Jij blijf wel tot 10u hangen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:47 schreef D. het volgende:
Geloof dat het snel gedaan is met HGT hier
Weet ik. Maar deze eerste HgT wil ik afkijken. En als het dan niks meer wordt, volgende week de Kamara's kijken, maar dat begint om 9 uur.quote:
Die kop iddquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Whoot, die foto van Dan in de OPHoofd op het lijf geshopt?
je nek breken op de walquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ga er zelf maar eens op staan, flikker je gelijk vanaf
Dat dansen kun je ook niet zonder oefenen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
Tja wat is een 'talent'? Je moet het wel leren.
Nee dat is waarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat dansen kun je ook niet zonder oefenen.
O nu zie ik het pasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je zag alles zitten zeg maar
nouja zeg Karinaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je zag alles zitten zeg maar
Haha het kon bijna niet anders dan het zienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nouja zeg Karinadaar let je toch niet op
quote:
jamai?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:08 schreef CherryOnTop het volgende:
op wie lijkt z'n stem nou toch...
vind het trouwens beter dan ik van tevoren had gedacht.
Ron Link vind ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:08 schreef CherryOnTop het volgende:
op wie lijkt z'n stem nou toch...
vind het trouwens beter dan ik van tevoren had gedacht.
welk talent? hoe bekend zijn de winsars van vorige edities..?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maakt in dit programma toch niet uit, gaat toch alleen om talent?
Waylon is ooit 2e geworden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
welk talent? hoe bekend zijn de winsars van vorige edities..?
idd, ik ben ook weer terug bij rltquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:15 schreef iBenny het volgende:
Dom van SBS6 om nu een reclame in te zetten. Als ze dat niet hadden gedaan hadden ze misschien wat kijkers van RTL gepikt
Ik zat ook al te zappen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:15 schreef iBenny het volgende:
Dom van SBS6 om nu een reclame in te zetten. Als ze dat niet hadden gedaan hadden ze misschien wat kijkers van RTL gepikt
bij veronica ook al, dit schiet niet op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:15 schreef iBenny het volgende:
het is een complot om iedereen bij rtl te houdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
bij veronica ook al, dit schiet niet op.
en het werkt nog ook, nu zit ik dus weer bij rtlquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is een complot om iedereen bij rtl te houden
Of iedereen gewoon bij welke zender dan ook te houdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is een complot om iedereen bij rtl te houden
Dat is ondertussen ook zo'n beetje mijn planquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd, ik ben ook weer terug bij rltje hoeft eigenlijk alleen de allerlaatste aflevering te zien van welkom bij de kamaras..
En dan is het straks reclame bij SBS en dan schakelt iedereen weer over naar RTL. Dan zullen ze waarschijnlijk nog minder mensen terug krijgen dan die al keken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:15 schreef iBenny het volgende:
Binnenkort komt toch ook dat kutprogramma waarin kindjes grappig proberen te doen als comediant?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Bijdehante kinderen die gaan dansen....
Ja dat lijkt me helemaal niks. En dat dansen heb ik gemist, ik zat net te typenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Binnenkort komt toch ook dat kutprogramma waarin kindjes grappig proberen te doen als comediant?
Weten ze meteen of ze een kutprogramma hebben of niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En dan is het straks reclame bij SBS en dan schakelt iedereen weer over naar RTL. Dan zullen ze waarschijnlijk nog minder mensen terug krijgen dan die al keken.
Ik wil het 1x zien om me er zo aan te ergeren dat ik er niet eens meer aan denk het te willen kijkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me helemaal niks. En dat dansen heb ik gemist, ik zat net te typenWas het zo kort?
Dat sowieso jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil het 1x zien om me er zo aan te ergeren dat ik er niet eens meer aan denk het te willen kijken
Dat was er helaas vanavond ook al op. Ver-schrik-ke-lijk,quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Binnenkort komt toch ook dat kutprogramma waarin kindjes grappig proberen te doen als comediant?
SBS = instant kut programma'squote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weten ze meteen of ze een kutprogramma hebben of niet.
Opbouw, die gozer gaat zo het publiek verbazen met zijn klompen dans oid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:24 schreef marcodej het volgende:
Wat een raar knipwerk. Allemaal acts waar we niks van zien?
van die achterhaalde moppen zoals 'ken jede mop van jantje die naar de dierentuin ging? Hij ging niet'quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat was er helaas vanavond ook al op. Ver-schrik-ke-lijk,. Kinderen zijn vaak gewoon niet grappig
.
Skik op Fietse, check hierboven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat was dat liedje nou net op de achtergrond met die mond harmonica. Kwam me erg bekend voor maar kom niet meer op de naam
Skik-op Fietsequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat was dat liedje nou net op de achtergrond met die mond harmonica. Kwam me erg bekend voor maar kom niet meer op de naam
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:30 schreef Timwonnacott het volgende:
en dat met een lied voor z'n moekequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
Doelgroep is jongere meisjes van 14-16 jaar
en zijn mamaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
Doelgroep is jongere meisjes van 14-16 jaar
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
yo yo het is de schuld van de rabobank yo
Transgenderquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef iBenny het volgende:
"Je bent niet alleen een goede moeder, maar ook een goede vader"
dat wordt dan een enkeltjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ze echt gangster willen zijn komen ze maar naar zuidoost
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef iBenny het volgende:
"Je bent niet alleen een goede moeder, maar ook een goede vader"
Talent hoeft niet samen te gaan met bekendheid. Volgens mij gaat het er in dit programma vooral voor de deelnemers erom om met hun snoet op tv te komen en het liefst niet alleen in de voorronde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
welk talent? hoe bekend zijn de winsars van vorige edities..?
dat weet je nu al na die 1 seconde waar ook nog eens een melodie van het programma doorheen liep?quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
bedankt rtl5 voor het opsommen van al die middelmatige kutprogramma's
Jo, alles voor de kijkcijfers. Idols 1 was leuk, dit is gewoon voor paupervolk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Het valt me op dat het programma, ook qua acts, best wel verpauperd is. Dat was eerst toch niet zo?
Dat was Paay ook niet, alles was oh zo schattig. En dat kon ze toch niet maken nee zeggen tegen een kind.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Chantal mag meteen weer weg, niet objectief genoeg
Is al 479x uitgezonden afgelopen week in de previewquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat weet je nu al na die 1 seconde waar ook nog eens een melodie van het programma doorheen liep?
Alle 3 hebben ze niks bereikt in hun leven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat was Paay ook niet, alles was oh zo schattig. En dat kon ze toch niet maken nee zeggen tegen een kind.
ik begrijp niet waarom ze idols niet terug brengenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jo, alles voor de kijkcijfers. Idols 1 was leuk, dit is gewoon voor paupervolk.
Wat is het verschil tussen idols en x factor dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom ze idols niet terug brengen
Grootvader is toch een prima woord?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
[..]
Waarom, had dat ene woordje grandfather voor je vertaald moeten worden?
Idolsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom ze idols niet terug brengen
idols heeft themas.. xfacter heeft groepen voor elke coach, gemaakte rivaliteitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen idols en x factor dan?
editquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom, had dat ene woordje grandfather voor je vertaald moeten worden?
mijn grootvader is geen prima woord. het is een mensquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Grootvader is toch een prima woord?
moeilijk héquote:
De mijne is dood, alletwee zelfs dus geen mensen meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
mijn grootvader is geen prima woord. het is een mens
dat was omdat de andere het verneuktequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
moeilijk hé
[quote]
ja quoten is erg moeilijk
Beetje overdreven om meteen te gaan roepen dat iemand Nederlands moet leren als dat kind grandfather zegt in een land waar de taal inmiddels doorspekt is van engelse woorden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Grootvader is toch een prima woord?
ja ja...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat was omdat de andere het verneukte
ik heb er geen woorden voorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
De mijne is dood, alletwee zelfs dus geen mensen meer
jij bent zeker ook tegen zwarte pietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Beetje overdreven om meteen te gaan roepen dat iemand Nederlands moet leren als dat kind grandfather zegt in een land waar de taal inmiddels doorspekt is van engelse woorden.
Als je zo een rap in het Nederlands doet, doe het dan helemaal in het Nederlands en grandfather is geen Engels woord wat je normaal gebruiken zou.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Beetje overdreven om meteen te gaan roepen dat iemand Nederlands moet leren als dat kind grandfather zegt in een land waar de taal inmiddels doorspekt is van engelse woorden.
lekker gekquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zo een rap in het Nederlands doet, doe het dan helemaal in het Nederlands en grandfather is geen Engels woord wat je normaal gebruiken zou.
Zwarte pieten zijn okay en klagerige zeikende zichzelf zwaar overschattende mensen zijn dat niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij bent zeker ook tegen zwarte piet
Precies. Wat.quote:
True. Met bloed zweet en tranen doorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:53 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
als aerobic 60 plussers doorgaan kan dit ook wel
same shit...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht Rotterdammer![]()
Insert zielig verhaaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |