quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Herkenbaar..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:47 schreef wyccie het volgende:
Ik had ook pompoen, maar expres eens een keer geen soep gemaakt. Wel gewoon in de oven, maar niet lang genoeg.
Nu heb ik soep opstaan en kip in de oven, maar ik heb helemaal niet zo veel trek.
Als je Dyon lief aankijkt brengt hij misschien wel een mandje met fruit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb bijna altijd trek, maar ik ben niet zo lekker. Afgelopen nacht al misselijk. Hele dag beetje blegh. En daarnet hebben al schadelijke stoffen mijn lichaam verlaten.
Maar de soep smaakt best lekker.
Nee sorry. Heb en geen fruit en zit in Heerlen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als je Dyon lief aankijkt brengt hij misschien wel een mandje met fruit.
Wat doe je daar dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee sorry. Heb en geen fruit en zit in Heerlen...
Ik was er voor werk... Mensen die naar het International Funeral Award gingen... en ook weer naar huis moesten...quote:
Si, het was een gala voor begrafenisondernemers. Iedereen was er in black tiequote:
Bakken, bakken, maak ons gek!quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:52 schreef wyccie het volgende:
Nu heb ik echt zin in pannenkoeken. Heb er zelfs de ingrediënten voor.
Gelijk heb je, Als ik een tv op mijn slaapkamer had dan had ik ook nog in bed gelegen... Gelukkig kraken de muren hier niet...quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:15 schreef wyccie het volgende:
![]()
De muren kraken en ik lig stiekem nog steeds in bed.
Ik had voor de zekerheid de wekker om 9uur gezet (voor het formule 1), maar was al voor de wekker wakker... Wat wel jammer is als je pas om kwart voor 6 gaat slapen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:17 schreef drakin het volgende:
Mijn wekker ging om 10 uur en ik zit hier al iets langer dan een uur.
Ik moet de klokken nog verzetten.
Wekkers die je terug moet zetten... je moet gewoon je telefoonwekker zetten... die zet zichzelf terugquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
Net ruim een half uur wakker. Nog voor mijn wekker, die ik gisteravond al heb terug gezet.
En nu met een kop koffie voor de TV.
Maar ik word graag wakker met muziek. Dus zet ik meestal mijn wekkerradio.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wekkers die je terug moet zetten... je moet gewoon je telefoonwekker zetten... die zet zichzelf terug
Daar slaap ik doorheen. Geef mij maar een rete irritant piep geluidje...quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar ik word graag wakker met muziek. Dus zet ik meestal mijn wekkerradio.
Sinds ik op me zelf zit heb ik die luxe ook niet meer.. maar ja, het zou ook een beetje belachelijk zijn in mijn huisje 2 tv's...quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen tv op mijn slaapkamer. Aan dat soort luxe ben ik nog steeds niet gewend.
Zielige boompjes, zonder blaadjes. Alles ligt nu in de tuin die niet meer groen is, maar oranje.
CD wekkerdingquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar ik word graag wakker met muziek. Dus zet ik meestal mijn wekkerradio.
Geen handleiding van te vinden waar dat in staat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef drakin het volgende:
[..]
CD wekkerding
Maar nog steeds niet weten hoe dat ding afgaat op een ander nummer dan de eerste nummer van een CD, sommige Cd's beginnen irritant met een intro muziekje, en elke ochtend met datzelfde beginnen...
Helemaal niet zielig, die bomen werken keihard om ons van zuurstof te voorzien, ze hebben ook hun rust een keer nodig om dat na de winter weer te kunnen doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen tv op mijn slaapkamer. Aan dat soort luxe ben ik nog steeds niet gewend.
Zielige boompjes, zonder blaadjes. Alles ligt nu in de tuin die niet meer groen is, maar oranje.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:55 schreef drakin het volgende:
Of overlevingstechniek om de winter te overleven, bomen zijn niet dood of zielig alleen omdat er geen bladeren meer aanzitten.
Ik lees eigenlijk bijna nooit handleidingen en ook geen idee meer waar die is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen handleiding van te vinden waar dat in staat?
Is die ook al te downloaden? Of ben je naar de bios geweest?quote:
Bios, ja zelfs ik kom ooit buiten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is die ook al te downloaden? Of ben je naar de bios geweest?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk bijna nooit handleidingen en ook geen idee meer waar die is.
Hoi Sasquatsch
Jammer dan moet ik nog maar wachten. Hoe was de film?quote:
Naaldbomen wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:02 schreef wyccie het volgende:
Kunnen bomen met bladeren geen winters overleven?
Het ging nu over escape plan...quote:
Of in Australië, maar daar verliezen ze hun bladeren om de zomer te overleven.quote:
http://www.natuurbericht.nl/?id=5146quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:02 schreef wyccie het volgende:
Kunnen bomen met bladeren geen winters overleven?
quote:
Voorspelbaar maar vermakelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer dan moet ik nog maar wachten. Hoe was de film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |