SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 28-10-2013 05:45:41 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb ook zeker het plan opgevat om flink door te trainen in de winter! Officieel mijn eerste wedstrijdje pas weer in Feb gepland, als ik dat red.quote:Op zondag 27 oktober 2013 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
en om de eerste dag van de winter-tijd goed te beginnen.....
[ afbeelding ]
Leuke verhalen gelezen van de loopjes gisteren, Guard, super gedaan zo de eerste keer!
Dat lijkt mij het gekste aan die trails, je weet niet wat voor baan er na de volgende bocht of hobbel ligt terwijl met die asfaltloopjes de baan toch vaak juist word uitgekozen op goede begaanbaarheid.
Ik ben zelf ook nog aan het nagenieten van gisteren, was heerlijk en leuk om te doen, achteraf.
Ook al heb ik slechts 30 man achter mij gelaten..
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh ja Wintertijd... Het is nu nog vroeger dan ik dacht
Maar goed, het wordt al licht, tijd voor een herstel loopje zo
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat boeit toch niet, al wordt je allerallerlaatste, als je maar genoten hebtquote:Op zondag 27 oktober 2013 06:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker het plan opgevat om flink door te trainen in de winter! Officieel mijn eerste wedstrijdje pas weer in Feb gepland, als ik dat red.
Leuke verhalen gelezen van de loopjes gisteren, Guard, super gedaan zo de eerste keer!
Dat lijkt mij het gekste aan die trails, je weet niet wat voor baan er na de volgende bocht of hobbel ligt terwijl met die asfaltloopjes de baan toch vaak juist word uitgekozen op goede begaanbaarheid.
Ik ben zelf ook nog aan het nagenieten van gisteren, was heerlijk en leuk om te doen, achteraf.
Ook al heb ik slechts 30 man achter mij gelaten...
Ik vond het gisteren echt mooi, over slootjes springen, takken en keien ontwijken, door klaphekken en draaipoortjes, vol in de plassen en modder. Nog 2 wedstrijdjes dit jaar, beide onverhard![]()
Maar ook al serieus aan de voorbereiding voor de CPC, dat lijkt me toch ook machtig.
Gisteren was ook mooi, na de trail nog even bij mijn ouders geweest en mijn zus was er ook, het ging alleen maar over hardlopen: "wie heeft er zin om met mij mee te gaan als ik in Zwitserland loop?" "ga jij nog mee naar de Marathon in Madrid als ik die ga lopen?" "pap kun jij plekken regelen voor de CPC in de business run?"
Ik zie trouwens dat mijn speeltuin in de RunnersWorld staat! Die foto-pagina bij De Route, Stadsblokken in Arnhem![]()
Overigens ben ik gisteren niet gaan lopen, dus dan moet ik vandaag maar gaan. Ik denk dat ik zo naar buiten ga. Het is shitweer, maar beter wordt het toch niet.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekker weer om zometeen even 5km te gaan rennenWordt ook een modderboel denk ik, wordt weer tijd om mijn trail-fivefingers aan te doen. Nou ja, we zullen zien hoe het gaat, een beetje regen is ook wel lekker op z'n tijd.
De rest van de lopers vandaag ook enorm veel succes en veel plezier!![]()
En modder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links van mij staan trouwens Mevr. Jero en haar moeder.
[ Bericht 6% gewijzigd door Jero_nimo op 27-10-2013 09:57:51 ]![]()
Dat uurtje extrafijn! Ben benieuwd vandaag, ook hoe ik 't aan ga pakken..of met 6.30min/km bij Wolve lopen, of iets sneller.... Nog even om erover na te denken
Ja doei.![]()
Succes met de 10 EM (Wolve, mijlpaal toch?)
Ik ben vroeg naar bed gegaan en heb dus megalang geslapen! Het stormt bestDat zal best heftig zijn op de dijk waar de Bertusloop is. Als ik loop, loop ik een 5. Maar moet nog ff de moed vinden. Zo'n chill ochtend met broodjes, eitje en koffie is ook fijn
![]()
![]()
Vandaag is ook de marathon van Etten-Leur... Lekker weertje daarvoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker weer om zometeen even 5km te gaan rennenWordt ook een modderboel denk ik, wordt weer tijd om mijn trail-fivefingers aan te doen. Nou ja, we zullen zien hoe het gaat, een beetje regen is ook wel lekker op z'n tijd.
En modder!
Dat is een hele leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:31 schreef Jero_nimo het volgende:
En modder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige foto!
![]()
Dank!quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:15 schreef Quoi het volgende:
Succes met de 10 EM (Wolve, mijlpaal toch?)
En ja, verste afstand tot nu toe (langste in een wedstrijd was 10k, in training 14k). Ga niet vol uit (dat hoop ik te doen op de 7^^), maar het zal sowieso een PR worden.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Whoehoe HM-day! Tijd voor pannekoeken met spek![]()
Wel cool, mn halve familie komt kijkenWaarschijnlijk ook de enige keer dus ik zal er maar extra van genieten.
Succes iedereen vandaag![]()
![]()
Die verslagen van gisterenecht tof om te lezen! Krijg gewoon zin om ook wedstrijden te gaan lopen
Succes voor diegene die vandaag moeten
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Succes en plezier iedereen vandaag!
Ben vandaag maar gaan uitlopen (herstelloopje kan ik het niet noemen, daarvoor hield ik mezelf te weinig in).
Helaas zonder harslagmeter, want ik heb mijn band bij mijn ouders laten liggen
Veel wind, dus dat wordt nog wat voor de wedstrijdlopers vandaag
Succes en veel plezier. Hier zit de 7^^ parcoursverkenning er op. We waren niet de enigen die 'm liepen. Het was leuk, nu douchen en ontbijten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:09 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wel cool, mn halve familie komt kijkenWaarschijnlijk ook de enige keer dus ik zal er maar extra van genieten.
Succes iedereen vandaag![]()
Ze laten alleen beelden zien vd 5km: http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)+ziekenhuis+onveiligIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Succes allemaal en waai niet weg!
Ik heb net een uur gezweet in de sportschool en ga vandaag verder helemaal niks en geen reet of een sodemieter uitvoeren.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, 17.52 op de Garmin...![]()
Later meer![]()
Wat leuk! Geniet daar inderdaad maar van, support is altijd leukquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:09 schreef Stefanovic83 het volgende:
Succes iedereen vandaag
Ik geniet vandaag heerlijk van mijn vrije rustdag!Dus. Dat.![]()
Dat is op de seconde precies mijn PR !quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, 17.52 op de Garmin...![]()
Later meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe lang moet ik rust houden nadat ik door mijn enkel ben gegaan? Doet Nog flink pijn als ik loop. Maar volgens mij is lopen beter dan stilzitten, dus ga zo maar even in de storm wandelen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: