Die zal wel wat kosten, onder 8 miljoen zal ie niet zijn. En of hij het verschil gaat maken ? Denk het niet. Alhoewel alles beter dan Visser is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat nog steeds met blessures en vorm van andere spelers te maken. Zie Ajax er nog wel voor gaan
Rkc heeft toch ook weinig kansen gehad? Ajax uiteraard ook niet, maar denk wel dat wij een stuk gevaarlijker waren.quote:
Vies ventje vind ik dat. Net als die Andersonquote:
Toch heeft hij gelijk. Knap dat ze uit bij Twente en Ajax het op een gelijkspel houden en bij PSV ook bijna. En dan toch laatste staan. Vreemd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
KOEMAN: 'WE HADDEN GEZIEN DE KANSEN MOETEN WINNEN'
Erwin slaat een beetje door
Alleen die grote neger voorin bij RKC was al gevaarlijker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Rkc heeft toch ook weinig kansen gehad? Ajax uiteraard ook niet, maar denk wel dat wij een stuk gevaarlijker waren.
Ik hoop het maar. John is wel een prima speler voor Ajax.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat nog steeds met blessures en vorm van andere spelers te maken. Zie Ajax er nog wel voor gaan
Andersen op links zetten dan. Of Andersen op het middenveld en Cuenca en John allebei halen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Cuenca zie ik sowieso wel zitten. Bojan in de spits. Dan kom je zelfs met Fischer op links nog wel weg
Oke, nou dan hebben we een bonuspunt gepakt vandaag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen die grote neger voorin bij RKC was al gevaarlijker.
sowieso bedtijd lijkt mequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wruhhhhh, Feyenoord kan morgen de koppositie pakken.
Ik ga even huilen in een hoekje.
Blij dat de Jong eens gewisseld werd. Wat een treurnis.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:31 schreef Kopsterk het volgende:
Vreemd wisselbeleid van Frank vandaag.
Tja, als het enige wat je kan met z'n 10-en in de 16staan is dan ga je ook nooit punten pakken tegen tegenstanders van je eigen niveau.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch heeft hij gelijk. Knap dat ze uit bij Twente en Ajax het op een gelijkspel houden en bij PSV ook bijna. En dan toch laatste staan. Vreemd.
Wat vond je vreemd?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:31 schreef Kopsterk het volgende:
Vreemd wisselbeleid van Frank vandaag.
Klaassen. Van Rhijn.quote:
Klopt, maar die had bij al die corners op het eind wel gevaarlijk kunnen zijn. Net als Sigthorsson, die eindelijk eens gewoon prima speelde. Als je dan iets moet forceren laat je hem al helemaal staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat de Jong eens gewisseld werd. Wat een treurnis.
Je 2 sterkste koppers wisselen bv. Om daarna ballen hoog voor de pot gooien, kansloos.quote:
Weer gevaarlijke counters uit de baggeraannames vna Sigthorssonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, maar die had bij al die corners op het eind wel gevaarlijk kunnen zijn. Net als Sigthorsson, die eindelijk eens gewoon prima speelde. Als je dan iets moet forceren laat je hem al helemaal staan natuurlijk.
Exact.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je 2 sterkste koppers wisselen bv. Om daarna ballen hoog voor de pot gooien, kansloos.
Was de beste aanvallende speler vandaag (wat overigens ook wat zegt over de rest).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer gevaarlijke counters uit de baggeraannames vna Sigthorsson
Die corners komen toch nooit aan. Maar als je zag wat er de bank zat werd je ook niet echt vrolijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, maar die had bij al die corners op het eind wel gevaarlijk kunnen zijn. Net als Sigthorsson, die eindelijk eens gewoon prima speelde. Als je dan iets moet forceren laat je hem al helemaal staan natuurlijk.
Klopt. Maar als je al iets aan hem hebt dan is het in de laatste minuten wanneer je maar opportunistisch moet gaan spelenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook weer gevaarlijke counters door bagger van de Jong, Fischer, Serero etc.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |