Er stond k900 bij, en was qua grootte een phablet volgens mij. Leek bruin, beetje alsof het 'leer' was. Als er een Snapdragon in zit, dan heb ik interesse...quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:36 schreef RDMKR het volgende:
er is een nieuw flagship van lenovo die idd licht bruin is in sommige uitgaven; lenovo vibe x geloof ik. snapdragon 800 er in, maar ik vond hem zelf minder leuk ogen dan de k900.
oh, er is ook een oranje k900 die misschien bruin lijkt op afstand, misschien was die het. :]
Ja dat geloof ik. Is op zich best handig zo'n dualsimquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De reden dat ik de G4 Adv heb is omdat 'ie dualSIM is.En op dat vlak zit Jiayu er wel goed bij.
Hoewel, ik vernam (techmag uit India) nu van de HTC One dualsim.![]()
Jammer dat hij zo moeilijk verkrijkbaar is hequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
Zag vandaag een leuke telefoon in Mong Kok, wat een nieuw merk schijnt te zijn. Mlais MX68, met leuke specs en een aardig prijsje. Is alleen nog wel een MTK6589T, en ik heb nu mijn zinnen wel een beetje gezet op een Snapdragon, hopelijk met NFC, wat deze ook mist.
Waarschijnlijk probeer ik ook voor de Xiaomi 3 te gaan, al is die nogal moeilijk te vinden in HK.
Neej, er is geen fysieke official Xiaomi store in HK. Ik heb wel eentje gevonden die nu alweer de nieuwe Red Rice heeft, maar hoe legal / officieel dat is weet ik niet. Ik heb de mijne via hk.xiaomi.com besteld. Dat is de enige offciele optie in HK. Woensdag betaald. Vanochtend binnen gekregenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Xiaomi zal toch wel gewoon een eigen toko hebben daar in Hong Kong/Shenzhen waar je in persoon langs kunt?
Had trouwens laatst vakantietoekenning. Heb vrij gevraagd een week rondom de spring en autumn edition van de Hong Kong Electronics Fair.Weet nog niet naar welke van de twee ik zal gaan. Maar lijkt me wel tof!
https://plus.google.com/113820511809228233673/about?gl=hk&hl=nl
http://translate.google.n(...)cn%2Fgoods-1306.html
Dat niks?
HK is sowieso geweldigquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Xiaomi zal toch wel gewoon een eigen toko hebben daar in Hong Kong/Shenzhen waar je in persoon langs kunt?
Had trouwens laatst vakantietoekenning. Heb vrij gevraagd een week rondom de spring en autumn edition van de Hong Kong Electronics Fair.Weet nog niet naar welke van de twee ik zal gaan. Maar lijkt me wel tof!
https://plus.google.com/113820511809228233673/about?gl=hk&hl=nl
http://translate.google.n(...)cn%2Fgoods-1306.html
Dat niks?
gratis verzenden boven 300 hkd. gratis dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:19 schreef Yi-Long het volgende:
Waar zag je die RedRice!?
Zal ook even overwegen om gewoon te bestellen naar HK adres. Hoeveel waren de post-kosten!?
[..]
HK is sowieso geweldigOver 3 weken terug naar NL, maar absoluut geen zin in
Jij hebt het zwaar. Ik heb echt medelijden met je!quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:41 schreef Yi-Long het volgende:
ThanksMoet deze 2 weken nog een shitload aan crap kopen, zoals 1 tablet, 2 phones, en 2 camera's, plus alle randmeuk. Plus een paar PS4 controllers etc etc.
Geeft veel stress, al die zooi uitkiezen, uittesten, mogelijk weer inruilen als er iets mis is, vervolgens straks allemaal meenemen naar NL, etc etc.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:11 schreef relativity het volgende:
[..]
Jij hebt het zwaar. Ik heb echt medelijden met je!
Haha oké dat snap ik wel ja. Toch zou ik wel met je willen ruilen horenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geeft veel stress, al die zooi uitkiezen, uittesten, mogelijk weer inruilen als er iets mis is, vervolgens straks allemaal meenemen naar NL, etc etc.Maar goed, daarna hopelijk voor een paar jaar weer helemaal klaar. Zelfde met kleding en shoes enzo. Iets van 9 broeken gekocht (chino's en spijkerbroeken), dus er van uitgaande dat ik niet meer groei, heb ik voor de komende 5+ jaar weer genoeg....
Rooten valt meestal wel mee, als je het eenmaal een paar keer hebt gedaan. Ik heb al best veel toestellen geroot en de wijze heeft soms nogal verschild (verschillende kernels, recovery's, etc), maar uiteindelijk komt het toch op hetzelfde neer.quote:Op zondag 10 november 2013 08:05 schreef One_conundrum het volgende:
Pff, dat rooten lijkt nog best pittig. Maar wil eigenlijk toch wel de chinese dingen weg hebben.
2e hands misschien, refurbished, defect...zulk ongein?quote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef Silkenoa het volgende:
Op AliExpress zag ik een Jiayu g3 voor 70 dollar staan en de G4 voor zo'n 90!
uiteraard geen feedback score maar wel aanbevolen door AliExpress.
Kan toch niet? Toch?.... Toch?
aliexpress (maar ook ebay) hebben niet altijd de meest duidelijke advertenties...quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Silkenoa het volgende:
Staat er niet bij...
Heb maar een mailtje gestuurd naar 'm.
AliExpress laat zich toch niet in met fraudeurs?
squote:Op zondag 10 november 2013 17:58 schreef BartMcCormick het volgende:
M'n Jiayu G3 begint aan het einde van z'n loopbaan te komen ben ik bang.. Ik ontvang nergens meer 3G en alleen Wifi als ik praktisch naast de router zit... Iemand enig idee wat ik kan doen hiertegen? Verlos mij van mijn trage internet leven
Heb 't nooit gebruikt dus lijkt me sterk dat dat dan perongeluk gegaan kan zijn? Bovendien snap ik ook vrij weinig van 't programma haha dus zou niet weten hoe ik het dan ongedaan kan maken..quote:Op zondag 10 november 2013 21:09 schreef RDMKR het volgende:
je kan in de mtk engineering mode 3G uitzetten; misschien is dat op een of andere manier per ongeluk gedaan. je kan proberen je firmware opnieuw te installeren. of handmatig engineering mode gebruiken al weet ik niet hoe dat bij de dual core mediatek chips werkt (misschien werkt de mobileuncle mtk tools app gewoon?)...
Hoe precies 'schoonmaken' dan? Moet ik daar speciale shit voor gebruiken ofzo of gewoon een doekje?quote:Op zondag 10 november 2013 21:18 schreef Mehari het volgende:
[..]
s
Open maken en alle antenne kontakten schoonmaken en controleren of het coax kabeltje nog vast zit.
quote:Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |