99,99999% NEE. Als je morgen geen zin hebt of niet kunt is het misschien slim om nu al je TC te bellen. Kan ie eventueel kijken of ze iemand over hebben (gok van niet). Maar lulliger zou zijn als je morgen gewoon niet komt maar dat vandaag al weet. Maar aan je laatste zin te lezen ben je dat niet van planquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:16 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
Goedesmorgens,
Ik moet morgen eigenlijk de post rondbrengen maar kan ik daarvoor eigenlijk vrij nemen 1 dag vantevoren? Van anders ga ik gewoon hoor:P
Als jij al 99,99999% NEE zegt dan probeer ik het ook niet:Pquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
99,99999% NEE. Als je morgen geen zin hebt of niet kunt is het misschien slim om nu al je TC te bellen. Kan ie eventueel kijken of ze iemand over hebben (gok van niet). Maar lulliger zou zijn als je morgen gewoon niet komt maar dat vandaag al weet. Maar aan je laatste zin te lezen ben je dat niet van plan
Als jij je ziek meldt? Zou wel een beetje verdacht zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:04 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
Even gebeld. Dat wordt em dus niet naja niks aan te doen, iedereen was volgeboekt ofzo. Ik vraag me nu alleen af wat er gebeurd als iemand onverwachts ziek is:P
Nee, ik ga me natuurlijk niet ziek melden, vandaar het woordje 'iemand'.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Als jij je ziek meldt? Zou wel een beetje verdacht zijn.
Als iemand anders zich ziek meldt, dan bellen ze jou om in te vallen
Dan wordt er meestal wel iets geregeld en zullen sommige mensen langer op straat moeten lopen. Maar als iemand zo laat nog belt om vrij te vragen gaan ze natuurlijk niet de hele planning omgooienquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:04 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
Even gebeld. Dat wordt em dus niet naja niks aan te doen, iedereen was volgeboekt ofzo. Ik vraag me nu alleen af wat er gebeurd als iemand onverwachts ziek is:P
Maar heb jij het er nog nooit met andere postbezorgers over gehad dan? Wij praten daar meestal eerst onderling even over en als dan blijkt dat vrijwel niemand het haalt gaan we naar de TC.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:59 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
De 2 wijken die ik doe daar doe ik eigenlijk altijd 2:45 uur over. Als het goed is is mijn normtijd 2:15 uur waardoor ik steeds een half uur minder krijg dan zou moeten. M'n TC zegt dat het altijd zo geweest is en dat ze het altijd haalden binnen de normtijd. Het was eerst een scooterwijk en nu een fietswijk, daarvoor krijg ik 10 minuten extra. Hij vraagt het rond aan de postbezorgers die deze wijken eerst deden hoeveel zij erover hebben gedaan. Ben benieuwd maar weet het antwoord waarschijnlijk toch al.
Sinds de allereerste dag dat ik post rond breng loop tot nu toe ik 6:50 uur achter op de norm (volgens de norm sta ik nu op 72:05 uur en heb er in werkelijkheid 78:55 uur over gedaan).
En ik denk eigenlijk niet dat het aan mij kan liggen. Ik stap alleen af van m'n fiets als het echt moet en ik heb een bakje op m'n stuur gelast zoals die bakjes op je scooter, dus je zou zeggen dat ik juist sneller zou moeten zijn dan de gemiddelde fietsende postbezorger. En dan nog tijd tekort komen...
Ik denk dat ze je dan eerder een oranje kaart in laten vullen, en als blijkt dat er geen bijzonderheden waren en dat anderen het wel gewoon halen in de tijd die er voor staat hoeven ze het niet uit te betalen toch? Want anders begrijp ik niet waarom die oranje kaart procedure ooit doorlopen zou moeten worden, als alles sowieso moet worden uitbetaald.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:57 schreef V__L_N het volgende:
Maar dan nog is gewerkte tijd betaalde tijd...
Nee, nog nooit nee. We zijn op zaterdag maar met z'n 3'en en ik begin vaak iets eerder. Ik kom ze bijna nooit tegen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar heb jij het er nog nooit met andere postbezorgers over gehad dan? Wij praten daar meestal eerst onderling even over en als dan blijkt dat vrijwel niemand het haalt gaan we naar de TC.
veel plezier.quote:
oeps ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 04:34 schreef gridjuh het volgende:
Goedemorgen!
Stomme regen.....
Ik had gisterenavond een bak gevuld met water...toen we naar bed gingen wel een harde tik en vanmorgen was t van....'schat waarom ligt hier water?'
Ik aan die bak voelen.....ja die is wat vochtig....tilt mijn vriend hem op.....daar ging 10 liter water over de vloer :/ oeps....dus mijn vriend is dweilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |