Ik heb al soort van geluidsgolven therapiequote:Op vrijdag 8 november 2013 10:20 schreef V__L_N het volgende:
Gridjuh, heb je al eens Pulsed Infrarood / rood Licht Therapie / Low lavel Laser Therapy (1 ding 3 namen) geprobeerd? Is heel erg geschikt voor jou. Het stimuleert het lichaam om zich sneller te herstellen. Is echt enorm de moeite waard om je in te verdiepen.
Ik heb er heel bijzondere resultaten mee gezien, zelfs mensen die altijd last van hun enkelbanden hadden, hadden na een week daar mee veel minder last.
Voor t percentage dat t voor werk gebruint word wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:23 schreef posje het volgende:
Maar eh.... als een computer en internet noodzakelijk is voor je werk/inkomen, zou je een en ander dan ook kunnen aftrekken voor de belasting?
Legerdump ligt er anders vol mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:58 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Die vingerloze handschoenen zijn bij heel veel mensen niet vingerloosIk vind het maar rare dingen.
Ze hadden beter vingerloze handschoenen met flapjes kunnen geven. Die heb ik vorig jaar gebruikt en die bevallen me tot nu toe nog het meeste.
Jammer alleen dat het tegenwoordig steeds moeilijker is om winterspullen van wol te vinden. De meeste dingen worden van acryl gemaakt en overleven met moeite één seizoen.
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je baan je goed bevalt. Ik ben ook voorbereider en wel in Assen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef blanket het volgende:
Contract binnenAlleen de VOG aanvraag zat er niet bij....die zou ik van de recruiter al gehad moeten hebben
Heb wel haar telefoonnummer kunnen achterhalen. Dus heb voice mail ingesproken. Maar het is nu zeker. Ik word jullie collega.
Dank je welquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:26 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je baan je goed bevalt. Ik ben ook voorbereider en wel in Assen.
Ik wilde vandaag op tijd beginnen, maar uiteindelijk uur later begonnen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:03 schreef posje het volgende:
Ach ja, vandaag was alle post (voor het depot) vergeten....
Vraagje: ben jij niet toevallig A. M uit H?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag op tijd beginnen, maar uiteindelijk uur later begonnen.
Kwam collega tegen die ik al maand of 3 niet gesproken had :-)
Nadeel was dat zij wel door had dat ik niet lekker in mijn vel zit, maar gelukkig niet in huilen uitgebarsten....scheelt weer
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Vraagje: ben jij niet toevallig A. M uit H?
Oh, een collega van mij bij PostNL loopt sinds kort ook rond met een insulinepomp en maakt roerige tijden door. Ik vond jullie verhalen 'verdacht' overeenkomen en wou het toch even vragenquote:
Ik loop technisch al 4 jaar met insulinepomp.....maar na 4 jaar krijg je een nieuwe :-)quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:44 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Oh, een collega van mij bij PostNL loopt sinds kort ook rond met een insulinepomp en maakt roerige tijden door. Ik vond jullie verhalen 'verdacht' overeenkomen en wou het toch even vragen
Hier ook....was een hectische ochtend bij de krant...quote:Op zaterdag 9 november 2013 06:18 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
Het is gelukkig droog hier!
Geen legerdump in de buurt hier. De handschoenen op internet die gedeeltelijk van wol zijn, kosten tussen de 20 en 30 euro per paar ex verzendkosten. Zoveel geld wil ik niet uitgeven voor werkhandschoenen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Legerdump ligt er anders vol mee.
Ja, ik ook!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Ah ja die heb ik idd ook al een tijdje terug gekregen
Dat lijkt me hels! Ik had een aantal keer vijf stuks HAH (maar dan op dinsdag) en dat vond ik al ontzettend irritant...quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:01 schreef Rafierafie het volgende:
Er is geen maximum aantal stuks HAH op één dag helaas.
Alleen een maximum gewicht van 250 gram per set. En zelfs daar mogen ze overheen gaan bij wijze van uitzondering.
Ik heb ook wel eens 6 stuks HAH op een dag gehad.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:08 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Geen legerdump in de buurt hier. De handschoenen op internet die gedeeltelijk van wol zijn, kosten tussen de 20 en 30 euro per paar ex verzendkosten. Zoveel geld wil ik niet uitgeven voor werkhandschoenen!
Ik heb nu gevoerde vingerloze handschoenen met flapjes en suede handpalm gevonden voor 7,50 bij een jachtwinkel. Die zijn helaas wel weer van acryl, maar voor dat geld vind ik het niet erg dat ze maar één seizoen meegaan.
Volgens mij vervallen de verlofuren die je op 1 januari 2014 krijgt op 31 juni 2015.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
[..]
Dat lijkt me hels! Ik had een aantal keer vijf stuks HAH (maar dan op dinsdag) en dat vond ik al ontzettend irritant...
Ik heb toch maar mijn verlof laten staan. Ik had het aangevraagd voor het feit dat ik zou moeten optreden, maar dat optreden ging niet meer door. Ik belde een aantal dagen geleden mijn TC en die zij dat het restant aan verlofuren (contracturen en opgebouwd verlof over meeruren) dat ik nog had staan in het eerste half jaar van 2014 moet worden opgemaakt. Dat stond ook in de brief die we daar over kregen. Maar is het dan zo dat je de 'nieuwe' uren voor 2014 (uren verlof op basis van het contract) in het tweede half jaar van 2014 op moet maken? Weet iemand dat?
Ik zal er toch nog eens voor bellen.
Ik vind die vakantiekaart op de site van PostNL trouwens erg onbegrijpelijk! Er staan ook nog weinig gegevens op bij mij.
Klopt, ik kreeg net hetzelfde mailtje. De HEMA behelst een grote papieren zak, en de stapelmachines van VSP konden het niet aan, dus in sommige gebieden krijg je de HEMA folder apart aangeleverd in een zak waar ten onrechte "donderdag" op staat. Dus wie de mazzel heeft gehad aan het 3-bundel systeem te zijn ontsnapt, kan volgende week even ervaren hoe dat ongeveer geweest zou zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 07:30 schreef gridjuh het volgende:
Oh en toen kreeg ik mail van tc voor hah volgende week.
We hebben dinsdag de Hema erbij maar die zit lis ivm productieproblemen
Maar ik heb nog nooit meer dan 3 hah gehad, ben ik volgende week later ivm lezing over insulinepomp, nee dan krijg je 5 stuks hah dat is mij nog nooit overkomen :-(
Het viel hier mee met de drukte, wel zaten de rode bakken voller dan anders. Voorheen stuurden de verzkeraars het nieuwe polisblad in een a4-envelop met de polisvoorwaarden erbij, maar ik heb nu voornamelijk a5-formaat zien voorbijkomen. Ik denk dat ze nu enkel nog het polisblad sturen (dubbelgevouwen) en dat je de voorwaarden maar op internet moet opzoeken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:08 schreef Deezertje het volgende:
Ah, vandaag zitten er mailings van de zorgverzekeraars bij... Eindelijk weer eens een 'druk' dagje dus. Benieuwd of 't grote enveloppen zijn als vorig jaar of iedereen inmiddels alles in één normale envelop op één a4-tje heeft gepropt wegens 'bezuinigingen'. Want die verzekeraars verdienen immers niet genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |