Doorgaans breekt een zwakke bank je ook op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb liever een sterkere basiself dan een betere bank om eerlijk te zijn.
Dat ze Ola John wilden, is inhoudelijk niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk erop in en niet de grammar nazi uithangen. Doe dat maar bij je moeder.
Die zie ik sowieso nog wel komen deze winterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze Ola John wilden, is inhoudelijk niet te ontkennen.
dat zou toch wel een godsgeschenk zijn, diepte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Die zie ik sowieso nog wel komen deze winter
Hij mocht laatst toch weer starten in de basis bij Benfica?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed het laatste wedstrijden toch wel weer aardig bij Benfica?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:24 schreef Dven het volgende:
[..]
beker volgens mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij mocht laatst toch weer starten in de basis bij Benfica?
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Nou als hij daar blijft staan zal hij ook niet zo makkelijk verhuurd worden. Cuenca dan maar.quote:
Wat gaat Cuenca brengen wat de rest niet brengt??quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nou als hij daar blijft staan zal hij ook niet zo makkelijk verhuurd worden. Cuenca dan maar.
Ik heb geen idee. Maar ik ga er vanuit dat de scouting ook niet met een alternatief komt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gaat Cuenca brengen wat de rest niet brengt??
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
KOEMAN: 'WE HADDEN GEZIEN DE KANSEN MOETEN WINNEN'
Erwin slaat een beetje door
Inderdaad, want wij hebben namelijk hele grote kansen gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
en hard gewerkt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, want wij hebben namelijk hele grote kansen gehad.
Mwah, qua kansenverhoudingen kan ik 'm geen ongelijk geven. Ajax nauwelijks kansen gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
Volgens mij heeft dat nog steeds met blessures en vorm van andere spelers te maken. Zie Ajax er nog wel voor gaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cuenca zie ik sowieso wel zitten. Bojan in de spits. Dan kom je zelfs met Fischer op links nog wel wegquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nou als hij daar blijft staan zal hij ook niet zo makkelijk verhuurd worden. Cuenca dan maar.
Zei hij dat?!?!?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |