Nope, maar staat je PS3 al in DMZ? Die verdeler is toch hopelijk een switch en geen router?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Heeft iemand hier ook die kpn experia box?
Heb een kabel naar boven, dan in zon verdeler en dan een kabel naar me ps3.
Iemand nog meer problemen met kpn?
We zijn aardig aan elkaar gewaagd!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:01 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik schrok wel even jaGelukkig toch 5
Nondeju gin Brabants accent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Grielen het volgende:
ff kanen en dan slinger ik m'n ps3 op de grote tv, en kan mijn prachtige Alkmaarse accent weer bewonderd worden
Ja staat in DMZ, en het is een switch ja. Gaat 1 utp kabel in en 3 uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nope, maar staat je PS3 al in DMZ? Die verdeler is toch hopelijk een switch en geen router?
jij woont in Alkmaar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Grielen het volgende:
ff kanen en dan slinger ik m'n ps3 op de grote tv, en kan mijn prachtige Alkmaarse accent weer bewonderd worden
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Grielen het volgende:
Ik zie je wel verschijnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Godver, valt er weer uit. Ik ga maar ff wat anders doen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |