Dat moet je sony vragenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:02 schreef Drialll het volgende:
[..]
Hoezo kan dit niet voor fifa 14??
want? battlefield kan wel. Dat is ook eaquote:
EA is de uitgever. Sony vindt alles wel best hoor. Als jij een code krijgt van EA om in te voeren zal Sony het niet boeien of die code 60 euro of een tientje heeft gekost.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
want? battlefield kan wel. Dat is ook ea
Zolang Sony ook een filmmaatschappij heeft hoef je dit echt in geen enkele PS5,6,7 en 8 verwachten....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:47 schreef VulpX het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=706751
http://blog.us.playstatio(...)e-faq-north-america/
Geen mp3's afspelen, geen DLNA support (dus geen media streamen vanaf pc etc)...
Godverd#$@mme Sony! Bijna alles goed doen deze launch en dan met dit soort crap aankomen? WTF? Het is 2013! Je gaat me toch niet vertellen dat ze nu ineens weer grootheidswaanzin krijgen en taferelen uit 2007 gaan herhalen?
Euhh... het zat gewoon in de PS3, toen hadden ze ook gewoon een filmmaatschappij. Niet echt een argument...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:50 schreef tcr het volgende:
[..]
Zolang Sony ook een filmmaatschappij heeft hoef je dit echt in geen enkele PS5,6,7 en 8 verwachten....
Destijds waren er geen streaming diensten voor video en geluid. Nu met hun eigen muziek streaming dienst en o.a. netflix slopen ze het er allemaal gewoon uit. Jammer, maar ik gebruik het toch minimaal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Euhh... het zat gewoon in de PS3, toen hadden ze ook gewoon een filmmaatschappij. Niet echt een argument...
Wel nu streamingdiensten veel gangbaarder zijn dan 8 jaar geledenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Euhh... het zat gewoon in de PS3, toen hadden ze ook gewoon een filmmaatschappij. Niet echt een argument...
Vind het wel jammer dat het er niet meer in zit. Tuurlijk heb ik ook een Netflix en Spotify abo, maar je ligt met die diensten een hele hoop achter op de VS qua aanbod.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Wel nu streamingdiensten veel gangbaarder zijn dan 8 jaar geleden
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:47 schreef VulpX het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=706751
http://blog.us.playstatio(...)e-faq-north-america/
Geen mp3's afspelen, geen DLNA support (dus geen media streamen vanaf pc etc)...
Godverd#$@mme Sony! Bijna alles goed doen deze launch en dan met dit soort crap aankomen? WTF? Het is 2013! Je gaat me toch niet vertellen dat ze nu ineens weer grootheidswaanzin krijgen en taferelen uit 2007 gaan herhalen?
Ja, dat vind ik ook.. Maar ook hiervoor zijn er meer dan genoeg alternatieven te vinden. De PS4 is op de 1ste plaats een console, geen 1 box to rule them all zoals Microsoft dat wel zou willen zien met hun console. Dat de xbox dit niet (meer) zou ondersteunen zou denk ik wat kwalijker zijn hierdoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat het er niet meer in zit. Tuurlijk heb ik ook een Netflix en Spotify abo, maar je ligt met die diensten een hele hoop achter op de VS qua aanbod.
MS heeft DLNA ook nog niet bevestigd op de Xbone.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.. Maar ook hiervoor zijn er meer dan genoeg alternatieven te vinden. De PS4 is op de 1ste plaats een console, geen 1 box to rule them all zoals Microsoft dat wel zou willen zien met hun console. Dat de xbox dit niet (meer) zou ondersteunen zou denk ik wat kwalijker zijn hierdoor.
Vind het voor beide consoles eigenlijk even kwalijk. De vorige generatie is bij beide merken als console en media apparaat neergezet en nu stappen ze er weer vanaf terwijl alle andere apparaten steeds meer kunnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.. Maar ook hiervoor zijn er meer dan genoeg alternatieven te vinden. De PS4 is op de 1ste plaats een console, geen 1 box to rule them all zoals Microsoft dat wel zou willen zien met hun console. Dat de xbox dit niet (meer) zou ondersteunen zou denk ik wat kwalijker zijn hierdoor.
twitter:yosp twitterde op woensdag 30-10-2013 om 22:19:05Thanks for the feedback to the lack of MP3 and DLNA support at the launch of PS4. I'll share with the PS4 Dev team for future consideration. reageer retweet
Erg tof om te lezen. Wel twijfel ik over wat jij aanhaalt; dat spelers veel minder lijken te 'plakken' en dus veel realistischer bewegen, inclusief de mogelijkheid om op het verkeerde been te stappen etc. Heel realistisch inderdaad, maar misschien wordt het daardoor allemaal een beetje té moeilijk?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:54 schreef Pheno het volgende:
Hopsa, voor de NBA-twijfelaars: http://fok.nl/623602
Waarom zou je een PS4 niet op HD willen aansluiten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:17 schreef delano.888 het volgende:
Ik kom er nu trouwens pas achter dat ps4 geen analoge (scart enz) connector meer heeft! Dus zonder hdmi kan je geen ps4 gebruiken!
SCART kan ook HD aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Waarom zou je een PS4 niet op HD willen aansluiten?
Voor mij geen probleem, maar er waren nogal wat ps3 users zonder hd tv..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Waarom zou je een PS4 niet op HD willen aansluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |