Ik ben liever ziek dan zak...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Soury het volgende:
Een fok meet moet niet met muziek, hoogstens met muzak
Helemaal goed, en zet mij, Choef en de Yeti dan maar vast op de bestellijst. Ik hoop echt dat ze snel komen nu.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik houd het wel in de gaten (krijg alle nieuwsbrieven van alle grote poppodia) en regel dan wel kaarten...
Morgen misschienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie het nog niet kent, filmpje starten en helemaal uitkijken...
Doen we er een voorprogramma bij en een afzeikertje na het concert ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Soury het volgende:
Een fok meet moet niet met muziek, hoogstens met muzak
Toen ik nog bij het GWK op Sloterdijk kaartjes kon kopen, keek de dame achter het loket ook bedenkelijk toen ik 'Drie kaartjes voor Gogol Bordello' vroeg...quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Helemaal goed, en zet mij, Choef en de Yeti dan maar vast op de bestellijst. Ik hoop echt dat ze snel komen nu.
Ik praat liever dan schreeuwenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Euh...
Schikt Sun, Nov 17th '13
http://www.ticketmaster.nl/event/131117C
Dus over 3 weken meet ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Mijzelf namelijk niet en deze was me ook ontschoten...
quote:Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteria
Er zijn op dit moment helaas niet genoeg tickets beschikbaar voor de sectie van uw keuze. Probeer een andere sectie, gebruik de Best beschikbaar zoekoptie of verminder het aantal tickets.
Alternataiefquote:
Ja ik kom zomaar spontaan ermeequote:
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:
BBAquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie A zegt, moet ook BBA zeggen...
Regel jij de kaarten?quote:
Gemiste kansquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel jij de kaarten?
![]()
Maar goed, gemiste kans.
Ik ga even achter mijn laptopje weg en hoor morgen wel hoe of wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |