Op die laatste zin na ben ik het volledig met je eensquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, je bent 3 maal op rij kampioen geworden. Als je dan een keer vijfde wordt is dat zonde, maar heel begrijpelijk met dit team. Ik zou trouwens nog heel blij zijn met een 5e plaats met die piep jonge team.
En Thulani is een goede speler.
bronnen waarvoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoofie, heb je al bronnen voor me gezocht???
Als je zo'n wedstrijd ziet heeft Feyenoord ook gewoon meer kwaliteit. Op iedere positie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld helaas nog steeds in op Feyenoord. Zijn ten opzichte van PSV en Ajax niets kwijtgeraakt en spelen geen Europees voetbal.
Volgens Lambiek is Corona ook een geweldige speler terwijl die pas 2/3 potjes heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar volgens de meeste mensen is het echt veruit de beste speler van de Eredivisie. Goede speler zeker, wel wat overschat.
Net als die rus toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo'n type mist Ajax wel ja. Een sterke spits die een bal kan vasthouden en ook sterk in de lucht is.
Vond trouwens die grote spits van RKC niet verkeerd.
Zelfs Aisatti had meer talent.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met pieken en dalen..
Talenten hebben daar weleens vaker last van.
Hahahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je zo'n wedstrijd ziet heeft Feyenoord ook gewoon meer kwaliteit. Op iedere positie.
Gewoon iemand die de bal er eens intrapt. Sigthorsson stond weer gigantisch te stuntelen vandaag. Maar goed, dat doet hij altijd. Tergend dat hij dan ook aangaf dat hij graag z'n vorm van de afgelopen tijd wil behouden. Jezus wat kan die gozer slecht voetballen zegquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo'n type mist Ajax wel ja. Een sterke spits die een bal kan vasthouden en ook sterk in de lucht is.
Vond trouwens die grote spits van RKC niet verkeerd.
aissatiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs Aisatti had meer talent.
Duurt niet lang meer of Ajax en wellicht PSV ook niet meer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld helaas nog steeds in op Feyenoord. Zijn ten opzichte van PSV en Ajax niets kwijtgeraakt en spelen geen Europees voetbal.
Maar totaal geen brede selectie. Dat kan ze als enige nog wel gaan opbreken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je zo'n wedstrijd ziet heeft Feyenoord ook gewoon meer kwaliteit. Op iedere positie.
Ja johquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs Aisatti had meer talent.
Die laatste zin klopt ook, maar Thulani heeft nog 1 a 2 spelers met zoveel creativiteit nodig om zelf heel goed uit de verf te kunnen komen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Op die laatste zin na ben ik het volledig met je eens
hopelijk krijg je gelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor. Als Pelle er niet is dan eindigen ze in de middenmoot.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En hetzelfde probleem dat meerdere clubs hebben, falen als het erop aankomt. zie gae uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar totaal geen brede selectie. Dat kan ze als enige nog wel gaan opbreken.
Dat klopt, we hebben geen 2e spits. Maar jullie hebben niet eens een 1e spits.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor. Als Pelle er niet is dan eindigen ze in de middenmoot.
Jij wil daadwerkelijk de twee wedstrijden met elkaar vergelijken? Je kan inderdaad een keer een potje 0-0 spelen. Zelfs zwaar onterecht verliezen. Maar een wedstrijd zoals vandaag dat mag echt niet. Alsof ik naar Lucky Ajax op een zaterdagavondje in de zomer zat te kijken. Traag traag traag traag. Alsof ze er geen zin in hadden. Niemand in dat elftal heeft wat pit in z'n donder. Karakterloos.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik raad je aan om eens wat dieper op de inhoud in te gaan. Daar lijk je moeite mee te hebben.
Morgen weer verliezen van Rodaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft Narsingh erbij, kampioenschap is al zo goed als binnen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |