Ben een paar keer in India geweest. Je merkt het niet echt wanneer je daar bent. Dan is het gewoon normaal zonnig weer. Maar wanneer je een overview krijgt, bijv. als je op een hoog punt staat, zie je de smog wel. Is overigens ook zo bij andere heel grote steden die verder geen streng beleid voeren, zoals bijv. New York en vroeger LA.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:06 schreef Fer het volgende:
Zou de lucht daar iedere dag van het jaar zo bruin zijn? Zou het ook stinken, invloed hebben op motorvermogen?
Ik kan me voorstellen dat de motor minder zuurstog krijgt en dat luchtinlaten en filters sneller verstopt raken maar of dat veel PK's zal schelen...?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:06 schreef Fer het volgende:
Zou de lucht daar iedere dag van het jaar zo bruin zijn? Zou het ook stinken, invloed hebben op motorvermogen?
Als ik achter kinderen vraag, is het dan veel te voor de hand liggend?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:34 schreef JohnB52 het volgende:
Gelukkig heb ik thuis een luchtalarm die er voor zorgt dat ik nooit later dan 08:00 wakker ben!
Wat een onzin ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:22 schreef Geralt het volgende:
Aanfluiting dit weer.
Ik snap het wel. Gewoon te laat gezien en toen konden ze niets meer.
Webber moest na die invalid lap 1 ronde rustig doen en daarna nog een keer aanzetten. Die aangezette ronde brak hij af en zijn invalid lap staat op P3 terwijl hij daarvoor op P14 stond en die dus had moeten tellen
Daardoor had iemand anders dus in Q3 gekomen. Het enige wat ze zouden kunnen (en moeten) doen is Webber zijn P14 tijd naast de eindtijden van Q2 leggen en kijken waar hij uit komt en alles erboven 1 plek opschuiven.
Nadeel is dan dat die ene coureur die in Q3 geraakt had moeten zijn dus geen tijd heeft kunnen rijden.
En wat doe je daarmee dan.
Niks dus, vooral niet meer laten zien door de regie, niet meer over hebben, doodzwijgen en net doen of niemand het zag.![]()
![]()
Doe me die rondetijden dan eens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:31 schreef M90 het volgende:
2. Na eerste flying lap en cooldown lap heeft hij nog een flying lap gedaan die sneller was dan de cut-off naar Q1.
of trollt deze gast vaker?
gelukkig kun je een uur langer slapen. Vaak ben ik dan wel op tijd wakker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:34 schreef JohnB52 het volgende:
Niet de klok vergeten he heren en dames.
Ik weet alleen niet of mijn telefoon dat nou automatisch doet...
Gelukkig heb ik thuis een luchtalarm die er voor zorgt dat ik nooit later dan 08:00 wakker ben!
Dat uur is mijn redding na afgelopen nacht niet geslapen te hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:12 schreef WEST het volgende:
[..]
gelukkig kun je een uur langer slapen. Vaak ben ik dan wel op tijd wakker.
Sorry cut-off naar Q3 inderdaad. Klassering in Q2 lijkt me irrelevant?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe me die rondetijden dan eens.
En hij kwam van P14 en niet P15.
En al was het zo dat hij sneller dan de cutoff naar Q3 reed, want ik neem aan dat je daar op doelt en niet op Q1 zoals je zegt, dan nog staat hij onterecht als 3de geklasseerd in Q2.
Die tijd was volkomen illegaal.
nou mijne ook wel. Maar ik ben ook niet fit dus dit uur vind ik wel fijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat uur is mijn redding na afgelopen nacht niet geslapen te hebben
hij moet ook eerder stoppen dan Webber en dit is een lange pitlane dus hij moet veel tijd winnen in de eerste 10 ronden. Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:01 schreef Fer het volgende:
Ben benieuwd hoe Webber morgen op primes wil winnen, lijkt dat Vettel vanaf ronde 1 een paar tienden wegrijdt per rondje.
Die is wel relevant. Ik wil die tijd van hem dan wel eens zien of hij daadwerkelijk sneller dan 1:26.336 reed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:15 schreef M90 het volgende:
[..]
Klassering in Q2 lijkt me irrelevant?
Maar een paar rondes later moet Webber ook wisselen, dan komt Vettel weer voorop. Misschien is Webber dan wel sneller op options, maar we hebben gezien hoe makelijk hij kan inhalen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:17 schreef WEST het volgende:
[..]
hij moet ook eerder stoppen dan Webber en dit is een lange pitlane dus hij moet veel tijd winnen in de eerste 10 ronden. Dat zie ik niet gebeuren.
Ik doelde op positie in de top 10 van Q2 omdat zijn tweede lap sneller dan cut-off was.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is wel relevant. Ik wil die tijd van hem dan wel eens zien of hij daadwerkelijk sneller dan 1:26.336 reed.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/110909quote:The FIA made it clear to drivers that rules on track limits would not be strictly enforced on corner exits in qualifying for the Indian Grand Prix, but things will be tightened up for the race.
Telefoons doen het automatisch als je dat hebt ingesteld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:34 schreef JohnB52 het volgende:
Niet de klok vergeten he heren en dames.
Ik weet alleen niet of mijn telefoon dat nou automatisch doet...
Als je achter kinderen vraag?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als ik achter kinderen vraag, is het dan veel te voor de hand liggend?
Tijdens de riders briefing is door charlie gezegd dat buiten de baan gaan GEEN penalty opleverde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is wel relevant. Ik wil die tijd van hem dan wel eens zien of hij daadwerkelijk sneller dan 1:26.336 reed.
Groot gelijk hebben ze, waarom moeilijk doen als het ook gewoon makkelijk kan door de bochten af te snijdenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Tijdens de riders briefing is door charlie gezegd dat buiten de baan gaan GEEN penalty opleverde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |