Jullie grootste talenten zijn de centrale verdedigers. Alleen die al zijn bij ons beter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Noem ze maar, die er zo boven uit steken bij jullie.
Echter dwongen die nog genoeg kansen af maar maakte ze alleen niet. Ajax krijgt niet eens kansen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hetzelfde probleem dat meerdere clubs hebben, falen als het erop aankomt. zie gae uit
Dat is zeker een voordeel ja. Maar ook die hebben het probleem met uitwedstrijden en winnen zelfs niet in Nijmegen en Deventer. Wel hebben ze met Pelle iemand die er genoeg inschiet. Kan best dat dat al genoeg is voor het kampioenschap. Wel treurig dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld helaas nog steeds in op Feyenoord. Zijn ten opzichte van PSV en Ajax niets kwijtgeraakt en spelen geen Europees voetbal.
Twente en Vitesse gelukkig wel. Die doen het niet meer of minder goed dan Feyenoord. Sowieso is dat hele 'spelen geen Europees voetbal' natuurlijk een gigantisch cliche en je reinste flauwekulquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld helaas nog steeds in op Feyenoord. Zijn ten opzichte van PSV en Ajax niets kwijtgeraakt en spelen geen Europees voetbal.
Maak jij je maar zorgen om je eigen ploegjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen weer verliezen van Roda
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie grootste talenten zijn de centrale verdedigers.
Als je bovenstaande dingen zegt en ze meent dan is het nogal treurig gesteld.
Dat het treurig is dat zie je toch al aan het puntverlies wat de koploper al heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is zeker een voordeel ja. Maar ook die hebben het probleem met uitwedstrijden en winnen zelfs niet in Nijmegen en Deventer. Wel hebben ze met Pelle iemand die er genoeg inschiet. Kan best dat dat al genoeg is voor het kampioenschap. Wel treurig dan.
Wij hebben drie 2e spitsen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klopt, we hebben geen 2e spits. Maar jullie hebben niet eens een 1e spits.
Of je doet normaal. Morgen gaan we niet eens winnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft Narsingh erbij, kampioenschap is al zo goed als binnen joh
Ik maak me geen zorgen, we kunnen juist weer zorgeloos punten verspelen omdat de rest het ook doetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maak jij je maar zorgen om je eigen ploegje
Ah, de man met de beste argumenten wil weer een discussie aangaan. Ik pas vriendelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Twente en Vitesse gelukkig wel. Die doen het niet meer of minder goed dan Feyenoord. Sowieso is dat hele 'spelen geen Europees voetbal' natuurlijk een gigantisch cliche en je reinste flauwekul
Daarom moet er dus iemand worden gekocht? Terwijl het volgens jou indirect een mentaal probleem is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij wil daadwerkelijk de twee wedstrijden met elkaar vergelijken? Je kan inderdaad een keer een potje 0-0 spelen. Zelfs zwaar onterecht verliezen. Maar een wedstrijd zoals vandaag dat mag echt niet. Alsof ik naar Lucky Ajax op een zaterdagavondje in de zomer zat te kijken. Traag traag traag traag. Alsof ze er geen zin in hadden. Niemand in dat elftal heeft wat pit in z'n donder. Karakterloos.
Wie is er ingelogd op het account van Tom jongens?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of je doet normaal. Morgen gaan we niet eens winnen.
Valt nog mee. Alleen een wintertransfer kunnen we moeilijk opvangenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar totaal geen brede selectie. Dat kan ze als enige nog wel gaan opbreken.
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is er ingelogd op het account van Tom jongens?
Het is inderdaad bewezen dat Europees voetbal spelen funest is wil je kampioen wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, de man met de beste argumenten wil weer een discussie aangaan. Ik pas vriendelijk.
Valt niet mee. Jullie hebben geen fatsoenlijke vervangers voor Pelle, Clasie, Vilhena, Boetius en BMI. Of je wil echt met Mathijsen aankomenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef eight het volgende:
[..]
Valt nog mee. Alleen een wintertransfer kunnen we moeilijk opvangen
Hier heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is inderdaad bewezen dat Europees voetbal spelen funest is wil je kampioen wordenKanjer op man. Neus.
Hahah er is er een gefrustreerd hoor. Grote stoere jongen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is inderdaad bewezen dat Europees voetbal spelen funest is wil je kampioen wordenKanjer op man. Neus.
Het is al jaren treurnis bij de traditionele drie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is zeker een voordeel ja. Maar ook die hebben het probleem met uitwedstrijden en winnen zelfs niet in Nijmegen en Deventer. Wel hebben ze met Pelle iemand die er genoeg inschiet. Kan best dat dat al genoeg is voor het kampioenschap. Wel treurig dan.
In uitwedstrijden heb ik geen vertrouwen meer. Zeker niet na donderdag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is er ingelogd op het account van Tom jongens?
De arrogantiequote:Ach het is elk jaar hetzelfde gezeur en aan het eind staat Ajax gewoon weer met die schaal om het jaar er op nog harder te falen. Snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, geniet van je zaterdagavond.
PSV en Twente namen de Europa League vorig jaar niet serieus, zodat ze kampioen zouden worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:05 schreef Dven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |