Spijt is misschien een groot woord, die PL titel is hem veel waard natuurlijk, maar ik denk dat hij zich wel eens beter heeft gevoeld. Eerst Fergie die stopt terwijl die hem persoonlijk de belofte had gedaan bij tekenen van het contract dat hij zou blijven. Dan een nieuwe trainer, en Moyes lijkt me niet zijn type trainer. Hij schijnt nogal gefocust te zijn op het fysieke, veel rennen, e.d. Dan de geflopte tranferwindow waarin geen enkele creatieve speler is gehaald. En dan nog het teleurstellende spel en resultaat van ManU. Ik denk denk dat hij wel baalt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:50 schreef Pedroso het volgende:
Over 2 weken Man.Utd. tegen Arsenal. Van Persie zou perfect bij dit Arsenal passen, zou ie al spijt hebben ?
Toch zou ik het wel leuk vinden als Arsenal nu wel kampioen wordt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Spijt is misschien een groot woord, die PL titel is hem veel waard natuurlijk, maar ik denk dat hij zich wel eens beter heeft gevoeld. Eerst Fergie die stopt terwijl die hem persoonlijk de belofte had gedaan bij tekenen van het contract dat hij zou blijven. Dan een nieuwe trainer, en Moyes lijkt me niet zijn type trainer. Hij schijnt nogal gefocust te zijn op het fysieke, veel rennen, e.d. Dan de geflopte tranferwindow waarin geen enkele creatieve speler is gehaald. En dan nog het teleurstellende spel en resultaat van ManU. Ik denk denk dat hij wel baalt.
Anders ik welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel leuk vinden als Arsenal nu wel kampioen wordt.
Kan ik me wel in vinden. Man.Utd is er niet bepaald op vooruit gegaan en Moyes is idd niet zijn type trainer. Het is sowieso een matige trainer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Spijt is misschien een groot woord, die PL titel is hem veel waard natuurlijk, maar ik denk dat hij zich wel eens beter heeft gevoeld. Eerst Fergie die stopt terwijl die hem persoonlijk de belofte had gedaan bij tekenen van het contract dat hij zou blijven. Dan een nieuwe trainer, en Moyes lijkt me niet zijn type trainer. Hij schijnt nogal gefocust te zijn op het fysieke, veel rennen, e.d. Dan de geflopte tranferwindow waarin geen enkele creatieve speler is gehaald. En dan nog het teleurstellende spel en resultaat van ManU. Ik denk denk dat hij wel baalt.
Hij deed alsof hij nog niet had afgefloten, maar dat is bullshit was gewoon een geldig doelpunt geweest.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef TLC het volgende:
Hoe kan die scheidsrechter nou dat doelpunt van Fer afkeuren ? sportief of niet ? het is gewoon een geldig doelpunt ????????????
Scheidsrechter had nog niet gefloten voor ingooiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef TLC het volgende:
Hoe kan die scheidsrechter nou dat doelpunt van Fer afkeuren ? sportief of niet ? het is gewoon een geldig doelpunt ????????????
Het is helemaal misgegaan in de transferperiode, gegokt en verloren op Fabregas en Alcantara, en ontzettend geflaterd met papieren en toezeggingen bij Ander Herrera waardoor die transfer niet door kon gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Het transferbeleid van Man United is toch wel enigszins onverklaarbaar.. zelfs in je plaggenhut in de Hollandse klei kan je constateren dat de ploeg creativiteit mist. Aangezien het een van de grootste clubs ter wereld is, zou je toch denken dat ze met iets beters op de proppen komen dan Fellaini. Daar is ook veel teveel voor betaald. Vreemd allemaal. Als je dan toch met geld smijt, doe het dan goed zoals Arsenal.
Fluiten voor een ingooi, sinds wanneer doet men dat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Scheidsrechter had nog niet gefloten voor ingooi
Als het spel daarvoor heeft stil gelegen voor bijvoorbeeld een blessure behandeling, in gewoon spel natuurlijk nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Fluiten voor een ingooi, sinds wanneer doet men dat?
Volgens mij was er geen behandeling. Speler stond gewoon op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als het spel daarvoor heeft stil gelegen voor bijvoorbeeld een blessure behandeling, in gewoon spel natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |