand handmatig te wijzigen was wel succesvol.
Ook het kopieeren van de G3 versie ging goed.
Daarna was het wel mogelijk met mtk droid tool de imei te wijzigen.
Een lekker klusje maar het werkt weer.
Processor is niet hetzelfde, hè. Is de 6582 niet de 6589.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nog even vanuit reply:
Ik zocht een goede telefoon en nu werd de Jiayu G3T aangeraden, maar als ik de G2F zie dan is een kleiner scherm (toch 720p) wel super mooi natuurlijk. En dan ook nog rond de 120$?
Wat is de catch? Minder batterij? Of zie ik iets over het hoofd?
quote:Aanbevolen minimale vereisten anno november 2013:
Quadcore; eventueel een current dualcore-line
1GB RAM. Punt.
4GB ROM
4.0" 480P, 4.3" 540P, 4.5" 720P, 5.0" 1080P
8MP camera
Origineel model van Chinees merk dat populair is
2000mAh (en verwisselbaar)
Origineel zocht ik al een telefoon van 4.3-4.7 maar kleiner = beter, maar wel 720p. Dit kon ik bijna nergens vinden helaas en waar ik het vond was er een dualcore en dergelijke. Vaak icm 1500Mah Batterij zorgde dit voor een grote No-No. 2200mAH is denk ik voor een gemiddelde gebruiker met 4.3 inch scherm genoeg, net als 1.3 Ghz. Het gaat gewoon om social media en niet over verschillende spellen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:42 schreef shiznuts het volgende:
Mja, zelf vind ik het sub 150 USD-aanbod nogal mweh. Raak ik niet enthousiast van.
Vanaf 150 en richting de 175 USD vooral ook, zijn er best leuke dingen te halen. Ga je nog meer uitgeven, dan wordt het alleen maar toffer. De vraag is, of je dat ervoor over hebt. Ik wel 300 USD voor een Jiayu G4 Adv.
[..]
Processor is niet hetzelfde, hè. Is de 6582 niet de 6589.
En idd 2200mAh i.p.v. 2750/3000mAh.
Maar not too bad idd.
Vergeet de deticated wolfsson dac en metalen frame niet als extra voordeel voor de g2f. Maar daar is tot nu toe alleen een versie van die op Chinese netwerken werkt. De andere versie moet binnenkort volgen en kon wel eens wat duurder zijn. Batterij is 2200mah, zou dus prima een dag met de batterij moeten kunnen doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nog even vanuit reply:
Ik zocht een goede telefoon en nu werd de Jiayu G3T aangeraden, maar als ik de G2F zie dan is een kleiner scherm (toch 720p) wel super mooi natuurlijk. En dan ook nog rond de 120$?
is er nog niet, toch? beter geen verhaaltjes geloven over hoe goedkoop het wordt voor je ze echt "in stock" in winkels ziet. zou niet de eerste keer zijn dat er daar over overdreven wordt.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nog even vanuit reply:
De meeste roms zijn bestemd voor installatie van uit de recovery en het ding deed helemaal niets meer, niet aangaan, niet accu laden, geen enkele respons op wat dan ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:10 schreef Fasroslis het volgende:
leuk, maar waarom niet gewoon rom van needrom geplukt of zijn deze ook onvolledig?
.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:07 schreef Mehari het volgende:
......
Needrom had er ook maar 2 voor de G50OPro/U8336D.
De originele van Huawei zelf was niet eens volledig.
De TD-SCDMA versie gaat voor rond de 499 yuan, reken daar 20 dollar shipping en 10 dollar fee bijquote:Op woensdag 13 november 2013 17:53 schreef RDMKR het volgende:
[..]
is er nog niet, toch? beter geen verhaaltjes geloven over hoe goedkoop het wordt voor je ze echt "in stock" in winkels ziet. zou niet de eerste keer zijn dat er daar over overdreven wordt.
voor de rest ziet ie er goed uit.
aap is alweer uit de mouw :]quote:De TD-SCDMA versie
Ik las dat die al uit is, maar de WCDMA versie aan het einde van deze maand beschikbaar is.quote:
Komt neer op 80 dollar + shipping + fee dus op 110 dollarquote:
Jiayu G4 advanced? die is 4,5" i.p.v. 4,3", heeft 2GB ram, 3000MaH, dual sim, 32GB + SD slot, 720p schermquote:Op donderdag 14 november 2013 15:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Als ik zeg:
-4,3"
-1,5 GHz (dual/quad, maakt niet veel uit)
-2 GB RAM
-min 8 GB intern geheugen (óf SD slot)
-min 720 scherm
-min 2000mAh scherm
-dual SIM
-max 350/450 dollar
Wat zeggen jullie dan?Ik ga in februari naar Taiwan, dus kan hem eventueel daar halen zonder moeilijk te hoeven doen met agents, importkosten, verzendkosten.
Ik zag een hoop opties in de OP, behalve de dual SIM functie. In principe is dit geen must, maar wel een pre (blijf een tijdje in Taiwan dus dan is een NL + Taiwan nr in één telefoon wel handig).
quote:De Android-smartphone heeft een 4,5"-scherm met een resolutie van 1280x720 pixels. Daarmee komt de pixeldichtheid uit op 326 pixels per inch, ongeveer evenveel als recente iPhones. De smartphone draait op een Qualcomm Snapdragon 400-soc, een quadcore met vier Cortex A7-cores op een maximale kloksnelheid van 1,2GHz en voorzien van een Adreno 305-gpu. Bovendien heeft Motorola een nanocoating toegepast om de telefoon te beschermen tegen spatten. De telefoon meet 130x66x11,6mm en weegt 143 gram. De Moto G heeft geen 4g en beschikt over een 2070mAh-accu.
Yep, je krijgt er wel 50GB gratis Google Drive storage bijquote:Op donderdag 14 november 2013 17:25 schreef shiznuts het volgende:
Not too shabby. Maar met die 8 respectievelijk 16GB moet je het dan doen?Geen microSD-slot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |