SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef Scarface88 het volgende:
Ach het is elk jaar hetzelfde gezeur en aan het eind staat Ajax gewoon weer met die schaal om het jaar er op nog harder te falen. Snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, geniet van je zaterdagavond.
Als er maar progressie wordt geboekt in het spel ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja oke, dat wel inderdaad. Ik zou er ook wel vrede mee hebben als we geen kampioen worden, als we maar mee blijven doen.
Ik vond ze beide vrijwel foutloos eigenlijk. Enige lichtpuntje; 2 grote talenten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
Veltman vond ik vandaag beter dan Denswil.
Die Veltman die weer tien keer nog geen bal over tien meter in de voeten van een medespeler krijgt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
Als Ajax een paar (dure) aankopen doet, en geen kampioen wordt. Zal dat veel gevolgen hebben voor de financiën. Zeker omdat Ajax nog op Champions League begroting zit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo nou weer onverantwoord, je hebt het geld en je zult geen verlies maken, bullshit wat je zegt. En ja, net zo goed jeugd neerzetten, we zien hoe dat is nu tegen RKC hé.
Viel wel mee toch? Heb zelfs een paar aardige crosspasses gezien van hem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Veltman die weer tien keer nog geen bal over tien meter in de voeten van een medespeler krijgt?
Je hebt duidelijk geen correct beeld van de huidige financiele situatie van Ajax.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax een paar (dure) aankopen doet, en geen kampioen wordt. Zal dat veel gevolgen hebben voor de financiën. Zeker omdat Ajax nog op Champions League begroting zit.
Snap je nu wat ik met financieel onverantwoord bedoel?
Alles gegevenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, we hebben alles gegeven, niet goed gespeeld, maar toch trots op je jongens!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax een paar (dure) aankopen doet, en geen kampioen wordt. Zal dat veel gevolgen hebben voor de financiën. Zeker omdat Ajax nog op Champions League begroting zit.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen correct beeld van de huidige financiele situatie van Ajax.
Misschien Ola John of Cuenca nog die komt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Pedroso het volgende:
Heeft weinig zin om in de winterstop nog een paniekaankoop te doen of het zou echt een toegevoegde waarde moeten zijn. Zie ik niet lopen in de Eredivisie in ieder geval.
Jammer dat de backs verdedigend zo dramatisch zijn - en dan met name de rechterkant.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond ze beide vrijwel foutloos eigenlijk. Enige lichtpuntje; 2 grote talenten.
Klich.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Pedroso het volgende:
Heeft weinig zin om in de winterstop nog een paniekaankoop te doen of het zou echt een toegevoegde waarde moeten zijn. Zie ik niet lopen in de Eredivisie in ieder geval.
Zeg eens wat ik niet goed zie dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen correct beeld van de huidige financiele situatie van Ajax.
7 uur studio sport scoutingquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef TJV het volgende:
Ik zou niemand weten die dit Ajax erbovenop helpt. Scouting hebben we ook niet dus wordt niets.
Veltman had deze wedstrijd 9 lange ballen waarvan er 8 aankwamen. Misschien iets zeggen wat wel op deze wedstrijd slaat misschien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Veltman die weer tien keer nog geen bal over tien meter in de voeten van een medespeler krijgt?
Genoeg eigen vermogen in cash en zonder CL maken we geen dik verlies.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg eens wat ik niet goed zie dan?
Is het lekker?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
Ja die heeft 1 goede wedstrijd gespeeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd om Klich binnen te halen dan maar
Je had hem wel op het goede net staan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog meer breedte aankopen, goed plan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klich.
Al leg je voor spelers in de winterstop veel meer neer dan in de zomerstop
welke wedstrijd keek jij dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klich.
Al leg je voor spelers in de winterstop veel meer neer dan in de zomerstop
Tja, als er geen aanspeelpunt voor is en je kopsterke spelers gewisseld zijn heeft het ook weinig zin om 'm iedere keer naar voren te peren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles gegeven. Lekker 10x tikkie breed in de 92e minuut terwijl het 0-0 staat [ afbeelding ]
Heeft meerdere malen een korte pass in de voeten van een tegenstander gelegd. Maar blijf jij verder naar je lange passjes kijken knulquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Veltman had deze wedstrijd 9 lange ballen waarvan er 8 aankwamen. Misschien iets zeggen wat wel op deze wedstrijd slaat misschien?
Subtop clubje wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd om Klich binnen te halen dan maar
Echt een blaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar héb je het over?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef Dven het volgende:
Heeft meerdere malen een korte pass in de voeten van een tegenstander gelegd
Vertel jij dat onze telegraafvrienden dan maar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Echt een bla
Iedereen weet dat Ajax begroot op EL
Alleen maar 20-jarige in hun leerfasequote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg eens wat ik niet goed zie dan?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg eigen vermogen in cash en zonder CL maken we geen dik verlies.
106 passes van de 114 passes kwamen aan. Passzuiverheid van 93%.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft meerdere malen een korte pass in de voeten van een tegenstander gelegd. Maar blijf jij verder naar je lange passjes kijken knul
Hey lullo misschien moet je zelf eens een brilletje opzettenquote:
Klich is beter dan Serero, dan lijkt het me geen breedteaankoop.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog meer breedte aankopen, goed plan.
Ja, dat is gewoon gebrek aan kwaliteit. Gewoon te weinig creativiteit. Ze wilde wel, en ze werkten wen hard, maar die kwaliteit is er te weinig. Maar ben wel trots op veel jongens!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles gegeven. Lekker 10x tikkie breed in de 92e minuut terwijl het 0-0 staat [ afbeelding ]
Geen dure aankopen meer!! Die falen altijd!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Nativism het volgende:
Ajaxen de supporters maar blij zijn met types als Serero. Niks mis met een keurige 5de plek dit seizoen zolang je maar weet te domineren.
Klichquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen maar 20-jarige in hun leerfaseOpleidingsclub
Jongste ploeg in de CL!!!
. Trotst
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey lullo misschien moet je zelf eens een brilletje opzetten
Probeer het nog eens, want je snapt er werkelijk helemaal niks van.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
106 passes van de 114 passes kwamen aan. Passzuiverheid van 93%.
Moet jij geen PSV supporten met je statistiekjes?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
106 passes van de 114 passes kwamen aan. Passzuiverheid van 93%.
Je zegt eindelijk verstandige dingen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen dure aankopen meer!! Die falen altijd!!
Ja, en over een paar jaar zijn ze eindelijk Ajax-waardig, zijn ze weg en hebben we weer jeugd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker hoge verwachtingen hebben van dit team is ook zo mooi.
De verwachtingen moeten echt eens bij worden gesteld voor dit jeugdigde tema. Ongekend hoge druk zo.
okquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Nativism het volgende:
Ajaxen de supporters maar blij zijn met types als Serero. Niks mis met een keurige 5de plek dit seizoen zolang je maar weet te domineren.
Zie hierboven. Lekker met je PSV-maatjes fappen, flapdrolquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Probeer het nog eens, want je snapt er werkelijk helemaal niks van.
Houd jij het maar bij schreeuwen dat er meer dure aankopen moeten komen, verder komt er ook niets nuttigs uit jouw snufferd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, en over een paar jaar zijn ze eindelijk Ajax-waardig, zijn ze weg en hebben we weer jeugd.
Goed antwoord, dat zegt al genoeg over het onvermogen van je om met feiten te komen. Maar goed, kan ik je uitlachen en weer verder gaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet jij geen PSV supporten met je statistiekjes?Balletjes breed is zelfs Veltman vandaag nog gelukt ja.
Dven je bent een beetje dronken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet jij geen PSV supporten met je statistiekjes?Balletjes breed is zelfs Veltman vandaag nog gelukt ja.
Gewoon feiten negerenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie hierboven. Lekker met je PSV-maatjes fappen, flapdrol
Liever Jesus Navas.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Doublepain het volgende:
Ajax mag Jozefzoon wel halen als ze nog een vleugelspeler zoeken
Hij draait zo wel bij, normaal kraamt Dven geen onzin uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon feiten negerenGoed bezig jochie.
Ik zeg nergens dure aankopen, alleen versterkingen, klaar. Wel leuk en aardig allemaal, zelf opgeleide spelers en jong, maar als ze niet van RKC kunnen winnen heb je er echt niets aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij het maar bij schreeuwen dat er meer dure aankopen moeten komen, verder komt er ook niets nuttigs uit jouw snufferd.
Zoals gezegd, balletjes breed lukt iedere jan boerelul. Zodra het geen balletje breed was kwamen de stuntelballetjes weer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Goed antwoord, dat zegt al genoeg over het onvermogen van je om met feiten te komen. Maar goed, kan ik je uitlachen en weer verder gaan.
Ach, je bent 3 maal op rij kampioen geworden. Als je dan een keer vijfde wordt is dat zonde, maar heel begrijpelijk met dit team. Ik zou trouwens nog heel blij zijn met een 5e plaats met die piep jonge team.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Nativism het volgende:
Tadic halen en je wint zulke wedstrijdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dure aankopen, alleen versterkingen, klaar. Wel leuk en aardig allemaal, zelf opgeleide spelers en jong, maar als ze niet van RKC kunnen winnen heb je er echt niets aan.
Blij zijn met een vijfde plaatsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, je bent 3 maal op rij kampioen geworden. Als je dan een keer vijfde wordt is dat zonde, maar heel begrijpelijk met dit team. Ik zou trouwens nog heel blij zijn met een 5e plaats met die piep jonge team.
Maher hadden we moeten halen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tadic halen en je wint zulke wedstrijden
Dan hebben we ook niets gehad aan het Ajax dat met 0-0 gelijkspeelde tegen sparta in 2009/2010!!!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dure aankopen, alleen versterkingen, klaar. Wel leuk en aardig allemaal, zelf opgeleide spelers en jong, maar als ze niet van RKC kunnen winnen heb je er echt niets aan.
Tadic raakt de laatste weken ook geen knikker meer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tadic halen en je wint zulke wedstrijden
Tadicquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maher hadden we moeten halen.
Wou het net zeggen. Wat een speler is dat hè.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Afgeplat. Helemaal nergens zit nog kwaliteit. Om je dood te schamen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:57 schreef Myph. het volgende:
Moet wel zeggen. Heb werkelijk de competitie nog nooit zo geniveleerd gezien.
Die doet het echt goed inderdaad. Hele matige speler.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, geen trol. We speler met allemaal jeugd spelers. Dan mag je de verwachtingen wel een keertje aanpassen hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Blij zijn met een vijfde plaatsTrolllll
Sarcasme is je beste vriend, Knutquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die doet het echt goed inderdaad. Hele matige speler.
Ik raad je aan de wedstrijd tegen Sparta nog eens terug te kijken en deze te vergelijken met de wedstrijd van vandaag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hebben we ook niets gehad aan het Ajax dat met 0-0 gelijkspeelde tegen sparta in 2009/2010!!!!
Nutteloos argument dat 'als je niet van rkc kunt winnen' bla bla bla
Ik denk dat 4/5 ploegen echt heel lang dicht bij elkaar blijven staan. Er is geen een club die een aantal overwinningen op rij kan boeken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Godver, Ajax doet wel erg zijn best om met de winterstop toch weer 8 punten achter te staan.
Pellequote:
Doe me er nog zo eentjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vijfde worden in deze bijzonder matige competitie is ook met een jong elftal een schande. Alsof de overige teams zoveel ouder zijn. Ga toch weg man.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, geen trol. We speler met allemaal jeugd spelers. Dan mag je de verwachtingen wel een keertje aanpassen hoor.
't is inderdaad wel erg gesteld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgeplat. Helemaal nergens zit nog kwaliteit. Om je dood te schamen.
Zo'n type mist Ajax wel ja. Een sterke spits die een bal kan vasthouden en ook sterk in de lucht is.quote:
Ik raad je aan om eens wat dieper op de inhoud in te gaan. Daar lijk je moeite mee te hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik raad je aan de wedstrijd tegen Sparta nog eens terug te kijken en deze te vergelijken met de wedstrijd van vandaag.
Ik zet mijn geld helaas nog steeds in op Feyenoord. Zijn ten opzichte van PSV en Ajax niets kwijtgeraakt en spelen geen Europees voetbal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk dat 4/5 ploegen echt heel lang dicht bij elkaar blijven staan. Er is geen een club die een aantal overwinningen op rij kan boeken.
Dat zei ik ook al, maar volgens de meeste mensen is het echt veruit de beste speler van de Eredivisie. Goede speler zeker, wel wat overschat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tadic raakt de laatste weken ook geen knikker meer.
Iets met pieken en dalen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die doet het echt goed inderdaad. Hele matige speler.
Wat een gelul.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo'n type mist Ajax wel ja. Een sterke spits die een bal kan vasthouden en ook sterk in de lucht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |