klopt. Heb ik ook gezien ja ...quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het viel hier mee met de drukte, wel zaten de rode bakken voller dan anders. Voorheen stuurden de verzkeraars het nieuwe polisblad in een a4-envelop met de polisvoorwaarden erbij, maar ik heb nu voornamelijk a5-formaat zien voorbijkomen. Ik denk dat ze nu enkel nog het polisblad sturen (dubbelgevouwen) en dat je de voorwaarden maar op internet moet opzoeken.
Krankzinnig toch? En de tweede helft van 2015 mag je dan maar lekker constant doorwerken ofzo omdat je dan (praktisch) geen uren meer hebt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:37 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij vervallen de verlofuren die je op 1 januari 2014 krijgt op 31 juni 2015.
Oh, goed dat je het zegt! Ik draag namelijk in de regel onder de zweterige PostNL jas mijn oude TNT Post overhemden. Hierbij heb ik het logo door mijn oma met een zwart stukje stof laten afplakken!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:34 schreef superkimmi het volgende:
Sprteerkwaliteit vandaag was belabberd. Veel keren dat de hand gesorteerde post na de machine post kwam en je dus dubbel liep. Tevens met in mijn tweede wijk zat als enige wijk de folder van basic fit erbij. Grappig, want t is een bejaardenflattenwijk.
Ook beginnen ze bij ons nu moeilijk te doen over dragen van de zweetshirts,
Als ze me daartoe verplichten is het einee post bezorgen voor mij want volr ieder normaal mens zijn ze een hel, maar als je hyperhydrosis (overmatige zweetziekte) hebt is t helemaal niet te doen
Hoezo heb je dan bijna geen uren meer? Op 1 januari van 2015 heb je dan immers al gewoon weer nieuwe verlofuren gekregen. Verlofuren vervallen 1,5 jaar nadat je ze gekregen hebt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Krankzinnig toch? En de tweede helft van 2015 mag je dan maar lekker constant doorwerken ofzo omdat je dan (praktisch) geen uren meer hebt?
[..]
Ik moet dus 60 uur aan verlof in een jaar opnemen. Maar toch ga ik binnenkort eens navraag doen bij een andere TC.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan bijna geen uren meer? Op 1 januari van 2015 heb je dan immers al gewoon weer nieuwe verlofuren gekregen. Verlofuren vervallen 1,5 jaar nadat je ze gekregen hebt.
Wen je vanzelf aan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 06:18 schreef blanket het volgende:
Dank je welJa 07:15 uur beginnen...ff wennen hoor vroeg opstaan. Was lang geleden.
Nee. Ik gebruik alleen firefox en ik krijg altijd iets van "pagina niet gevonden".quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:10 schreef allweather het volgende:
Lukt het op mijn postnl ook niet via de browser firefox-->zelf doen-->vakantiekaart? Daar kan ik hem wel inzien.
Met google chrome werkt dit niet.
Ik heb daar zo'n schijthekel aan als mensen dat doen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:13 schreef superkimmi het volgende:
Ik geef mn verlof altijd pas door als bijv de vakantie geboekt is, nooit problemen mee
Jij bedoelt op het laatste moment?quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n schijthekel aan als mensen dat doen.
Je gaat je collega's benadelen op deze manier. Want door dat te doen heb je kans dat er tegen een collega gezegd wordt dat zij geen vrij kunnen krijgen omdat jij vrij genomen hebt
Dat ligt 'm dan aan de tc van superkimmie, want die laat dat kennelijk toe.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n schijthekel aan als mensen dat doen.
Je gaat je collega's benadelen op deze manier. Want door dat te doen heb je kans dat er tegen een collega gezegd wordt dat zij geen vrij kunnen krijgen omdat jij vrij genomen hebt
Denk eerder dat ie bedoelt dat het dan geen vrij vragen meer is, maar mededelen dat je dan en dan op vakantie gaat en al geboekt hebt. Ze kunnen moeilijk zeggen "nee, je kunt geen vrij krijgen dus annuleer die vakantie maar".quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:21 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jij bedoelt op het laatste moment?
Maar ik ga dit keer geen verlof opnemen. Ik werk sowieso maar 4 uur per week en heb geen idee wanneer ik vrij wil hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |