Ohja, dat is ook zo. Je krijg je contract opgestuurd en daar zit het VOG aanvraag formulier bij. Dus dan weet je sowieso dat je een contract hebt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar als ik op goed geluk een VOG ga aanvragen zonder contract of uberhaubt een schriftelijke bevestiging dat ik ben aangenomen dan neem ik dat risico niet. En volgens mij moet ik VOG aanvragen met het aanvraag formulier van postnl.
Preciesquote:Op donderdag 7 november 2013 19:25 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook zo. Je krijg je contract opgestuurd en daar zit het VOG aanvraag formulier bij. Dus dan weet je sowieso dat je een contract hebt.
Ja ja, die kreeg ik in de zomerquote:Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
iemand al een winterpakketje ontvangen?
Bestaat uit:
- sjaal
- muts
- wanten (lekker nuttig)
- vingerloze handschoenen
Die wanten kunnen open. Ik vond ze altijd wel lekker lopen icm de handschoenen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
Bestaat uit:
- sjaal
- muts
- wanten (lekker nuttig)
handig, maar niet aan mij besteed. ik vind dat de bewegingsvrijheid van de vingers te beperkt is tijdens het fietsenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die wanten kunnen open. Ik vond ze altijd wel lekker lopen icm de handschoenen.
En allemaal synthetisch...quote:Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
Bestaat uit:
- sjaal
- muts
- wanten (lekker nuttig)
Voor naar het depot fietsen en terug wel lekker.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
Bestaat uit:
- wanten (lekker nuttig)
Nog steeds voor je achillespees?quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:25 schreef gridjuh het volgende:
Goedemorgen! Zo de kranten zijn gedaan en om 10 uur naar de fysio toe
Dat is mooi kut. Daar zit je nu al 4 maanden(?) ofzo mee.quote:
Fleece.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:06 schreef V__L_N het volgende:
Van die muts en sjaal krijg ik verder de rode plekken en jeuk, dus dat is waarschijnlijk inderdaad een of ander hoog vlambaar, goedkoop materiaal.
Die vingerloze handschoenen zijn bij heel veel mensen niet vingerloosquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:06 schreef V__L_N het volgende:
De maten van die handschoenen zijn ook wel geniaal. Ik heb normaal handschoenen maat xs. Die wanten passen mij goed, kan me niet voorstellen dat er veel andere mensen in passen. De vingerloze handschoenen daar en tegen... Die zijn absoluut niet vingerloos en veel te groot
Ik vind die wanten heerlijk trouwens. De bovenkant is waterafstotend. Alleen de onderkant geeft af als het nat wordt. Kwam geregeld thuis met blauwe vingers. Heb ze van de week al een keer aangehad toen het zo hoosden, ze zijn gewoon wel lekker verder.
Van die muts en sjaal krijg ik verder de rode plekken en jeuk, dus dat is waarschijnlijk inderdaad een of ander hoog vlambaar, goedkoop materiaal.
Ik heb het ook niet over meer tassen dan normaal, ik heb het over meer dan 2 tassen. Dus bij alle grotere wijken is dat iedere piekdag het geval. Dat komt omdat we vroeger naast het depot tevens gebruik maakten van onderbussen, zodat je nooit terug hoefde te fietsen naar het depot. Toen het Autobedrijf werd ingevoerd mochten de onderbussen niet meer gebruikt worden, want dat vond het Autobedrijf te veel gedoe. Hierdoor kregen veel mensen te maken met extra fietstijd, maar de basistijd van de wijken hebben ze hier nooit op aangepast. Vandaar dat is afgesproken dat je bij meer dan 2 tassen extra fietstijd mag schrijven.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Bij ons zijn de uitvoeringstijden vaste tijden en moet je wel een heel goede reden hebben om uitloop betaald te krijgen, meer tassen dan normaal levert in ieder geval geen extra tijd op en het moet wel heel slecht zijn qua voorbereiding voordat je daar extra tijd voor krijgt.
daar gebruik ik mijn eigen handschoenen wel voor. Die geven me veel meer grip op het stuur van de fietsquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Voor naar het depot fietsen en terug wel lekker.
Niets aan te doen langzaam herstel door suikerquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is mooi kut. Daar zit je nu al 4 maanden(?) ofzo mee.
Is er niet wat anders wat ze er aan kunnen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |