Niet gewend dat een vrouw voor haarzelf opkomt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef arsenaljack het volgende:
[..]
Deed ook bij mij gewoon terug beuken
Jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef kawa4 het volgende:
als je 2 supercars koopt, neem ik aan dat je tussen die 2 kunt kiezen bij start van de race he?
want dan koop ik eerst die tesla bak en daarna pas de entity
jawel hoor, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet gewend dat een vrouw voor haarzelf opkomt?
Niet. Kom je?quote:
Ik beukte niet? Niet expres in ieder geval!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef arsenaljack het volgende:
[..]
jawel hoor, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
Blijven proberenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Player is no longer in sesion.
juist ja dat zal het zijn, de time-out was het!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Kwam door de timeout. Jullie stonden ook opeens midden op de weg ;p
Haha oke no problemo!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik beukte niet? Niet expres in ieder geval!
Nope, maar staat je PS3 al in DMZ? Die verdeler is toch hopelijk een switch en geen router?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Heeft iemand hier ook die kpn experia box?
Heb een kabel naar boven, dan in zon verdeler en dan een kabel naar me ps3.
Iemand nog meer problemen met kpn?
We zijn aardig aan elkaar gewaagd!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:01 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik schrok wel even jaGelukkig toch 5
Nondeju gin Brabants accent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Grielen het volgende:
ff kanen en dan slinger ik m'n ps3 op de grote tv, en kan mijn prachtige Alkmaarse accent weer bewonderd worden
Ja staat in DMZ, en het is een switch ja. Gaat 1 utp kabel in en 3 uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nope, maar staat je PS3 al in DMZ? Die verdeler is toch hopelijk een switch en geen router?
jij woont in Alkmaar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Grielen het volgende:
ff kanen en dan slinger ik m'n ps3 op de grote tv, en kan mijn prachtige Alkmaarse accent weer bewonderd worden
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Grielen het volgende:
Ik zie je wel verschijnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Godver, valt er weer uit. Ik ga maar ff wat anders doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |