quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Stukken beter dan SkyWat Mexicano zo leuk vindt
Ja die puntmutsen heb ik nooit begrepen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je wist te ontsnappen uit de sekte dus?
De Zwarte Pieten Partij is ook hot nu.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja die puntmutsen heb ik nooit gegrepen.
Klopt, heb net de piraat gehadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan valt Rames Shaffy nog wel mee eigenlijk, qua bijzonder.
Heb je iets tegen witte gewadenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja die puntmutsen heb ik nooit begrepen.
Nee, veel fouter, en daarom weer leuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk? Frans Duijts en zo?
Nederlandstalige piraten zijn het meest bekend, maar een piraat is gewoon een illegale zender.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk? Frans Duijts en zo?
Dat is morgen pas he? Zaterdag op zondag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:48 schreef Zipportal het volgende:
Wintertijd kunnen jullie een uurtje langer doorlullen.
Lig je soms van de rails af, of zo ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, veel fouter, en daarom weer leuk.
Zal eens wat ellende opzoeken.
Morgen pas.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:48 schreef Zipportal het volgende:
Wintertijd kunnen jullie een uurtje langer doorlullen.
Nacht van zaterdag op zondag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is morgen pas he? Zaterdag op zondag.
Oh vandaag dus, straks, weet ik het.
Geheime zenders: met de feestdagen altijd van die spelletjes, rollades en zo vergeven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nederlandstalige piraten zijn het meest bekend, maar een piraat is gewoon een illegale zender.
Ja maar het is nu al zaterdag, vandaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nacht van zaterdag op zondag.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is morgen pas he? Zaterdag op zondag.
Oh vandaag dus, straks, weet ik het.
Het is nu de nacht van vrijdag op zaterdag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar het is nu al zaterdag, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |