quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Herkenbaar..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:47 schreef wyccie het volgende:
Ik had ook pompoen, maar expres eens een keer geen soep gemaakt. Wel gewoon in de oven, maar niet lang genoeg.
Nu heb ik soep opstaan en kip in de oven, maar ik heb helemaal niet zo veel trek.
Als je Dyon lief aankijkt brengt hij misschien wel een mandje met fruit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb bijna altijd trek, maar ik ben niet zo lekker. Afgelopen nacht al misselijk. Hele dag beetje blegh. En daarnet hebben al schadelijke stoffen mijn lichaam verlaten.
Maar de soep smaakt best lekker.
Nee sorry. Heb en geen fruit en zit in Heerlen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als je Dyon lief aankijkt brengt hij misschien wel een mandje met fruit.
Wat doe je daar dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee sorry. Heb en geen fruit en zit in Heerlen...
Ik was er voor werk... Mensen die naar het International Funeral Award gingen... en ook weer naar huis moesten...quote:
Si, het was een gala voor begrafenisondernemers. Iedereen was er in black tiequote:
Bakken, bakken, maak ons gek!quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:52 schreef wyccie het volgende:
Nu heb ik echt zin in pannenkoeken. Heb er zelfs de ingrediënten voor.
Gelijk heb je, Als ik een tv op mijn slaapkamer had dan had ik ook nog in bed gelegen... Gelukkig kraken de muren hier niet...quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:15 schreef wyccie het volgende:
![]()
De muren kraken en ik lig stiekem nog steeds in bed.
Ik had voor de zekerheid de wekker om 9uur gezet (voor het formule 1), maar was al voor de wekker wakker... Wat wel jammer is als je pas om kwart voor 6 gaat slapen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:17 schreef drakin het volgende:
Mijn wekker ging om 10 uur en ik zit hier al iets langer dan een uur.
Ik moet de klokken nog verzetten.
Wekkers die je terug moet zetten... je moet gewoon je telefoonwekker zetten... die zet zichzelf terugquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
Net ruim een half uur wakker. Nog voor mijn wekker, die ik gisteravond al heb terug gezet.
En nu met een kop koffie voor de TV.
Maar ik word graag wakker met muziek. Dus zet ik meestal mijn wekkerradio.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wekkers die je terug moet zetten... je moet gewoon je telefoonwekker zetten... die zet zichzelf terug
Daar slaap ik doorheen. Geef mij maar een rete irritant piep geluidje...quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar ik word graag wakker met muziek. Dus zet ik meestal mijn wekkerradio.
Sinds ik op me zelf zit heb ik die luxe ook niet meer.. maar ja, het zou ook een beetje belachelijk zijn in mijn huisje 2 tv's...quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen tv op mijn slaapkamer. Aan dat soort luxe ben ik nog steeds niet gewend.
Zielige boompjes, zonder blaadjes. Alles ligt nu in de tuin die niet meer groen is, maar oranje.
CD wekkerdingquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar ik word graag wakker met muziek. Dus zet ik meestal mijn wekkerradio.
Geen handleiding van te vinden waar dat in staat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef drakin het volgende:
[..]
CD wekkerding
Maar nog steeds niet weten hoe dat ding afgaat op een ander nummer dan de eerste nummer van een CD, sommige Cd's beginnen irritant met een intro muziekje, en elke ochtend met datzelfde beginnen...
Helemaal niet zielig, die bomen werken keihard om ons van zuurstof te voorzien, ze hebben ook hun rust een keer nodig om dat na de winter weer te kunnen doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen tv op mijn slaapkamer. Aan dat soort luxe ben ik nog steeds niet gewend.
Zielige boompjes, zonder blaadjes. Alles ligt nu in de tuin die niet meer groen is, maar oranje.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:55 schreef drakin het volgende:
Of overlevingstechniek om de winter te overleven, bomen zijn niet dood of zielig alleen omdat er geen bladeren meer aanzitten.
Ik lees eigenlijk bijna nooit handleidingen en ook geen idee meer waar die is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen handleiding van te vinden waar dat in staat?
Is die ook al te downloaden? Of ben je naar de bios geweest?quote:
Bios, ja zelfs ik kom ooit buiten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is die ook al te downloaden? Of ben je naar de bios geweest?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk bijna nooit handleidingen en ook geen idee meer waar die is.
Hoi Sasquatsch
Jammer dan moet ik nog maar wachten. Hoe was de film?quote:
Naaldbomen wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:02 schreef wyccie het volgende:
Kunnen bomen met bladeren geen winters overleven?
Het ging nu over escape plan...quote:
Of in Australië, maar daar verliezen ze hun bladeren om de zomer te overleven.quote:
http://www.natuurbericht.nl/?id=5146quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:02 schreef wyccie het volgende:
Kunnen bomen met bladeren geen winters overleven?
quote:
Voorspelbaar maar vermakelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer dan moet ik nog maar wachten. Hoe was de film?
Dat is toch altijd voorspelbaar?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Het formule 1 is ook weer erg voorspelbaar...
Ik hoop dat het volgend seizoen, met nieuwe motoren en regels eindelijk weer eens onvoorspelbaar wordquote:
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 27 oktober 2013 11:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat het volgend seizoen, met nieuwe motoren en regels eindelijk weer eens onvoorspelbaar word
Interessant om te lezen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:05 schreef The_Substitute het volgende:
http://www.natuurbericht.nl/?id=5146
Als je een boomknuffelaar word kun je ze misschien zover krijgenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Interessant om te lezen.![]()
Maar ik stel voor dat ze hun huidmondjes sluiten in de winter om niet uit te drogen om zo toch hun blaadjes te kunnen blijven dragen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je een boomknuffelaar word kun je ze misschien zover krijgen
Nee sorry, nu kom je niet meer van je PVV af... we geloven je niet meerquote:
Wat donny zegt inddquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee sorry, nu kom je niet meer van je PVV af... we geloven je niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:43 schreef drakin het volgende:
Wat is er nou mis met bomen knuffelen?Dat het nergens op slaat? Als je het wil doen, moetje dat zelf weten. Maar ls ik je het zie doen ga ik lachen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Oh jeej, dan ga ik het maar niet doen dan. Ik zou niet willen dat jij gaat lachen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat het nergens op slaat? Als je het wil doen, moetje dat zelf weten. Maar ls ik je het zie doen ga ik lachen....
Jou lach ik altijd wel uit. Daar hoef je niet eens een boom voor te knuffelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh jeej, dan ga ik het maar niet doen dan. Ik zou niet willen dat jij gaat lachen.
Gun hem dat pleziertje ook eens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:49 schreef Robby87 het volgende:
Oh jeej, dan ga ik het maar niet doen dan. Ik zou niet willen dat jij gaat lachen.
quote:
Doet ie toch ook...quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jou lach ik altijd wel uit. Daar hoef je niet eens een boom voor te knuffelen
Die hangen meestal om mensen, niet om bomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:56 schreef drakin het volgende:
Ik heb ooit eens een actie gehouden in Steenwijk en daar een aantal bomen voorzien van bordjes "Free Hugs"
Met een touwtje vastgebonden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:57 schreef dyonvbaal het volgende:
En die bordjes heb je er met een spijker in geslagen?
Dan hou het maar bij Donny BBquote:
Nee heb 1 foto van mezelf ergens ervan en verder ben ik daarna naar een concert van treehuggers gegaan die toen in Steenwijk optraden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:59 schreef wyccie het volgende:
Bij festivals, Vierdaagse etc.
Grappig idee, drakin. Heb je ook gezien of er inderdaad mensen de bomen knuffelden?
Neh een gewone band met hele aardige muziek, maar 1 die dus wel een milieumening had. Boodschap bij elk concert was "plant a tree" Maar het is alweer jaren geleden en kan de foto ook nergens meer vinden. Zal wel op hyves staan ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:07 schreef wyccie het volgende:
Treehuggers is een band? Of was het een concert voor treehuggers?
Gek hè, met jouw vragen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:31 schreef Sands het volgende:
Wel jammer dat FMT in een diep dal terecht is gekomen.
De slowchat is toch veel leuker, blijf lekker hier.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat er niemand meer is om ze te beantwoorden.
Dat is waar ja met die gekke wycciet en donnyquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De slowchat is toch veel leuker, blijf lekker hier.
Niet alleen die van Sands, als ik de nieuwe vraag bekijk.quote:
Michel heeft verreweg de leukste vragen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet alleen die van Sands, als ik de nieuwe vraag bekijk.
Haha...neequote:Op zondag 27 oktober 2013 18:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Michel heeft verreweg de leukste vragen.
Zo'n mooie film maken van 11 miljoen dollar?!?quote:Budget: $11 million
Box office: $203,630,630
kijk Alien nog maar eens maar let nu op wat je daadwerkelijk ziet, in plaats van wat je denkt dat je gezien hebtquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, hoe is dit mogelijk? Cijfers van Alien.
[..]
Zo'n mooie film maken van 11 miljoen dollar?!?
Hedendaags zal zoiets minimaal 150 miljoen dollar kosten. En word er meestal ook niet beter op.
Daarom! maximaal effect voor minimaal geld.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
kijk Alien nog maar eens maar let nu op wat je daadwerkelijk ziet, in plaats van wat je denkt dat je gezien hebt
Mede daarom is die film zo meesterlijk.
Met CGI is tegenwoordig alles op te lossenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de beste sci-fi vliegen ze altijd rond in wrakken die aan touwtjes hangen, maar toch blijven ze in de nieuwe films maar met gladde, steriele CGI rondvliegen.
Tegenwoordig verspillen ze al het geld aan cgi dat binnen een jaar alweer gedateerd eruit zietquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, hoe is dit mogelijk? Cijfers van Alien.
[..]
Zo'n mooie film maken van 11 miljoen dollar?!?
Hedendaags zal zoiets minimaal 150 miljoen dollar kosten. En wordt er meestal ook niet beter op.
Ze moeten het wel doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tegenwoordig verspillen ze al het geld aan cgi dat binnen een jaar alweer gedateerd eruit ziet
Dat niet alleen. Tegenwoordig kosten B-acteurtjes ook een duit met geld. En voor minder dan 10 miljoen dollar staat meneertje Cruise niet eens voor opquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tegenwoordig verspillen ze al het geld aan cgi dat binnen een jaar alweer gedateerd eruit ziet
Zoveel is 10 miljoen toch niet voor meneer Tom Cruise?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Tegenwoordig kosten B-acteurtjes ook een duit met geld. En voor minder dan 10 miljoen dollar staat meneertje Cruise niet eens voor op
Niet als zijn films 100 miljoen+ opleveren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Zoveel is 10 miljoen toch niet voor meneer Tom Cruise?
Of meerquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet als zijn films 100 miljoen+ opleveren.
Ik denk dat ze niet goed begrijpen dat ze meer winst kunnen maken met iets wat weinig kost om te maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tja mensen verwachten dat er steeds meer te zien is en alles moet groter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet goed begrijpen dat ze meer winst kunnen maken met iets wat weinig kost om te maken.
Dat bedoel ik eigenlijk mee te zeggen. Maar ik denk dat het ook steeds moeilijker is om een film te maken. Ik bedoel, in 1962 was het nog mogelijk om een vrouw een flinke klap in het gezicht te geven (Sean Connery, Dr. No) zonder dat een feministisch partij de boel loopt te demoniseren. Anno 1995 werd er nog flink gepaft in films en anno 1979 kwam je ook nog weg met Life of Brian, zonder dat er een paar aandachtshoeren in de media van schande spreken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet goed begrijpen dat ze meer winst kunnen maken met iets wat weinig kost om te maken.
Dat is meer de uitzondering dan de regel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
District 9 kostte "maar" 30 miljoen, dus het is geen probleem om het allemaal iets goedkoper te maken en toch een publiek aan te spreken.
En met slimme marketing bepaal je zelf wat de mensen willen, begin een trend dat dogma-films terug hip zijn en iedereen loopt daar ook als makke schapen achteraan.
Nu is 't gewoon een race om te zien welke grote studio het eerst in financiële problemen komt.
Pacific Rim:quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is meer de uitzondering dan de regel.
Serieus he, hoeveel kost een getalenteerde schrijver?quote:Budget $ 190.000.000
Maar geen verrassende uitzondering.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is meer de uitzondering dan de regel.
Minder dan wat ze de meeste van die idioten betalen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pacific Rim:
[..]
Serieus he, hoeveel kost een getalenteerde schrijver?
Meer dan haar?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Minder dan wat ze de meeste van die idioten betalen.
Ik snap niet waar die vergelijking vandaan komt, maar ik vind 'm mooi.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
Ik bedoel, in 1962 was het nog mogelijk om een vrouw een flinke klap in het gezicht te geven (Sean Connery, Dr. No) zonder dat een feministisch partij de boel loopt te demoniseren. Anno 1995 werd er nog flink gepaft in films en anno 1979 kwam je ook nog weg met Life of Brian, zonder dat er een paar aandachtshoeren in de media van schande spreken.
Het is wellicht ver gezocht, maar ik ben blij dat je het waardeertquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die vergelijking vandaan komt, maar ik vind 'm mooi.
Hetzelfde geldt voor Sint en zijn knechten.
Nee die zal wel wat meer geld hebben gekregen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meer dan haar?
[ afbeelding ]
Mijn God, dat mens kon niet acteren, en haar Engels was bijna komisch.
Zij speelt toch ook in Babel en Brothers Bloom (waar ze slechts 3 woorden Engels sprak). Daar vond ik haar dan wel goed in acteren. Volgens mij heeft ze voor haar rol in Babel ook een Oscar nominatie. Dus acteren kan ze wel. Engels spreken daarentegen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meer dan haar?
[ afbeelding ]
Mijn God, dat mens kon niet acteren, en haar Engels was bijna komisch.
Ik vrees het ook. De laatste big budget film wat ik zowel verhaal, acteer prestaties en vormgeving kan waarderen, is al weer van een tijdje geleden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee die zal wel wat meer geld hebben gekregen.
Misschien ligt de rol haar ook niet. Of misschien heeft iemand behoorlijke shitty lines voor haar geschreven. Of misschien is de hele film gewoon kut.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zij speelt toch ook in Babel en Brothers Bloom (waar ze slechts 3 woorden Engels sprak). Daar vond ik haar dan wel goed in acteren. Volgens mij heeft ze voor haar rol in Babel ook een Oscar nominatie. Dus acteren kan ze wel. Engels spreken daarentegen...
De film was anders best vermakelijk hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien ligt de rol haar ook niet. Of misschien heeft iemand behoorlijke shitty lines voor haar geschreven. Of misschien is de hele film gewoon kut.
Avatar is stiekem een kopie van een paar andere films aangekleed met een (overigens prachtig) CGI jasje. Derhalve is het zijn opbrengsten meer dan waard. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:02 schreef sasquatsch het volgende:
Is er ergens een lijst van het percentage wat de films opbrengen ten opzichte van de kosten. Zie je meteen wat de grootste Return On Investment is.
Ik kan alleen lijsten vinden van de grootste opbrengsten (met of zonder inflatiecorrectie).
En daarin staat Avatar op 1 zonder inflatie correctie en Gone with the wind met inflatiecorrectie.
Wat een bedragen man... alsof je een loterij wint.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:05 schreef sasquatsch het volgende:
Gevonden!
Daarin staat Paranormal Activity dus op 1 met een ROI van 655,505.52%
Budget $15.000 opbrengst $196.681.656
Maar dat is wel echt een baggerfilmquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:05 schreef sasquatsch het volgende:
Gevonden!
Daarin staat Paranormal Activity dus op 1 met een ROI van 655,505.52%
Budget $15.000 opbrengst $196.681.656
Kostte ook weinig.quote:
Genoeg mensen hebben de Transformer films gezien, dat maken het nog geen goede filmsquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kostte ook weinig.En genoeg mensen hebben hem gezien.
Geen FMT'er te vinden die geen enkele Transformer film heeft gezien. En soort plichtmatig vorm van kijken tegen beter weten in.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Genoeg mensen hebben de Transformer films gezien, dat maken het nog geen goede films
Niet gezien. Nu ben ik geen echte FMT'erquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen FMT'er te vinden die geen enkele Transformer film heeft gezien. En soort plichtmatig vorm van kijken tegen beter weten in.
Nee jij bent een puristquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:16 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Niet gezien. Nu ben ik geen echte FMT'er
Ik heb er ook geen gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen FMT'er te vinden die geen enkele Transformer film heeft gezien. En soort plichtmatig vorm van kijken tegen beter weten in.
Schrijf jij nou maar een geweldig script en maak een geweldige filmquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen gezien.
Wat moet het met me worden foxje?
Ik overgestapt naar docu (daar worden natuurlijk ook script voor geschreven)quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Schrijf jij nou maar een geweldig script en maak een geweldige film
Een zeldzame vorm van intelligentie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen gezien.
Wat moet het met me worden foxje?
Maak dan maar een prachtige docuquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik overgestapt naar docu (daar worden natuurlijk ook script voor geschreven)
Tuurlijk, maar dat is sowieso pas over een jaar of 4 toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik ook zeker doenKom je naar de première?
Nee hoor, ik denk al over 2 jaar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is sowieso pas over een jaar of 4 toch?
Ik studeer in 2016 af, maar tussendoor zijn er natuurlijk ook veel projectenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ben je dan al klaar met je opleiding?
Oh ik dacht dat alleen de afstudeerfilm een complete productie was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik studeer in 2016 af, maar tussendoor zijn er natuurlijk ook veel projecten
Nee, het 2e jaar al best stevige producties. Ik ben nu wel al aan het nadenken over een eindexamenfilm, heb daar zo ongelooflijk veel zin in. Maar waar we nu mee bezig zijn is ook al best een kluif, ik denk alleen niet dat er een première voor zal zijn haha.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat alleen de afstudeerfilm een complete productie was.
Maak een docu over wycciequote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, het 2e jaar al best stevige producties. Ik ben nu wel al aan het nadenken over een eindexamenfilm, heb daar zo ongelooflijk veel zin in. Maar waar we nu mee bezig zijn is ook al best een kluif, ik denk alleen niet dat er een première voor zal zijn haha.
Dat heb ik bij jou veel sterkerquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Het verhaal achter al die geheimzinnigheid wel.
Niet gezien, met trotsquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vind ik wel.quote:
Hoezo de beste?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vind ik wel.
De beste FMT'er, en ik kan me moeilijk een voorstelling van je maken. Ik ben daar best wel door gefascineerd eigenlijk, wie er achter schuil gaat.
Haha, moet ik nog meer veren in je reet stoppen? Volgens mij is het wel duidelijk.quote:
Nee want Sam en Saint weten meerquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, moet ik nog meer veren in je reet stoppen? Volgens mij is het wel duidelijk.
Overigens denk ik dat je van ieders leven wel een boek zou kunnen schrijven (dat heb ik ergens gehoord, maar ik doe net alsof ik dat verzonnen heb en dat inzicht met jullie wil delen).
Jij ook gezien je leeftijd. Je heb in minder tijd meer films gezien dan zij.quote:
Andere tijden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij ook gezien je leeftijd. Je heb in minder tijd meer films gezien dan zij.
Maar Sands heeft ook een knobbel waardoor hij makkelijk dingen kan onthouden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij ook gezien je leeftijd. Je heb in minder tijd meer films gezien dan zij.
Ja daar hoefde ik vroeger niet voor te leren. Maar er zitten ook beperkingen aan mijn geheugen hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar Sands heeft ook een knobbel waardoor hij makkelijk dingen kan onthouden.
Je was ook heel goed in geschiedenis toch?
Das wel handig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja daar hoefde ik vroeger niet voor te leren. Maar er zitten ook beperkingen aan mijn geheugen hoor
Dat is een van de problemen, ik kan geen lange cijferreeksen onthouden, ja misschien als ik ze zie wanneer ze zijn opgeschreven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Das wel handig.
Als je telefoonnummers scoort van chicks hoef je ze nooit op te schrijven.
Maar dus wel data van belangrijke gebeurtenissen? Dat gaat gewoon automatisch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is een van de problemen, ik kan geen lange cijferreeksen onthouden, ja misschien als ik ze zie wanneer ze zijn opgeschreven.
Ja voor een bepaalde tijd blijft dat in mijn hoofd hangen, en daarna moet ik echt gaan nadenken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar dus wel data van belangrijke gebeurtenissen? Dat gaat gewoon automatisch?
Maar hoe zit dat dan met films enzo?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja voor een bepaalde tijd blijft dat in mijn hoofd hangen, en daarna moet ik echt gaan nadenken.
Ik herken de beelden dat is het eigenlijk wel, en de beelden hebben allemaal een naam en of jaartal wat ik daarbij kan oproepenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan met films enzo?
Maar bijv. de namen van acteurs/actrices uit films? Ik onthoud dat echt nooit, zelfs niet van de echte Hollywoodsterren, dat zegt me niks en ik ben daar niet in geïnteresseerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik herken de beelden dat is het eigenlijk wel, en de beelden hebben allemaal een naam en of jaartal wat ik daarbij kan oproepen
Dat is gekoppeld aan de films en andersom.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar bijv. de namen van acteurs/actrices uit films? Ik onthoud dat echt nooit, zelfs niet van de echte Hollywoodsterren, dat zegt me niks en ik ben daar niet in geïnteresseerd.
Maar daar heeft het dus niks mee te maken bij jou, qua voorkeuren?
Ja waarom niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
vraagje he
http://www.amazon.co.uk/T(...)ds=spaghetti+western
Kan ik dit gewoon hier thuis in de dvd spelert drukken en dan doet ie het?
Nee op de zolder heb ik mijn bioscoop. En ik heb geen Pikachu pyjamaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik zie een schattig internetzoldernerdje voor me. Met Pikachu-pyjama.
Awwww.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik zie een schattig internetzoldernerdje voor me. Met Pikachu-pyjama.
omdat PAL enzo al die standaarden, ik snap daar nooit wat van. Of was dat alleen vroeger een probleem?quote:
En dan noemen ze mij de internetzoldernerdjequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
omdat PAL enzo al die standaarden, ik snap daar nooit wat van. Of was dat alleen vroeger een probleem?
Je hebt nog bijna gelijk ook, ik lees namelijk telkens snoep in plaats van soep in de titel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:38 schreef Robby87 het volgende:
Bij jou zie ik een dik wijf voor me met kippenpoten in een klauw, en een blik lauw Schultenbrau bier in de andere.
Dit jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:42 schreef Robby87 het volgende:
Stiekem heb ik nog altijd de stille hoop dat wyccie een enorm lekker wijf is.
Alleen met een hoop plamuur en als ik mijn buik inhoud. En dan nog niet. Sorry.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:42 schreef Robby87 het volgende:
Stiekem heb ik nog altijd de stille hoop dat wyccie een enorm lekker wijf is.
Oh, dat vind ik juist niet aantrekkelijk, en een buikje vind ik schattig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen met een hoop plamuur en als ik mijn buik inhoud. En dan nog niet. Sorry.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bij sands moet ik altijd aan dit plaatje denkenvoor die laatste plaatjes
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is hij het zelfquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:46 schreef wyccie het volgende:
Wtf, wat voor forum is dat en waarom lees je dat?
Geen idee hoe dat forum heet maar blijkbaar gaat het over volwassenen die luiers dragen. Kwam het tijdje geleden tegen op 4chan geloof ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:46 schreef wyccie het volgende:
Wtf, wat voor forum is dat en waarom lees je dat?
Veel internationale fora gebruiken OP als openingsposter itt openingspostquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:50 schreef wyccie het volgende:
Het valt me op dat ze OP zeggen terwijl ze TS bedoelen.
Ik ken meisjes met maatje 36 die zichzelf ook te dik vinden. Volgens mij is wyccie ook wel een beetje zo, niet dik, een paar kilo te veel misschien, maar lang niet zo dik als ze jou doet geloven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Awwww.
Bij jou zie ik een dik wijf voor me met kippenpoten in een klauw, en een blik lauw Schultenbrau bier in de andere.
Te dik zou ik mezelf nou echt niet noemen, dat zou gek zijn. Eerder wat ongelukkig geproportioneerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef ArtistA het volgende:
Ik ken meisjes met maatje 36 die zichzelf ook te dik vinden. Volgens mij is wyccie ook wel een beetje zo, niet dik, een paar kilo te veel misschien, maar lang niet zo dik als ze jou doet geloven.
Je laat het wel soms zo lijken, zie Robby87's post. VaN vrouwen wordt mss ook wat meer verwacht qua uiterlijk, met de media e.d.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Te dik zou ik mezelf nou echt niet noemen, dat zou gek zijn. Eerder wat ongelukkig geproportioneerd.
Als het maar niks met mij te maken heeft is het goed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef wyccie het volgende:
Robby, wat voor soort documentaires maak je? Misschien kan ik wel wat ideeën aan je verkopen.
Jij bent een peer toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Te dik zou ik mezelf nou echt niet noemen, dat zou gek zijn. Eerder wat ongelukkig geproportioneerd.
Ik beloof je dat het niks met jou te maken heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:06 schreef Sands het volgende:
Als het maar niks met mij te maken heeft is het goed.
[..]
Jij bent een peer toch?
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik beloof je dat het niks met jou te maken heeft.
Peer.
Ik ken geen grenzen, kom maar op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef wyccie het volgende:
Robby, wat voor soort documentaires maak je? Misschien kan ik wel wat ideeën aan je verkopen.
Ik denk dat veel vrouwen te veel van zichzelf verwachten omdat ze zoveel mooie, slanke vrouwen in de media zien, terwijl de meeste mannen niet zulke verwachtingen hebben volgens mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:04 schreef ArtistA het volgende:
VaN vrouwen wordt mss ook wat meer verwacht qua uiterlijk, met de media e.d.
Heel verstandig Njos'jequote:Op maandag 28 oktober 2013 09:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik neem vandaag de bus ipv de fiets
Volgens mij zijn er te veel van die mooi boys die het liefst een vrouw met kleiner dan 36 willen... Meer dan jij denktquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat veel vrouwen te veel van zichzelf verwachten omdat ze zoveel mooie, slanke vrouwen in de media zien, terwijl de meeste mannen niet zulke verwachtingen hebben volgens mij.
Maar in zulke jongens zijn echte leuke vrouwen niet in geinteresseerd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er te veel van die mooi boys die het liefst een vrouw met kleiner dan 36 willen... Meer dan jij denkt
Hm oke, dat zou kunnenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er te veel van die mooi boys die het liefst een vrouw met kleiner dan 36 willen... Meer dan jij denkt
Zijn er daar nog veel van dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:25 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Maar in zulke jongens zijn echte leuke vrouwen niet in geinteresseerd.
Ik probeer hem wat moed in te pratenquote:
Oh, was dat hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik probeer hem wat moed in te praten
Het stormt, dus vallen er blaadjes op de rails waardoor er treinen uitvallen of vertraging oplopen. Daarom zet de NS minder treinen in. Dan kunnen er minder uitvallen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heel verstandig Njos'jeIk neem gewoon de auto
![]()
Ik snap niet dat iets als de NS het hier op zulke dagen voor elkaar kan krijgen om minder treinen in te zetten. De dagen waarop meer mensen gebruik maken van het OV zetten zij minder capaciteit in... Dat slaat toch nergens op...
Zodat ze zichzelf een schouderklopje kunnen geven dat alle treinen gewoon hebben gereden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het stormt, dus vallen er blaadjes op de rails waardoor er treinen uitvallen of vertraging oplopen. Daarom zet de NS minder treinen in. Dan kunnen er minder uitvallen.
Ze zetten er minder in zodat er minder uitvallen? Wat een logica, dat kan alleen van de NS komen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het stormt, dus vallen er blaadjes op de rails waardoor er treinen uitvallen of vertraging oplopen. Daarom zet de NS minder treinen in. Dan kunnen er minder uitvallen.
Maar het werkt wel...voor de NS tenminstequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zetten er minder in zodat er minder uitvallen? Wat een logica, dat kan alleen van de NS komen.
Officieel volgens mij om te zorgen dat als treinen vertraging hebben er geen escalatie optreedt van volgende treinen die daardoor vertraging oplopen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zetten er minder in zodat er minder uitvallen? Wat een logica, dat kan alleen van de NS komen.
2 alquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef ArtistA het volgende:
Er is een vrouw omgekomen door de storm. Heftig heur
waar dan? Hier waait het alleen flink maar verder valt het wel meequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef ArtistA het volgende:
Er is een vrouw omgekomen door de storm. Heftig heur
stormt het daar zo hard dan?quote:
Ben maar blij dat het geen orkaankracht wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is nu wat gaan liggen, maar het was vrij bizar hard eerder
Sowieso niet naar buiten gaan vandaagquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:41 schreef drakin het volgende:
Hier zit het nu op het toppunt, ik heb rondvliegende bloempotten in de tuin en mijn zoon hoefde niet naar zijn werk.
Hij werkt in een groot monumentaal pand die net gesloten is, vliegen nogal wat dakpannen rond daar.
Dus we gaan nu maar gezellig tv kijken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:45 schreef picodealion het volgende:
Het probleem met de blaadjes op de rails vandaag is dat de bomen er nog aan vast zitten.
Het zegt me niets.quote:
Kan ik ergens die danspasjes leren?quote:
Als je nu een docu over Rinus gaat maken dan lukt dat vast wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan ik ergens die danspasjes leren?
Zegt me niks, heb je hem gezien?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, ik zag op spotned living of a dollar staan. Docu over 56 dagen overleven op 56 dollar. Leek me wel wat, weet niet of het ook wat voor jou is?
Nee, nog niet. Had nog wat andere dingen om te kijkenquote:
Hmm, naja ik heb geen usenet meer, dus zou ergens anders moeten kijken mocht ik hem willen zien. Maar het concept spreekt me niet zo heel erg aan als ik eerlijk ben...quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Had nog wat andere dingen om te kijken
Ik waai met alle winden mee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Is iedereen weg gewaaid vandaag? Tis zo rustig
Bij robby moet het om excentrieke mensen gaan, zoals in de docu's van Louis Theroux. Eenzame pornosterren enzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hmm, naja ik heb geen usenet meer, dus zou ergens anders moeten kijken mocht ik hem willen zien. Maar het concept spreekt me niet zo heel erg aan als ik eerlijk ben...
whehehquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij robby moet het om excentrieke mensen gaan, zoals in de docu's van Louis Theroux. Eenzame pornosterren enzo.
Niet echt, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij robby moet het om excentrieke mensen gaan, zoals in de docu's van Louis Theroux. Eenzame pornosterren enzo.
Nee, in tegendeel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Omdat je zijn docu's altijd zo goed vindt?
Waarom niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel.
Ik vind ze erg leuk om naar te kijken, maar zo zou ik nooit als maker willen zijn.
Maar daar ging het toch ook over, waar je graag naar kijkt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel.
Ik vind ze erg leuk om naar te kijken, maar zo zou ik nooit als maker willen zijn.
Ik kijk graag naar porno, vooral twee vrouwen die elkaar aflebberen vind ik heerlijk. Maar of het goed is, is een ander verhaal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar daar ging het toch ook over, waar je graag naar kijkt?
Habitación en Roma (2010) - IMDbquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik kijk graag naar porno, vooral twee vrouwen die elkaar aflebberen vind ik heerlijk. Maar of het goed is, is een ander verhaal.
2 vrouwen, srsly? Porno kan wel goed zijn denk ik, maar dan werk je wel met andere maatstaven (quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar porno, vooral twee vrouwen die elkaar aflebberen vind ik heerlijk. Maar of het goed is, is een ander verhaal.
WAAR HEB JE HET OVER!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
2 vrouwen, srsly? Porno kan wel goed zijn denk ik, maar dan werk je wel met andere maatstaven () dan bij documentaires natuurlijk.
Wéér niet aan? Bedankt. Trut.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat snap je daar nou weer niet aan?
Ik bedoel dat je bij het beoordelen van de kwaliteit van porno naar andere dingen kijkt dan bij een documentaire. Jezus.
Uh oke? Je hoeft niet meteen zo te reageren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wéér niet aan? Bedankt. Trut.
Met porno wilde ik een schitterende metafoor schetsen, maar dat was natuurlijk weer te moeilijk want je ging er serieus op in.
Ik snap niet waar je op doelde met wat ik leuk vind om te kijken en wat ik goed vind, waar ik dat heb gezegd..
Jezus Robbyquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wéér niet aan? Bedankt. Trut.
Met porno wilde ik een schitterende metafoor schetsen, maar dat was natuurlijk weer te moeilijk want je ging er serieus op in.
Ik snap niet waar je op doelde met wat ik leuk vind om te kijken en wat ik goed vind, waar ik dat heb gezegd..
Ok. Lul. (sarcasme)quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:42 schreef Robby87 het volgende:
WTF!
Dat was juist heel lief getypt, vol met sarcasme.
Neequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef Robby87 het volgende:
Dachten jullie nou echt dat ik boos was?
Is Waaghals er niet om je te troosten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht het wel. Was al in een hoekje gaan huilen.
Heb je dan nog een hoekje zonder zooi?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht het wel. Was al in een hoekje gaan huilen.
Neequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Of zitten jullie mij nu allemaal te fucken?
Mijn nieuwe kamer is heel netjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je dan nog een hoekje zonder zooi?
Nee, ik ben helemaal alleen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is Waaghals er niet om je te troosten?
Wat goed van jequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn nieuwe kamer is heel netjes
Aaawquote:
Ja ben er ook heel trots opquote:
Misschien komt het zo ooit nog goed met jequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ben er ook heel trots op
Probeer steeds spullen op te ruimen als ik het niet meer gebruik.
Wat nobel van je, die hoop hebben we bij jou al lang opgegeven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien komt het zo ooit nog goed met je
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wat nobel van je, die hoop hebben we bij jou al lang opgegeven.
Volgens mij heeft ze een ronde kamer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je dan nog een hoekje zonder zooi?
O...als dat alles is...quote:
Jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Neh, een ronde kamer lijkt me niet handigWie nieuwsgierig is dm ik wel een foto.
En jij in de kamer toch?quote:
Jij denkt het, ik zeg het...quote:
Of net een te weinig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Een boom teveel op zijn hoofd gekregen denk ik
Om te vergelijken met de vorige, ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Neh, een ronde kamer lijkt me niet handigWie nieuwsgierig is dm ik wel een foto.
Degelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef Robby87 het volgende:
Hoe ziet jouw kamer er eigenlijk uit Sands?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef Sands het volgende:
De kamer van njos is normaal... [ afbeelding ]
De rest is net zo netjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:26 schreef sasquatsch het volgende:
Dat ene hoekje van de foto wel, maar van de rest krijgen we niets te zien.
Jij hebt al eens een foto van mij gezien.. Die ik toen op ICM had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |