quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 09:23 schreef Onaniem het volgende:Waar gebeurd, niet gedroomd, maar wellicht anders dan je verwachtte of hoopte.
Sinds ongeveer een jaar ben ik bezig met fitness. Afgelopen week was ik aan het trainen met de 'Leg Press', met andere woorden een gewicht optillen door benen te strekken.
Ineens kreeg ik daarbij een stijfje dat elke keer beenstrekken harder werd totdat ik ineens begon klaar te komen. Zo maar, ik heb er niet aangezeten, geen woest aantrekkelijke personen in de buurt ofzo.
Met diep zuchten heb ik de kwak weten binnen te houden... Niet dat het onaangenaam was, maar toch zeker wel onpraktisch op dat moment...
Vreemd, zo maar klaarkomen... Of zijn er meer mensen die dit overkoen is?
biochemie in het brien . waarschijnlijk sport je al langer , en vind je sport een plezier als hobby
daardoor word je brein door het Eigen biochemie procces in de malling genomen
je brein vind sporten onbewust zo fijn , dat het meer bepaalde stofjes loslaat , stofjes die onder sporten vaak niet in zulke hoge dosseeringen word losgelaten . we praten hier dan ook over testosterone en hormone en andere genotsstofjes . normal worden die allen in zulke hoge dosseering losgelaten op momenten dat je vaak bewust met je dierlike instingten bezig bent .
als je bijvoorbeeld iemand tegekomt waar je fysiek/mental tot bent aangetrokken of onder sex

;P
bassis je brein heft tijdens het sporten een overporducktie van testosterone/hormone en andere genotsstofjes . brien vind sport zo fijn , het ziet het als sex

;P XD