Ik ben liever ziek dan zak...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Soury het volgende:
Een fok meet moet niet met muziek, hoogstens met muzak
Helemaal goed, en zet mij, Choef en de Yeti dan maar vast op de bestellijst. Ik hoop echt dat ze snel komen nu.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik houd het wel in de gaten (krijg alle nieuwsbrieven van alle grote poppodia) en regel dan wel kaarten...
Morgen misschienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie het nog niet kent, filmpje starten en helemaal uitkijken...
Doen we er een voorprogramma bij en een afzeikertje na het concert ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Soury het volgende:
Een fok meet moet niet met muziek, hoogstens met muzak
Toen ik nog bij het GWK op Sloterdijk kaartjes kon kopen, keek de dame achter het loket ook bedenkelijk toen ik 'Drie kaartjes voor Gogol Bordello' vroeg...quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Helemaal goed, en zet mij, Choef en de Yeti dan maar vast op de bestellijst. Ik hoop echt dat ze snel komen nu.
Ik praat liever dan schreeuwenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Euh...
Schikt Sun, Nov 17th '13
http://www.ticketmaster.nl/event/131117C
Dus over 3 weken meet ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Mijzelf namelijk niet en deze was me ook ontschoten...
quote:Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteria
Er zijn op dit moment helaas niet genoeg tickets beschikbaar voor de sectie van uw keuze. Probeer een andere sectie, gebruik de Best beschikbaar zoekoptie of verminder het aantal tickets.
Alternataiefquote:
Ja ik kom zomaar spontaan ermeequote:
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:
BBAquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie A zegt, moet ook BBA zeggen...
Regel jij de kaarten?quote:
Gemiste kansquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel jij de kaarten?
![]()
Maar goed, gemiste kans.
Ik ga even achter mijn laptopje weg en hoor morgen wel hoe of wat...
Ik ook ben kapotquote:
Ik kende ze nog niet, althans zo bij naam.. Maar op zich vind ik dit soort muziek wel opzwepend..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef APK het volgende:
Ze gaan er wel voor, die jongens in de OP![]()
Maar ik zet het toch maar even af
joooow apkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef APK het volgende:
Ze gaan er wel voor, die jongens in de OP![]()
Maar ik zet het toch maar even af
Bah, ik zit nu net in de Ennio Moricone modus.quote:
Zit je met je mondharmonica te spelen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:45 schreef Senzune het volgende:
[..]
Bah, ik zit nu net in de Ennio Moricone modus.
Nee, met mijn blokfluit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je met je mondharmonica te spelen?
JOOOOOOOOOOOZZZEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
joooow apk![]()
alles goed?
kutmuziekkeuze hier van die ouwe meuk![]()
groet!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:47 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nope die krijgt komt zo aan de beurt.
quote:
Veel plezier MMquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Volgend jaar is er een Ennio Morricone concert in de Ziggodome.
Vanavond ga ik daar Fleetwood Mac bekijken en beluisteren. Voordat dat niet meer kan...
WTF doe je een Godfather sessie.. Sterkte man.. Wel een goeie seriequote:Op zondag 27 oktober 2013 01:40 schreef APK het volgende:
Zo, inmiddels een uur of 7 van The Godfather achter de kiezen.
Nu deel 3 nog![]()
Best wel goed geacteerd enzo wmb
Tja, dat zijn van die films waarvan je denkt 'Oh, die heb ik al gezien', maar best wel leuk om nog een keer te bekijken omdat je heel veel vergeten bentquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF doe je een Godfather sessie.. Sterkte man.. Wel een goeie serie
Hoe laat heb je het nu?quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:50 schreef APK het volgende:
Ik zit trouwens al op wintertijd, moet even wennen aan de tijd op het forum
01:15u, maar mijn klokken lopen altijd voorquote:
Je praat weer liever tegen jezelf dan tegen mij, ik ga maar naar bedquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah deel 3 al begonnen en het is hier 2 AM
OK sync je die dan niet ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
01:15u, maar mijn klokken lopen altijd voor
In de kategorie beste films allertijden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]Toch wel 1 van mijn alltime favorites
, de film dan
Telefoon, computer etc. doen dat vanzelf, de klokken die ik handmatig moet verzetten lopen 15 minuten voor.quote:
Op zich een goeie gedachte, maar hoe vaak ga je nog af op de tijd van de klokken?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Telefoon, computer etc. doen dat vanzelf, de klokken die ik handmatig moet verzetten lopen 15 minuten voor.
Is een soort tick omdat ik niet te laat wil komen op afspraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich een goeie gedachte, maar hoe vaak ga je nog af op de tijd van de klokken?Mijn wekker gaat ook via mobiel, maar daarna schakel ik over op de zichtbare klokken in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd fijn om te zien dat ik als ik op de klok in mijn straat kijk 15 minuten extra heb om op tijd te komen
Volslagen debiel, ik weet het
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Ja maar je hoort me er niets over zeggen..quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat ook via mobiel, maar daarna schakel ik over op de zichtbare klokken in huis.
Altijd fijn om te zien dat ik als ik op de klok in mijn straat kijk 15 minuten extra heb om op tijd te komen
Volslagen debiel, ik weet het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MotoGP in Japan begint ook ...quote:
App is betaald, ja...quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb een stream nu .. Maar die app is betaald toch..?
Ik wil zooooo graag een kerstpakket met dingetjes erin, heb tot nu altijd een bon of pluim gehad, verschrikkelijk. Ik wil gewoon dingen waar je nooit aan had gedacht om te kopen hebben en eten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:02 schreef sacha het volgende:
mijn lievelingstopic begint weer een beetje te lopen![]()
FHF / [Kerst]pakkettenactie FHF 2012 #6 We denken alvast over 2013
dan geef je je toch op?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:45 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik wil zooooo graag een kerstpakket met dingetjes erin, heb tot nu altijd een bon of pluim gehad, verschrikkelijk. Ik wil gewoon dingen waar je nooit aan had gedacht om te kopen hebben en eten.
chocoladebonbonbonquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:03 schreef drakin het volgende:
Ik had vorig jaar iets van 5 kerstpakketten, een bon, een banketstaaf en nog een bon om zelf iets leuks mee te gaan doen en dat werd een chocoladebonbonworkshop.
Ze zijn al op, ik had lollies met runen erin gemaakt, gevulde zoentjes en niet gevulde wel versierde bonbons.quote:
Is dit een verkapte ik wil cadeautjes post?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:27 schreef sacha het volgende:
gaan we hier ook http://www.lootjestrekken.nl/
misschien een verkapte ik geef graag kadoosjes postquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik wil cadeautjes post?
Ben je een weldoener of moet je je geweten sussen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:41 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien een verkapte ik geef graag kadoosjes post
geen van beidequote:Op zondag 27 oktober 2013 18:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ben je een weldoener of moet je je geweten sussen?
Dan is het goed.quote:
Alsof dat wat zou uitmaken.quote:
's ochtends eerder licht, 's avonds eerder donker.quote:
Ja, dat idee had ik al maar je weet het niet met al die buien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
's ochtends eerder licht, 's avonds eerder donker.
zandzakken voor de deurquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik al maar je weet het niet met al die buien.
Op zich is zwart met een oranje streepje wel stijlvol.quote:
wie spelen er nu eigenlijk in het Nederlands elftal?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich is zwart met een oranje streepje wel stijlvol.
Robben, v Persie, Strootman en verder weet ik het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef sacha het volgende:
[..]
wie spelen er nu eigenlijk in het Nederlands elftal?
cultuur barbaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Robben, v Persie, Strootman en verder weet ik het niet.![]()
Alleen Janmaat is wel zeker, de rest niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef sasquatsch het volgende:
Sneijder, Van der Vaart, Janmaat, Clasie, Martins Indi, De Vrij, Blind, Vorm om er een paar te noemen.
Ik krijg op zijn tijd wat uitnodigingen en dan ben ik er live bij. Op TV kijk ik eigenlijk alleen paardensport met Olympische spelen .quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:40 schreef sacha het volgende:
zeg Piet, heb jij ook een paardenzender op de kabel en kijk jij wel eens naar die zender?
Nou het lijkt echt wel Lentequote:
Morgen in Amsterdam, Dinsdag in Arnhem volgens zijn website.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Drakin zit hiero vanavond![]()
Ik heb nog nooit van die man gehoordquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Morgen in Amsterdam, Dinsdag in Arnhem volgens zijn website.
Mon 28th – NL Amsterdam Comedy Theatre – Worldwide Idiot
Tue 29th – NL Arnhem Post Theatre – Worldwide Idiot
Zegt mij ook niets.. Ik was vanmiddag bijquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die man gehoordlijkt me ook niet echt iets voor mij om heel eerlijk te zijn
Ook nooit van gehoordquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zegt mij ook niets.. Ik was vanmiddag bij
Ja was gezellig in the Harbour Clubquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook nooit van gehoordmaar was het gezellig?
Hoe laat komt ie?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:41 schreef sacha het volgende:
alles aan de ketting, dierentuin naar binnen, ik ben er klaar voor
Na 03:00 uur trekt de wind vanuit het zuiden aan tot 7 à 8 Beaufort.quote:
Hier valt het nog wel mee, vanmiddag waaide het harder.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
morgenochtend![]()
maar het spookt al lekker hier
Meestal zijn die weeralarmen vaak een tegenvallerquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:52 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd wat dat wordt morgen.... beetje jammer dat ik de deur uit moet.
er is toch nog geen weeralarm?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal zijn die weeralarmen vaak een tegenvaller
Nah, ik zit er niet op te wachten eigenlijk.... had het wel fijn gevonden als ik morgen even lekker met Soneal zou kunnen gaan wandelen, na een hele week ziek.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal zijn die weeralarmen vaak een tegenvaller
Ik vind dat code oranje altijd een beetje als Koninginnedag klinken... voor mij gaat er weinig zorgwekkends van die term uitquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Code oranje! Het einde van de wereld nadert
Ghe ghe, dat herinnert me aan mijn vader, die was ook altijd heel geduldig bezig,et zijn klok als het wintertijd werdquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
Ik was lekker bezig trouwens;
Er hangt hier een klok met klepel die nogal gevoelig is, dus bij zomer/wintertijd niet zo even de klok een uurtje verzetten, maar hem keurig ieder half uur laten slaan enzo, want anders raakt hij van slag (letterlijk, dan slaat hij het verkeerde aantal keer).
Nou is dat van winter naar zomertijd niet heel spannend, want dan moet hij een keer op het halve en een keer op het hele uur de kans krijgen om te slaan, van zomertijd naar wintertijd echter....
Enfin, ik vanmorgen dus geduldig de klok 11 uur vooruit zetten, en hem iedere keer op het hele en halve uur laten slaan, hebben we vanmiddag een verjaardag, zegt de oudste heel droog: had je de klok niet gewoon even een uurtje stil kunnen zetten?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hoe doe je dat in het verkeer?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat code oranje altijd een beetje als Koninginnedag klinken... voor mij gaat er weinig zorgwekkends van die term uit
Ik heb vanmorgen braaf alle klokken gedaan, want op m'n telefoon na ging niets automatisch.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe, dat herinnert me aan mijn vader, die was ook altijd heel geduldig bezig,et zijn klok als het wintertijd werd
Dan probeer ik gewoon te remmen, maar het zit m in het woord "code" denk ik.... het klinkt me een beetje teveel als dresscode oranje.quote:
Ik alleen mijn horloge en de oven, meer uurwerken hebben we niet, o ja, de wekker, maar daar is S. de baas over, waardoor ik vanmorgen een uur te vroeg wakker was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen braaf alle klokken gedaan, want op m'n telefoon na ging niets automatisch.
Of boa of kroon?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan probeer ik gewoon te remmen, maar het zit m in het woord "code" denk ik.... het klinkt me een beetje teveel als dresscode oranje.
Mijn eerste gedachte is dan iedere keer "shit, waar is m'n oranje shirtje"?
Kroon denk ik....quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of boa of kroon?
Het zal allemaal wel weer meevallen morgen en ik weet niet nog of ik het dan jammer vind of niet.
Ja, de oven was ook nog een hele klus, de combimagnetron ging wel, maar de oven heeft zo'n klok die alleen maar een draaiknop heeft, en die knop kan maar 1 kant op.... die moest ik dus ook 11 uur vooruit draaien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik alleen mijn horloge en de oven, meer uurwerken hebben we niet, o ja, de wekker, maar daar is S. de baas over, waardoor ik vanmorgen een uur te vroeg wakker was.
Omdat ik de laatste tijd niet zo makkelijk inslaap wil ik er niet te laat uit, half 9 vind ik dan wel een redelijke tijd, dus toen ik vanmorgen wakker werd en zag dat het 9 uur op de wekker was sprong ik uit mijn bed, maar toen ik beneden kwam bleek het pas 8 uur te zijn
Door jouw verhaal moet ik ineens aan 20 jaar geleden denken, ik werkte op een boekhoudafdeling van een groot overslagbedrijf, alle facturen die binnenkwamen kregen een opvolgend nummer die erop gestempeld moesten worden met een nummerator. Zo'n nummerator hoogde met elke keer stempelen het nummer met 1 op. Zo'n nummer bestond uit 5 nummers en aan het begin van het jaar begon je dan weer met een ander nummer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de oven was ook nog een hele klus, de combimagnetron ging wel, maar de oven heeft zo'n klok die alleen maar een draaiknop heeft, en die knop kan maar 1 kant op.... die moest ik dus ook 11 uur vooruit draaien.
Het scheelt dat ik die niet zomaar even een uur stil had kunnen zetten
Dat van die klok was echt stom, klepel stilhangen en ik was klaar geweest
Niet alleen, maar S. heeft geen tijd morgen, dus ik ga wel naar de vijver in de tuin kijkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je daar durven staan met windkracht heelveel?
Nou ja, jullie zijn eenden natuurlijk, dus een beetje zwemmen kunnen jullie wel hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet alleen, maar S. heeft geen tijd morgen, dus ik ga wel naar de vijver in de tuin kijken
Ik heb wel tijdquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet alleen, maar S. heeft geen tijd morgen, dus ik ga wel naar de vijver in de tuin kijken
Het zal de nasleep van de griep wel zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Ik was vanmiddag ook echt helemaal![]()
![]()
![]()
Het is echt niets voor mij om daar niet aan te denken.... maar goed, ik had pas ook ineens een helder moment over iets waarmee ik al 3 weken liep te prutsen, gewoon echt zo blond
Ja inderdaad, als we pech hebben waaien we zo de Nieuwe Waterweg inquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, jullie zijn eenden natuurlijk, dus een beetje zwemmen kunnen jullie wel hebben
ik geloof nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof dat je die gewoon in H. kunt kopen
*noteert voor sjoefs kerstpakket*quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan niet .. Of stuur me er maar 1 als je wilt dat ik kom
LOLquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als we pech hebben waaien we zo de Nieuwe Waterweg in![]()
We zullen wel zien, alleen in mijn Splash (hoe toepasselijk ook) ga ik niet.
Laat maar weten wanneer. Help ik PP een handjequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:35 schreef Leandra het volgende:
Ja, helaas vorige week ziek dus helemaal niet in KWB geweest, alleen gisteren toen ze het grote spul gehaald hebben ben ik er ook geweest....
Er moet dus nog een heleboel uitgezocht worden, en er moet nog heel veel weg, en er moet nog een container komen denk ik.... want iedere keer naar de vuilstort rijden gaat m niet worden.
Ik ga ff kijken en dan is het kwestie van uitzoeken wat nog enige waarde heeft en kijken of er iemand is die de container gratis wil neerzetten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer. Help ik PP een handje
Als PP het kan regelen .. Vette horse shit zou ik zeggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:29 schreef Leandra het volgende:
Ik ga al niet uit van een gratis container, maar hee, als dat ook een optie is zeg ik geen nee
Ik had tot vrijdag een i7 HP laptop ... Helemaal dood... ... OK Hij is wel eens en paar keer op de grond geflikkerd... Maar nu kwam het beeldscherm niet meer los van de basis... aan 1 kant .. Alles open gereten ...quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn high tech i7 PC raak ik al zowat niet meer kwijt.![]()
OKquote:
Ik ben aardig goed in het reanimeren en anders in onderdelen verkopen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had tot vrijdag een i7 HP laptop ... Helemaal dood... ... OK Hij is wel eens en paar keer op de grond geflikkerd... Maar nu kwam het beeldscherm niet meer los van de basis... aan 1 kant .. Alles open gereten ...
Deze is dood, maar ik wil hem nog voor forensisch onderzoeken... om zn 2 x 4GB mem en zn harddisk te verwijderen ..quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben aardig goed in het reanimeren en anders in onderdelen verkopen.
De processor leeft meestal ook nog.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze is dood, maar ik wil hem nog voor forensisch onderzoeken... om zn 2 x 4GB mem en zn harddisk te verwijderen ..
jajaquote:Op maandag 28 oktober 2013 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De processor leeft meestal ook nog.
Ok, ik laat je weten wat voor klus we te gaan hebben.quote:
In principe beviel hij wel, maar het was een wegenbelastingvrije auto en omdat ik vanaf 1-1-2014 weer wegenbelasting zou moeten gaan betalen, wat zo'n ¤ 1.000 per jaar is, hebben we de Seat begin dit jaar ingeruild voor een Splash. Deze is wel wat kleiner dan de Seat, maar een heerlijke auto, doordat de instap iets hoger is, hij 4 deuren heeft en je er met gemak met 4 volwassen mee op stap kan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Nee, met een Splash zou ik het ook niet aandurven.
Beviel de Seat (was het toch) niet?
Mogge Chufquote:Op maandag 28 oktober 2013 06:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Girl you gotta love ur FANN
Morgen Fann
Ah, ja... een wegenbelastingvrije diesel is niet meer zo interessant straks.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In principe beviel hij wel, maar het was een wegenbelastingvrije auto en omdat ik vanaf 1-1-2014 weer wegenbelasting zou moeten gaan betalen, wat zo'n ¤ 1.000 per jaar is, hebben we de Seat begin dit jaar ingeruild voor een Splash. Deze is wel wat kleiner dan de Seat, maar een heerlijke auto, doordat de instap iets hoger is, hij 4 deuren heeft en je er met gemak met 4 volwassen mee op stap kan.
Heeft iedereen de storm tot nu toe overleefd?
Kun je aangeven om wat voor mogelijke kringloop spullen het gaat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:43 schreef Leandra het volgende:
Oh dat zou geweldig zijn![]()
Zou je ook interesse in spul hebben wat anders naar de kringloop gaat, om te verkopen, of gewoon lomp de meuk die in de container moet in de container gooien?
dat was engquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:46 schreef Leandra het volgende:
Sas?? Kun je je laptop nog vasthouden?
Echt van alles, van een bedombouw tot stellingkastjes van Ikea, tot lampen servies, weetikveel... babybedje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kun je aangeven om wat voor mogelijke kringloop spullen het gaat?
quote:
Ik mag hopen voor je dat de whisky zn smaak heeft behoudenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Op wat geplette auto's door omgevallen bomen/gevallen takken hier in de buurt wat schade, verder valt het allemaal wel mee...
Schotse whiskybottelaar die deze week wat tastings komt geven in NL heeft het zwaar gehad op de boot vanaf Newcastle. Was 'ie na een verschrikkelijke tocht eindelijk in NL, dorst de kapitein wegens de storm niet aan te leggen en moesten ze voor de kust wachten.. .
Die whisky is hier al een paar weken bij de importeur, hij gaat niet met flesssen slepen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je dat de whisky zn smaak heeft behouden
Was ook meer als grappig ipv serieus bedoeld. En wat ga je proeven, weet je dat al wel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die whisky is hier al een paar weken bij de importeur, hij gaat niet met flesssen slepen.
En al nam 'ie ze wel zelf mee, een beetje schudden kan geen kwaad met whisky. Ik schud whisky juist regelmatig, om de kurk vochtig te houden om uitdroging te voorkomen.
Er zijn mensen die ze plat neerleggen, maar ik vraag me af of de kurk niet juist droger wordt van het hoge alc percentagequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die whisky is hier al een paar weken bij de importeur, hij gaat niet met flesssen slepen.
En al nam 'ie ze wel zelf mee, een beetje schudden kan geen kwaad met whisky. Ik schud whisky juist regelmatig, om de kurk vochtig te houden om uitdroging te voorkomen.
Whisky met kurkafsluiting mag nooit (!) neergelegd worden, omdat het relatief hoge alcoholpercentage de kurk aantast én de smaak van de whisky om zeep helpt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef Speedball het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ze plat neerleggen, maar ik vraag me af of de kurk niet juist droger wordt van het hoge alc percentage
Ik heb geen cursus nodig blijkbaar, want langer dan 6 maanden houdt een fles het niet uit hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky met kurkafsluiting mag nooit (!) neergelegd worden, omdat het relatief hoge alcoholpercentage de kurk aantast én de smaak van de whisky om zeep helpt.
Maximaal 2 keer per jaar de fles schudden om de kurk vochtig te houden en te voorkomen dat deze afbreekt bij het openen van de fles is voldoende. Daarna de fles weer rechtopzetten, bij voorkeur in de verpakking, in ieder geval niet in het zonlicht en bij kamertemperatuur...
Einde cursus...
Niks, want ik ga niet naar zijn tasting. Heb er al genoeg met hem gedaan en he vele whisky's van hem al in huis.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook meer als grappig ipv serieus bedoeld. En wat ga je proeven, weet je dat al wel?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky met kurkafsluiting mag nooit (!) neergelegd worden, omdat het relatief hoge alcoholpercentage de kurk aantast én de smaak van de whisky om zeep helpt.
Maximaal 2 keer per jaar de fles schudden om de kurk vochtig te houden en te voorkomen dat deze afbreekt bij het openen van de fles is voldoende. Daarna de fles weer rechtopzetten, bij voorkeur in de verpakking, in ieder geval niet in het zonlicht en bij kamertemperatuur...
Einde cursus...
Als ik alles binnen 6 maanden zou moeten leegdrinken, dan ben ik na 10% al morsdood.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen cursus nodig blijkbaar, want langer dan 6 maanden houdt een fles het niet uit hier
Les 1: Schots/Canadees = whisky, Amerikaans/Iers = whiskeyquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:11 schreef Speedball het volgende:
[..]ik hou zelf erg van whiskey ben geen kenner maar kan een singel malt goed waarderen (stukje kaas erbij
)
Ik heb meestal niet zo'n grote voorraad... Momenteel zelfs helemaal niets ... Het wordt weer eens tijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik alles binnen 6 maanden zou moeten leegdrinken, dan ben ik na 10% al morsdood.
Heb in mijn 13-jarige whisky carriere 'al' zo'n 25 flessen geleegd en ik heb er nu nog ruim 70 open staan...
Mijn voorraad is 'iets' groter nog, ik had het alleen over de open flessen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb meestal niet zo'n grote voorraad... Momenteel zelfs helemaal niets ... Het wordt weer eens tijd
Toe maar... Zit je in de verkoop?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn voorraad is 'iets' groter nog, ik had het alleen over de open flessen...
Nee, ik ben particulier whisky drinker/liefhebber/verzamelaar/freak/hobbyist, whatever.quote:
You're welcome.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
Ik ben liefhebber/drinker , maar weet nu waar ik mn eventuele vragen terecht kan
.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
Ik ben liefhebber/drinker , maar weet nu waar ik mn eventuele vragen terecht kan
Dat ik rustig bij MM langs kan lopen met mn whisky vragen verder niets.. Alles bij jullie nog heel?quote:
ahquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:23 schreef Speedball het volgende:
dat wat chufi zei, dat dus die . stond daarvoor
We zetten er een punt achterquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... Oook jij hebt je tuinmeubelsetje weer op orde?
Laten we er vanuit gaan dat dit de zwaarste storm van dit najaar zal zijn ,,,quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zetten er een punt achter![]()
Setje? Het is een flinke set. Mijn man is vanmorgen even naar huis gekomen om de tafel uit de vijver te vissen en de banken aan de planken vast te schroeven met een spanband.
ahquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ik rustig bij MM langs kan lopen met mn whisky vragen verder niets.. Alles bij jullie nog heel?
Er zijn mensen die komen er een stuk slechter af.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat dit de zwaarste storm van dit najaar zal zijn ,,,
Ja, er kunnen nog winterstormen en voorjaarsstormen genoeg volgen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat dit de zwaarste storm van dit najaar zal zijn ,,,
De biefstuk is sowieso te taai.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
Goeie vraag, wat doen ze met zo'n beroemd paard?
Wel goud op de OS die knol.quote:
Das aan Anky lijkt me tochquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
Goeie vraag, wat doen ze met zo'n beroemd paard?
Ja .. Ik mag hopen dat ze niet vanochtend al is gaan wandelen, want dan is Fann weggewaaid ..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar is Fann? Dit is mooi onderwerp.
Nou dat is de vraag dus, je zult vast niet zomaar een knol in de achtertuin mogen begraven, en ik wach niet of een dierenbegraafplaats ruimte heeft voor paarden.quote:
Sjef regelt wel wat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat is de vraag dus, je zult vast niet zomaar een knol in de achtertuin mogen begraven, en ik wach niet of een dierenbegraafplaats ruimte heeft voor paarden.
Die zit in de Pietendiscussie...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar is Fann? Dit is mooi onderwerp.
Zijn ze daar nog steeds mee bezig? Wat een gezeik... Fok roept het ook op zich af door hun forum banner ..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zit in de Pietendiscussie...
Ze heeft het over je Piet
Het is gewoon een nieuwsitem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ze daar nog steeds mee bezig? Wat een gezeik... Fok roept het ook op zich af door hun forum banner ..
Heks en Fann in een item over pieten ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon een nieuwsitem.
Naar dat gezeik over Anouk er nu ook nog eens bij helpt niet echt.
OK Dacht Anouk - Heks.. Maar OKquote:
Wat als ze zitten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Dacht Anouk - Heks.. Maar OK
Maar laat dat gezeik los Leandra ... Je hebt andere dingen.. Gisteren hoorde ik de oplossing van een vrouwelijke kennis.. "Als een vrouw loopt te zeuren... Wil ze gewoon geneukt worden!! "
Die billen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik werd afgeleid door die pic in dat topic.
welke pik?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik werd afgeleid door die pic in dat topic.
Is wel waar wat ik zei daaroquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou zet ik 'm neer ook.
[ afbeelding ]
Kunstzinnig verantwoord.
Wat daaro wordt gezegd boeit hier niet meer Fnnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is wel waar wat ik zei daaroen verder boeit hem me niet welke kleur die Piet krijgt
als ze nou maar eens een keer stoppen met dat gezeik
Nee maar wat daaro wordt gezegt boeit daaro eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat daaro wordt geegd boeit hier niet meer Fnn
Dus jullie lullen daaro over niets ,,quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee maar wat daaro wordt gezegt boeit daaro eigenlijk ook niet
Maakt niet uit Fann denk ook vaak over dezelfde foutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maak ik nou een fout met dt of jij![]()
la maar staan. één van de twee zal wel goed zijn
Die heeft weer een stuk wei leeg nu.quote:
Respectabele leeftijd heeft ie bereikt overigens voor een paard.quote:
Knijp je weer te hard ,,, Niet doen Fann met een broodjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit een broodje aarbeienjam te eten en de helft flikkert tussen mijn boterhammen uit
dus straks plkken mijn toetsen weer aanelkaar
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Knijp je weer te hard ,,, Niet doen Fann met een broodje
Zo is dat.. Jij als paarden expert.. Hoe gaat dat dat dan met een dood paard?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respectabele leeftijd heeft ie bereikt overigens voor een paard.
Ik neem dan altijd een bordje en trek me wat terug van de spullen die niet zo goed tegen jam kunnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit een broodje aarbeienjam te eten en de helft flikkert tussen mijn boterhammen uit
dus straks plkken mijn toetsen weer aanelkaar
Slaap lekker Fann, weer jammer dat ik je handjes niet heb gevoeld vandaag ...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ga mijn handjes maar effe wassen en dan slapen
![]()
Truste Allemaal!
Normaal naar de destructie maar een paardenuitvaart is mogelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat.. Jij als paarden expert.. Hoe gaat dat dat dan met een dood paard?
Oh ja toch noch een beetje ... Dank je Fquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ga mijn handjes maar effe wassen en dan slapen
![]()
Truste Allemaal!
Is dit een we wachten af situatie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Normaal naar de destructie maar een paardenuitvaart is mogelijk.
In dit bijzondere geval zou een koninklijke onderscheiding en speciale laatste eer wel gepast zijn.
Ik ga even op Bokt poolshoogte nemen.quote:
Is goed. maar zijn ze daar zoo laat nog wakker?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga even op Bokt poolshoogte nemen.
Ja, ze zijn vooral erg emotioneel daar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed. maar zijn ze daar zoo laat nog wakker?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou zet ik 'm neer ook.
[ afbeelding ]
Kunstzinnig verantwoord.
Nietsquote:
Misschien beter om hem in zn glory tijd te laten zien PPquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ze zijn vooral erg emotioneel daar.
Een maand geleden:
[ afbeelding ]
Ach, een mooi leven heeft ie gehad en zelfs een standbeeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien beter om hem in zn glory tijd te laten zien PP
Plaatje werkt niet , maar anyway ja ...Ik ga uit van een perfecte verzorging voor zo'n paard ..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, een mooi leven heeft ie gehad en zelfs een standbeeld.
[ afbeelding ]
print jij vrouwen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Niets
Gewoon saven op canvas uit laten brengen en verkopen / of aan de muur hangen
Goed om te horenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:24 schreef Leandra het volgende:
Piet heeft hier even geïnventariseerd.
Het gaat goed komen.
Maar die laatste heeft in z'n waaitocht geen schade bij anderen aangericht hopelijk?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dakraam stuk gewoeid en de schoorsteenkap voor de houtkachel is verdwenen
ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die laatste heeft in z'n waaitocht geen schade bij anderen aangericht hopelijk?
Vallen dat soort dingen onder je opstalverzekering of is dat zo'n gevalletje "had je maar niet daar moeten gaan wonen waar wind waait"?
Ik wist niet dat je er vanaf wou ...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:40 schreef sacha het volgende:
man onthoofd door vliegende schoorsteenkap
goed idee sjoef!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er vanaf wou ...
Het was maar een idee...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
goed idee sjoef!
en dan zet ik op zijn grafsteen:
hier lig ik
geveld door een stuk blik
of
hier ligt de Postbode
de derde storm dode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |