wat is er zo raar aan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:31 schreef borisz het volgende:
Blijf het een raar station vinden dat Lelylaan.
hopen dat MM wintquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:00 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Methodmich nog ? Zit vandaag als wedstrijdleider en verslagschrijver in de dug-out bij Ajax-ASWH.
Loopt een mooi topic over op het WijZijnVoetbal forum.
Hier post ie helaas alleen nog maar in MUZ. Anders had ik er hier ook een topic over geopend.
Goeiemorgen.
Ze hopen het onder de tien te houden.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hopen het onder de tien te houden.
Hun verzorger hoopt dat twee Ajacieden botsen. Kan ie het veld op om de Ajax-verzorger te helpen.
Iemand anders postte dat Mich in de 89e minuut het veld in moet rennen om een doelpoging van de lijn te koppen.quote:
is juist enorm handig voor de lokale bevolking in west. Prima OV verbinding zo met treinen naar CS, Schiphol en Zaandam, metrolijn rechtstreeks naar Ajaxquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja, beetje overbodig zo tussen Schiphol en Sloterdijk
Ik miste de trein in Utrecht naar Amsterdam Centraal toen ik naar Ajax ging met Doc Golfert en Kamagurka. Durfde niet in te stappen. Wist niet zeker of het de juiste trein was. Stapte in de volgende. Vond het wel een vreemde trein. Bleek de touristentrein te zijn vanuit Oostenrijk. Gelukkig knipte geen conducteur m'n kaartje. Doc wachtte me scheldend op bij de Arena. Had nog naar me gezwaaid, van stap nou in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:25 schreef borisz het volgende:
Ik ben 1x via Lelylaan op de VU gekomen. Ik was op Sloterdijk, maar de metro's reden toen niet. Via Lelylaan de bus genomen(62 volgens mij) en toen bij het Ziekenhuis uitgestapt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste grap van de ASWH'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |