Wat voor topic wil je openen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Maarre, hoe open je ? Wil 'n ander topic openen, maar weet niet hoe/
Als'ie dicht is staat er een icoontje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Maarre, hoe open je ? Wil 'n ander topic openen, maar weet niet hoe/
Wist niet dat hij automatisch een getalletje erbij opteltquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef BramPowert het volgende:
Van nummer 22 naar nummer 24 gaan
Leer tellen
Ze gaan eerst nog verder met het oplossen van de bugsquote:
Open nieuw deel (oid) en dan een nieuwe topic titel invoeren. Benummering laten staanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wat voor icoontje? Ik kan wel naast het poppetje met slotje op nieuw topic, maar dan krijg ik niet de OP enzo volgns mij.
GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #22 geweldige finishquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wat voor icoontje? Ik kan wel naast het poppetje met slotje op nieuw topic, maar dan krijg ik niet de OP enzo volgns mij.
komt geen eind aan volgens mij aan al die bugsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze gaan eerst nog verder met het oplossen van de bugs
Volgens mij zit er ergens een ontwerpfout in de workflow om gegevens op te slaan. Dat er nog steeds objecten en voertuigen verdwijnen na 4 updates is erg raar. Sowieso is er een groot aantal problemen opgelost door de DNS te veranderen. Dat is een work-around en je moet dat maar net weten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:18 schreef arsenaljack het volgende:
[..]
komt geen eind aan volgens mij aan al die bugs
Lang verloren broederquote:
nee, ik heb een Alkmaars accent, heb er op de middelbare gezeten, en het is blijven hangenquote:
Ocherm.. sterktequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Lang verloren broeder
[..]
nee, ik heb een Alkmaars accent, heb er op de middelbare gezeten, en het is blijven hangen
Kan dat kreng niey in bridge en dan een echte router eraan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:23 schreef Duuc-nl het volgende:
http://forum.kpn.com/t5/I(...)probleem/td-p/108416
Kan nu niet meer in psn![]()
![]()
![]()
Heb je glasvezel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:23 schreef Duuc-nl het volgende:
http://forum.kpn.com/t5/I(...)probleem/td-p/108416
Kan nu niet meer in psn![]()
![]()
![]()
Wat is dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan dat kreng niey in bridge en dan een echte router eraan?
Ik ook, ik heb gewoon fabrieksinstellingen + uPnP aan, en die handmatige dns settings in ps3 en het werkt perfectquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb gewoon fabrieksinstelling + uPnP aan, en die handmatige dns settings in ps3 en het werkt perfect
Echt? Hmm..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:36 schreef dolf1010 het volgende:
Muto wat heb jij een kut ruis op je microfoon zeg, zet m dan uit ala je nika zegt :p
Is het alleen nog maar een modem.quote:
We kunnen iets opzetten voor degenen die buiten de boot vallen, de sessie is nl volquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
zo ik ben er weerwie kan ik joinen voor een race?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |