Ja tuurlijk, de halve zeker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Berlijn: 2 uur 15 minuten 23 seconden.
Publiek zit zat moois hoor, geen idee alleen of de afterparty's van P&W net zo hardcore zijn als die van KvdB.quote:
Denk wel dat Joentje een rondje zal doen ja...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Publiek zit zat moois hoor, geen idee alleen of de afterparty's van P&W net zo hardcore zijn als die van KvdB.
quote:Wijlen huisarts Nico Tromp zou tegen zijn co-assistent gezegd hebben dat hij "ook weleens een zak over iemands hoofd had gedaan".
Dat staat te lezen in het verslag van de co-assistent van het Amsterdam Medisch Centrum (AMC), waarover de Volkskrant beschikt.
De co-assistent doet een boekje open over hoe Tromp over euthanasie zou hebben gedacht. Hij zou gezegd hebben dat het "veel administratie kost" en dat het "ook allemaal lang duurt". Bij het zien van de geschrokken reactie van zijn co-assistent op het verhaal van de zak over het hoofd van een patiënt zou Tromp gereageerd hebben dat "de CO2 dood een hele zachte dood is". Voor "dit soort gevallen" had hij ook helium in de praktijk.
De co-assistent schrijft: "Hij zei: en dit ga je natuurlijk niet op de opleiding vertellen, want dan hang ik, dat snap je wel."
Eerder vandaag noemde Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) de huisarts tijdens het uitoefenen van zijn beroep een "acuut gevaar voor de patiëntveiligheid".
quote:"Hij zei: en dit ga je natuurlijk niet op de opleiding vertellen, want dan hang ik, dat snap je wel."
DIe Hanna Verboom toch.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:42 schreef marcodej het volgende:
http://www.scribd.com/doc/179047884/Brief-co-assistent
Joden die de holocaust*-kaart spelen, altijd vermakelijk.quote:Michiel van Eyck
Galeriehouder debatteert over verkoop Mein Kampf
Herman Loonstein
Voorzitter Federatief Joods Nederland debatteert over verkoop Mein Kampf
Esther Lieben
Brandweercommandant bespreekt de schade van het heftige herfstweer vandaag
Eva Ludemann
Journalist reed virtueel mee met protest autorit van vrouwen in Saoedi-Arabië
Kjeld Nuis
Schaatser bespreekt succes tijdens afgelopen NK in Heerenveen
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Jeetje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:42 schreef marcodej het volgende:
http://www.scribd.com/doc/179047884/Brief-co-assistent
Wat viel er te lachen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
Het was lachen, gieren, brullen vandaag in het OV.
Is natuurlijk hip om wat bomen om parkeerplaats te planten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
Bomen zijn echt automagnetenBijna elke omgevallen boom klapt precies op een auto.
Heb je tenminste nog lol gehad.quote:
Business as usual bij Ryanair.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:07 schreef -0- het volgende:
Op Eelde is er flink gekotst in een vlucht van Ryanair die 2 keer een doorstart moest maken schijnt.
Er zit een knopje op je afstandbediening.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
Over het weer praten en een schaatserik trek P&W echt niet meer.
Eey nog even snel over Pownews, het was wel zeker de Cuba vlag, hoe ze bij Papua kwamen is mij onbekend.quote:
jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zit een knopje op je afstandbediening.
Gewoon doorfietsen terwijl iedereen loopt te schreeuwen.quote:
Toen ik op een perron met 300 man stond te wachten op een vertraagde trein en er kwam een overvol treintje aanboemelen van drie (!) coupe's groot, stond ik te schuddebuiken van het lachen.quote:
Ben je wel buiten geweest vandaag? Die wind gaf echt gruwelijk veel herrie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon doorfietsen terwijl iedereen loopt te schreeuwen.Zeker oortjes in.
toen je heb je jezelf van het lachen voor de trein gegooid?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toen ik op een perron met 300 man stond te wachten op een vertraagde trein en er kwam een overvol treintje aanboemelen van drie (!) coupe's groot, stond ik te schuddebuiken van het lachen.
Nee, ik moest nog werken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
toen je heb je jezelf van het lachen voor de trein gegooid?
Staat geheel los van C2000. Ligt eraan dat de hele meldkamer dan in gesprek is en dat je letterlijk in de wachtrij staat met je brandende huis.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:10 schreef waxmask het volgende:
Zeg dan eerlijk dat dat C2000 systeem nog steeds ruk is en niet bedoeld voor echte rampen.
Het zal gemengde gevoelens hebben opgewekt bij de anderen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toen ik op een perron met 300 man stond te wachten op een vertraagde trein en er kwam een overvol treintje aanboemelen van drie (!) coupe's groot, stond ik te schuddebuiken van het lachen.
Klinkt als een topdag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |